Anonym bruker Skrevet 18. juni 2016 #1 Skrevet 18. juni 2016 Når slutter det å være stas at mor kommer hjem med cubuspose til de? Anonymous poster hash: a94f9...93f
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2016 #2 Skrevet 18. juni 2016 Wow er vel fra skolestart? Og om de ikke syns det er stas nok med Cubus så får de få seg en jobb. Basisklær får de tåle å ha, så får de heller ønske seg dyrere ting. Anonymous poster hash: 55768...8b7
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2016 #3 Skrevet 18. juni 2016 Bokbok har vel ikke små klær lenger? De har jo de største størrelsene på markedet, husker at de stoppet på L som var ca str. 40 da jeg var tenåring, men nå er jo smallen deres nesten en 40. Min førstklassing har en kjole fra wow som er litt stor, den er i den minste størrelsen de har. Anonymous poster hash: 9b472...dc0
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2016 #4 Skrevet 18. juni 2016 Bokbok har vel ikke små klær lenger? De har jo de største størrelsene på markedet, husker at de stoppet på L som var ca str. 40 da jeg var tenåring, men nå er jo smallen deres nesten en 40. Min førstklassing har en kjole fra wow som er litt stor, den er i den minste størrelsen de har. Anonymous poster hash: 9b472...dc0 Bikbok har da på ingen måte en small som tilsvarer str.40. Jeg er selv en str 28 i jeans (altså det tilsvarer str.38) og jeg får ikke på meg bukser merket med hverken small eller medium. Det samme gjelder topper- de er små i str. Wow er forresten også en egen butikk/ datterbutikk under Bikbok så str. Der er beregnet på mindre jenter. Anonymous poster hash: 67f5a...c2c
Ylva og Mathilde Skrevet 18. juni 2016 #5 Skrevet 18. juni 2016 Min har arvet Wow fra hun var 6-7, men bryr seg ikke om merker. Prøver hun seg med det, skal jeg vise henne et par dokumentarer fra klesproduksjon og sultkatastrofer. Vi kjøper aldri klær da, kun arvetøy.
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2016 #6 Skrevet 18. juni 2016 Mine barn er fra 7-15 år, alle har basisklær fra kjedebutikkene, men alle har også noen merkeklær. Min erfaring er at begge deler er helt greit, og "jegging jane" buksene fra Cubus har jo halve ungdomsskolen på seg hver dag... Anonymous poster hash: 0c8f7...682
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå