Anonym bruker Skrevet 18. juni 2016 #1 Skrevet 18. juni 2016 Er det vondt? Jeg skal inn til uken og ta ultralyd og biopsi av hovne lymfer i lysken (begge sider). Jeg har skrevet her inne før om hovne lymfekjertler og det er vel nå 3 mnd siden. De er like store. Jeg får immunsupprimerende medisiner og lymfekreft er en forhøyet risiko. Ingen andre lymfer er forstørret. Legen sa at jeg var så tynn så det burde gå veldig greit med biopsien. Er det ingen smertelindring i forkant? Anonymous poster hash: 2378f...0ae
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2016 #2 Skrevet 18. juni 2016 Jeg har tatt biopsi av lymfeknuter på halsen. Gjorde ikke vondt, men det var litt ekkelt å dra kamera gjennom nesen. Jeg synes bloprøvetagning er mye verre. Jeg fikk ikke noe smrtestillende. Anonymous poster hash: 11c84...56c
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2016 #3 Skrevet 18. juni 2016 Takk for svar, det var betryggende :-) Her bruker de ultralyd for å vite hvor de skal stikke. Kamera i nesa hørtes ikke godt ut. Kan jeg spørre hvorfor du tok biopsi og om alt er fint med deg? HI Anonymous poster hash: 2378f...0ae
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2016 #4 Skrevet 18. juni 2016 Takk for svar, det var betryggende :-) Her bruker de ultralyd for å vite hvor de skal stikke. Kamera i nesa hørtes ikke godt ut. Kan jeg spørre hvorfor du tok biopsi og om alt er fint med deg? HI Anonymous poster hash: 2378f...0ae Jeg fikk etter hvert enorme ( men ikke vonde/ømme)lymfeknuter på halsen uten å være syk. Bare hanglet over lang tid. Ble sendt rett fra fastlegen og til sykehuset, og innlagt umiddelbart. De hadde selvfølgelig sterk mistanke om kreft. Jeg var alvorlig syk og nær organsvikt, men det var ikke kreft bare en heftig infeksjon som de aldri fant ut av som sannsynligvis stammet fra bukspyttkjertelen. Heldigvis responderte kroppen min på medisin i siste liten 😀 det var nervepirrende og helt jævlig, men endte godt. Håper alt er vel med deg også. Ventetiden er forferdelig. Klem til deg Anonymous poster hash: 11c84...56c
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2016 #5 Skrevet 18. juni 2016 Jeg fikk etter hvert enorme ( men ikke vonde/ømme)lymfeknuter på halsen uten å være syk. Bare hanglet over lang tid. Ble sendt rett fra fastlegen og til sykehuset, og innlagt umiddelbart. De hadde selvfølgelig sterk mistanke om kreft. Jeg var alvorlig syk og nær organsvikt, men det var ikke kreft bare en heftig infeksjon som de aldri fant ut av som sannsynligvis stammet fra bukspyttkjertelen. Heldigvis responderte kroppen min på medisin i siste liten 😀 det var nervepirrende og helt jævlig, men endte godt. Håper alt er vel med deg også. Ventetiden er forferdelig. Klem til deg Anonymous poster hash: 11c84...56c Tusen takk 😃 Godt å høre at du nå er frisk og at det ikke var kreft. Høres ut som du kom til fastlegen i grevens tid. Tusen takk for at du delte 🌸 HI Anonymous poster hash: 2378f...0ae
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2016 #6 Skrevet 18. juni 2016 Vet ikke om det er relevant, men jeg fikk influensavaksine i høst (har både kronisk autoimmun sykdom og nedsatt immunforsvar pga at milten er fjernet) og fikk da en veldig hoven lymfe i halsen. Den er fortsatt litt merkbar men er først nå i ferd med å "forsvinne" helt igjen. Jeg ble ganske bekymret, men alle blodprøver var normale og hematologen mente at vaksinen hadde sannsynligvis trigget en eller annen reaksjon hos immunforsvaret og dette var helt ufarlig. Kanskje det er noe tilsvarende hos deg mtp at du går på medisiner som berører immunforsvaret? Krysser fingre for at det går bra! Anonymous poster hash: e0038...2bb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå