Gå til innhold

Svak, men veldig frisk lukt. Parfyme/bodyspray/lotion...Forslag?

Anbefalte innlegg

Jeg er veldig lite glad i parfymelukt, det føles som om det river i nesen når jeg kjenner parfymelukt. Har selv en Biotherm eau pure, som jeg en gang syntes virket ganske frisk, men som jeg nå får vondt i nesen av. Hadde en annen i samme serie før det, husker ikke hvilken.

Men en sjelden gang opplever jeg at det faktisk lukter svakt, men veldig friskt og godt av forbipasserende damer. Det river ikke i nesa og det er heller ingen kvalmende lukt. Det lukter nesten som nyvasket hår i en deilig, frisk shampo.

Hva kan dette være?

Jeg har veldig sensitiv hårbunn, så jeg bruker stort sett ikke shampo med lukt.

Men hva kan jeg bruke som lukter svakt, men veldig friskt?

Fortsetter under...

God dusjsåpe/bodylotion høres ut som det vil holde for deg. Jeg synes denne fra Biotherm er god, finnes også dusjkrem til https://www.douglas.no/douglas/productbrand_708800.html?trac=no.01sh.goo.shopping.douglas_no_pla.pla_all.000000&wt_cc4=marin_bid&wt_cc1=&mkwid=sLPrrYL3P_dc&pcrid=103750802180.

Eller rett og slett Nivea.

Anonymous poster hash: 21cec...a3b

Don algodon. Billig og lukter rent og svakt. Vet ikke om den selges i norge. En fra cacharel som muligens heter eau de noa er også frisk eller den gode gamle ck one. Som en annen skriver her kanskje dusjsåpe og bodylotion holder for deg

Anonymous poster hash: 24bae...395

Jeg er veldig lite glad i parfymelukt, det føles som om det river i nesen når jeg kjenner parfymelukt. Har selv en Biotherm eau pure, som jeg en gang syntes virket ganske frisk, men som jeg nå får vondt i nesen av. Hadde en annen i samme serie før det, husker ikke hvilken.

Men en sjelden gang opplever jeg at det faktisk lukter svakt, men veldig friskt og godt av forbipasserende damer. Det river ikke i nesa og det er heller ingen kvalmende lukt. Det lukter nesten som nyvasket hår i en deilig, frisk shampo.

Hva kan dette være?

Jeg har veldig sensitiv hårbunn, så jeg bruker stort sett ikke shampo med lukt.

Men hva kan jeg bruke som lukter svakt, men veldig friskt?

Kanskje de forbipasserende nettopp lukter nyvasket hår? En del hårspray lukter veldig friskt også. Hva om du tar på parfymen på håndleddene og skyller med vann etterpå? Det gjør jeg, syns det blir nok lukt.

Anonymous poster hash: f576e...227

Annonse

Du får gjøre det jeg opplevde tidligere.... jeg ble stoppet på gaten av menn som lurte på hva jeg luktet, for den parfymen bare måtte de kjøpe til kona/samboeren/kjæresten :D

Jeg måtte le hver gang det skjedde ;) Det var Shalimar, som egentlig er en ganske tung parfyme, men på meg virket den ikke tung den gangen.

Jeg endret kosthold for noen år siden, og etter det har den aldri luktet like godt på meg.

Bruker svært sjelden parfyme nå, men kunne også tenkt meg en slik som du beskriver, HI, men finner liksom ikke noe jeg er fornøyd med. Kanskje jeg skal følge mitt eget eksempel og stoppe de damene som har slik lukt som jeg liker :D

Anonymous poster hash: 91f38...c5c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...