Gå til innhold

Hvorfor synes ikke mange av komentstene under innlegg på facebook?

Anbefalte innlegg

Skrevet

F.eks et innlegg idag hadde over 20 kommentarer men jeg kunne ikke se noen av dem da jeg gikk inn på innlegget.

Dette var et ekstremt eksempel, men ofte er det flere kommentarer som ikke vises.

Hvorfor???

Anonymous poster hash: f9b95...a43

Fortsetter under...

Skrevet

Noen ganger er det kluss med Facebook, da hjelper det å gå inn på nytt så ser man kommentarerne likevel.

Andre ganger er kommentarene slettet,men det blir ikke oppdatert før du går inn på det. Og andre ganger igjen er det fordi det er noen som du har blokkert,eller som har blokkert deg,og da ser du ikke kommentarer fra de.

Anonymous poster hash: 5ff24...2f7

Skrevet

Komentsene? Det var dagens :) 

(Ikke ekkelt ment, det var et herlig ord!)

Anonymous poster hash: 4a51c...7da
Skrevet

Komentsene? Det var dagens :)  (Ikke ekkelt ment, det var et herlig ord!) Anonymous poster hash: 4a51c...7da

Auto correct drit.

Men denne gangen byttet den iallfall til et ord med litt mening i sammenhengen.

Anonymous poster hash: f9b95...a43

Skrevet (endret)

Har lurt på det samme. Merkelig. Ei venninne har 4 kommentarer på profilbildet, men jeg kan bare se 3 kommentarer og det har vært sånn i mange måneder.

Endret av chocolate
Skrevet

Har lurt på det samme. Merkelig. Ei venninne har 4 kommentarer på profilbildet, men jeg kan bare se 3 kommentarer og det har vært sånn i mange måneder.

Da er det antakelig fordi den fjerde personen har blokket deg. Da ser du ikke hva de skriver, men du ser antall kommentarer. 

Anonymous poster hash: 4a51c...7da

Annonse

Skrevet

Slik er det her også. Kluss med Facebook og innimellom må jeg oppdatere tlf. Slik har jeg det innimellom på venners bilder og kommentar pluss f.eks på Vg eller Dagbladet. Det står på en nyhetssak at det 321 kommentarer å jeg får ikke sett noen. Sannsynligheten for at 321 ukjente mennesker har kommentert meg er liten så her er det kluss på Facebook.

Anonymous poster hash: 5c5bc...1ea

• 5 år senere...
Skrevet

76 kommentarer i et innlegg jeg ville lese på, og ingen er synlige for meg😭

Skrevet

Som regel er Mest relevante valgt.

Velger du Alle kommentarer så skal de vel komme opp. 

_20220116_020121.thumb.JPG.dcc1d4ad4ecd79d89867264760f132d9.JPG

Anonymkode: f6f93...52e

Skrevet

Nei, det stod på alle kommentarer. Prøvde å bytte til de andre alternativene og gå ut og inn igjen, men det kom ikke opp noen. 
Ikke at det er så fryktelig viktig, bare irriterende at det står at de er der når jeg ikke får se dem🤬

Skrevet

Det kan være at administrator har skjult kommentarene. Da er de kun synlig for den som har kommentert 

Anonymkode: 6cd8e...e11

Skrevet

Å, går det an ja! Ja, da må det jo nesten være noe slikt😅

Skrevet

Kan også hende noen har lagt til kommentar, også slettet den. Har opplevd at kommentaren da fortsatt står i antall, men selve kommentaren er borte.

Anonymkode: b3e52...aac

Annonse

Skrevet

Opplever det samme, helst under salgsinnlegg. Tenker da automatisk at når kommentarer er skjult er det negativt. 

Anonymkode: 99289...9b7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...