Gå til innhold

Voksen dame med bleierompe

Anbefalte innlegg

Jeg går med store tykke bleier pg bind flere ganger i måneden. Prøver å holde meg inne, men livet går videre selv om jeg har menstruasjon, så ut døren må jeg. Skikkelig kult at det finnes slike som deg så det blir ekstra kjipt for meg med menstruasjon neste gang

Anonymous poster hash: b6bc5...c43

Har du menstruasjon flere ganger i måneden?

Anonymous poster hash: 8a2a0...aaf

Fortsetter under...

HI hvis du lager en slik tråd må du tenke deg om og hvis det kommer kommentarer du ikke trodde- la være å svare på dem. Dette fyrer bare under bålet. Et ærlig spørsmål du hadde og lite vet du tydeligvis om slike ting. Neste gang du lurer på noe lignende- ikke lag tråd om det her inne og legg deg før hugg. Må

Være tykkhudet for å være inne på denne siden og trygg på deg selv.

Men ja det finnes "up&go" for voksne. De kalles trusebleier og er ikke uvanlige å ha. Mange som plages med inkontinens ift både urin og avf.

Anonymous poster hash: 5d573...272

Jeg har en blodsykdom og har av og til helt ekstreme mensblødninger, vi snakker om blødninger som har ført til sykehusopphold og blodoveføring.. Ikke er sykdommen forutsigbar heller, jeg kan gå fra å blø noenlundes normalt, til styrtblødninger i løpet av en halvtime.. Så ja, det hender at jeg må bruke bleie (tena lady) når jeg har mensen, det er ufattelig slitsomt.

Anonymous poster hash: efc19...048

• 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...