Anonym bruker Skrevet 17. juni 2016 #26 Skrevet 17. juni 2016 En del med chrons og uc må bruke bleie. Noen bare av og til. Jeg kan fortelle at det også finnes trusebleier til voksne. Noe likt up and go. Har hatt noen selv. Anonymous poster hash: 10c0b...f6d
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2016 #27 Skrevet 17. juni 2016 DIB mobben slår til igjen ser jeg! Utrolig hvor mye man skal hakke på et menneske. Det er vel lett å se at HI ikke var ute etter å mobbe noen!? Hun fortalte om en opplevelse, slik mange andre her inne gjør. Og om dere ikke ser det....etter at hun har blitt "satt på plass" en eller to ganger så holder vel det, tror dere ikke? Dette er et forum og det er anonymt. Men, det betyr ikke at ikke kommentarar går inn på en alikevel. Greit å tenke på. HI hadde aldri sett en voksen person som helt åpenlyst viste at hun hadde en diger bleie på seg. Jeg har heller ikke sett dette og hadde sikkert blitt litt paff første gang. Hun var nok enten utrolig modig, eller så var hun ikke klar over dette av ulike grunner. HI, du burde virkelig ikke ta til deg kommentarene har inne. De blir fort en mobb. Anonymous poster hash: fc0ec...a51
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2016 #28 Skrevet 17. juni 2016 Haha, nei, vi har egentlig aldri noe å spesielt å snakke om, vi snakker sammen hele tiden, men hva har det med absurd bleierumpe å gjøre...? Anonymous poster hash: 11a53...6cd Hvem forteller sånt videre på tlf ?! ... Jo du forresten .. Idag leste jeg på DIB at noen hadde sett en dame med bleierumpe, altså hallo , alle synes hun ikke var noe hyggelig mot andre , men serr lissom , det er jo ekkelt ... Noe sånt ?! Anonymous poster hash: c7e8e...087
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2016 #29 Skrevet 17. juni 2016 Hvem forteller sånt videre på tlf ?! ... Jo du forresten .. Idag leste jeg på DIB at noen hadde sett en dame med bleierumpe, altså hallo , alle synes hun ikke var noe hyggelig mot andre , men serr lissom , det er jo ekkelt ... Noe sånt ?! Anonymous poster hash: c7e8e...087 Har ikke falt deg inn at det var kommentarene deres som sjokkerte meg, og ikke HI? Eller at venninna mi også er på DIB...? Anonymous poster hash: 11a53...6cd
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2016 #30 Skrevet 17. juni 2016 Ærlig talt, nå må dere gi dere. Og dere snakker om at hi mobber, hva gjør mange av dere som slenger dritt til hi her da? Snakk om å kaste stein i glasshus Anonymous poster hash: 994ea...836
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2016 #31 Skrevet 17. juni 2016 Huff, angrer jeg i det hele tatt lagde denne tråden. Ja, mange bruker nok bleie, men hun her hadde skikkelig barn/baby rumpe. Trudde ikke de solgte så tykke voksenbleier en gang. når hun da i tillegg hadde på seg en trang strømpebukse, så ble det et merkelig syn. Men tydeligvis dumt av meg å nevne det. Håper en moderator bare kan slette denne tråden. Anonymous poster hash: caa91...8e1 UP and go finnes også i voksenstr Anonymous poster hash: d6d22...36d
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2016 #32 Skrevet 17. juni 2016 Jepp Men slapp helt av - snakker med bestevenninnen min på tlf og leste tråden din, hun syns også du reagerte normalt. Det ER rart å synlig bleie som voksen ut at du er en mobber av den grunn. Folk her inne er litt enkle og ekle Anonymous poster hash: 11a53...6cd "Enkle og ekle"?🙈😄😂😂 Anonymous poster hash: d6d22...36d
Mumua Skrevet 17. juni 2016 #33 Skrevet 17. juni 2016 Det finnes mange grunner til at en voksen må bruke bleie, samtlige er medisinske. Jeg gikk også med stor bleie over en lang periode etter å ha operert bort en svulst i blæra som 23-åring. En ting er å reagere på det, det er da greit nok. Men å lage en tråd om det på et offentlig forum er temmelig kleint og sier litt om deg tenker jeg. Når det kommer til at man gjerne kler seg for å skjule det så er ikke det like enkelt alltid når man bruker svære bleier. I tillegg kan hun jo ha hatt ett uhell og ikke hadde annet skift enn det antrekket som dessverre ikke skjulte bleia godt nok. Som mennesker bør vi være rausere med hverandre enn å reagere ved å lage en tråd som dette for å "henge ut" dette mennesket.
Tired mama Skrevet 17. juni 2016 #34 Skrevet 17. juni 2016 HI vil legge tråden død. Ok, kanskje hun ytret noe hun ikke skulle ha gjort. Men tror hun har forstått det nå. :-)
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2016 #36 Skrevet 17. juni 2016 Jeg bruker bleie. Ikke hver dag, men nesten. Jeg er 28 år, og en del av meg hater meg selv fordi jeg aldri kan gå med stramme flotte bukser, og pene topper. Jeg kan ikke gå på kino, tivoli eller lange turer uten bleie. Rett og slett, fordi jeg er ikke i stand til å holde meg. Kan heller ikke hoppe på trampoline eller løpe en tur, uten å polstre hele underlivet. Muskelen som skal holde tisset tilbake, er for slapp, og kan ikke trenes opp. Jeg har vært til leger, sykehus og spesialister, men uansett hvor mye jeg prøver å trene den opp, så ender jeg opp med å tisse i buksene hvis jeg ler for mye, hvis jeg hopper, løper, osv. Drikker jeg en flaske med brus, så vet jeg at jeg er nødt til å ha et toalett i nærheten innenfor den neste timen. Alt jeg gjør uten bleie, skal planlegges ut fra tilgjengeligheten på toalett. Jeg er ikke fornærmet for at du reagerer. Jeg vet at å gå i bleie som voksen, er merkelig. Jeg kler meg så det er vanskelig å se. Store løse gensre, osv. Kanskje kvinnen ikke visste hvordan hun skulle kle seg, kanskje hun ikke var klar over at det var synlig, kanskje hun var utviklingshemmet osv. Eller kanskje, hun var lei av å gjemme seg vekk. Som vi andre er. Kommer jeg noengang til å vise at jeg bruker bleie? Nei. Antakeligvis ikke. Man er konstant skamfull, flau og man klarer ikke helt å slappe av i offentligheten, fordi man tenker " Er det noen som ser det? Hun damen ser på meg, er det fordi hun ser jeg har bleie på?". Bleie suger. Det suger ræv! Men nødvendig? Dessverre, for noen av oss. Anonymous poster hash: c9313...dbf
februarprins2013 Skrevet 17. juni 2016 #37 Skrevet 17. juni 2016 uff så slemt og dømme en person,du ikke kjenner engang fordi hun bruker bleie, kan være mye årsaker for det
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2016 #38 Skrevet 17. juni 2016 Jeg bruker bleie. Ikke hver dag, men nesten. Jeg er 28 år, og en del av meg hater meg selv fordi jeg aldri kan gå med stramme flotte bukser, og pene topper. Jeg kan ikke gå på kino, tivoli eller lange turer uten bleie. Rett og slett, fordi jeg er ikke i stand til å holde meg. Kan heller ikke hoppe på trampoline eller løpe en tur, uten å polstre hele underlivet. Muskelen som skal holde tisset tilbake, er for slapp, og kan ikke trenes opp. Jeg har vært til leger, sykehus og spesialister, men uansett hvor mye jeg prøver å trene den opp, så ender jeg opp med å tisse i buksene hvis jeg ler for mye, hvis jeg hopper, løper, osv. Drikker jeg en flaske med brus, så vet jeg at jeg er nødt til å ha et toalett i nærheten innenfor den neste timen. Alt jeg gjør uten bleie, skal planlegges ut fra tilgjengeligheten på toalett. Jeg er ikke fornærmet for at du reagerer. Jeg vet at å gå i bleie som voksen, er merkelig. Jeg kler meg så det er vanskelig å se. Store løse gensre, osv. Kanskje kvinnen ikke visste hvordan hun skulle kle seg, kanskje hun ikke var klar over at det var synlig, kanskje hun var utviklingshemmet osv. Eller kanskje, hun var lei av å gjemme seg vekk. Som vi andre er. Kommer jeg noengang til å vise at jeg bruker bleie? Nei. Antakeligvis ikke. Man er konstant skamfull, flau og man klarer ikke helt å slappe av i offentligheten, fordi man tenker " Er det noen som ser det? Hun damen ser på meg, er det fordi hun ser jeg har bleie på?". Bleie suger. Det suger ræv! Men nødvendig? Dessverre, for noen av oss. Anonymous poster hash: c9313...dbf Klem til deg. Det går forresten an å operere tilstanden din. Enten stramme opp lukkemuskelen, eller sette inn en elektrode? Jeg har hørt om flere som har blitt operert for inkontinens. Ditt tilfelle hørtes såpass alvorlig ut, at jeg skulle tro du har fått tilbud om dette? En mager trøst er det i alle fall, at du ikke er alene.. Anonymous poster hash: 3a930...28f
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2016 #39 Skrevet 17. juni 2016 Jobber innen helse, og såå mange voksne damer med bleier er det ikke! Men ja, det er noen. Kom en dame innom for litt siden og spurte meg ang urinlekkasje. Hun var 43, født 3 barn. Nå var det blitt så ille at hun hadde kjøpt Tena. Ikke alle som synes det er vikitg å dekke seg, sånn er det jo bare. Hun kunne ha vært svakt utviklingshemmet, siden du kanskje fikk følelse av at hun var helt normal? Ser mange i tights som overhodet ikke skulle gått i de, men forstår jo at de ikke bryr seg hvordan det ser ut. Blir litt av det samme Anonymous poster hash: d763a...c8e
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2016 #40 Skrevet 17. juni 2016 HI, du er et pinlig lite menneske. Anonymous poster hash: 16f91...0c8
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2016 #41 Skrevet 17. juni 2016 Lure på om du studerer rumpa mi også ute ? Bruker ikke bleie, men er skikkelig brei over rumpa så regner med du blir overrasket over at jeg kan gå sånn ?! Anonymous poster hash: c7e8e...087
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2016 #42 Skrevet 17. juni 2016 Jeg skjønner trådstarter litteratur jeg da, mulig jeg også er enkel, men trodde de var litt mer fremme på den fronten. Altså, er det ikke mulig å få noe mer diskré? Trodde tena var i ferd med å de tilsvarende ut som ordinære bind, men heldigvis er jeg lykkelig uvitende foreløpig. Håper da den dagen jeg trenger det selv at det er mulig å få noe som ikke synes så godt. Anonymous poster hash: bdc9d...b93
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2016 #43 Skrevet 17. juni 2016 Jeg skjønner trådstarter litteratur jeg da, mulig jeg også er enkel, men trodde de var litt mer fremme på den fronten. Altså, er det ikke mulig å få noe mer diskré? Trodde tena var i ferd med å de tilsvarende ut som ordinære bind, men heldigvis er jeg lykkelig uvitende foreløpig. Håper da den dagen jeg trenger det selv at det er mulig å få noe som ikke synes så godt. Anonymous poster hash: bdc9d...b93 Tlf lever sitt eget liv her. Sorry skriveleif. Anonymous poster hash: bdc9d...b93
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2016 #44 Skrevet 17. juni 2016 Tror du hun bruker det for moro skyld? Anonymous poster hash: 99cea...760
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2016 #45 Skrevet 17. juni 2016 Merkelig opplevelse? For deg? Så rart. Anonymous poster hash: b7828...a29
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2016 #46 Skrevet 17. juni 2016 Nå gjorde du nok dagen til alle bleiebrukere mye bedre, samt høynet selvfølelsen og tok bort all skamfølelse. Gratulerer.Det er jo akkurat slik du oppfører deg hver eneste dag så skal du lege sympatisk, for en vits. Du har null selvinnsikt. Anonymous poster hash: cb3b1...a59
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2016 #47 Skrevet 17. juni 2016 Det er jo akkurat slik du oppfører deg hver eneste dag så skal du lege sympatisk, for en vits. Du har null selvinnsikt. Anonymous poster hash: cb3b1...a59 Kanskje hun har fått smekk på lanken, det er jo lov å håpe........... Anonymous poster hash: 994ea...836
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2016 #48 Skrevet 17. juni 2016 Jeg går med store tykke bleier pg bind flere ganger i måneden. Prøver å holde meg inne, men livet går videre selv om jeg har menstruasjon, så ut døren må jeg. Skikkelig kult at det finnes slike som deg så det blir ekstra kjipt for meg med menstruasjon neste gang Anonymous poster hash: b6bc5...c43
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2016 #49 Skrevet 17. juni 2016 Kanskje hun har fått smekk på lanken, det er jo lov å håpe........... Anonymous poster hash: 994ea...836 Har du spist plast? Anonymous poster hash: 2033c...1ae
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2016 #50 Skrevet 17. juni 2016 Har du spist plast? Anonymous poster hash: 2033c...1ae ?? Anonymous poster hash: 994ea...836
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå