Gå til innhold

Sunny Beach i Bulgaria ok plass å feriere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er vi der en uke samtidig da? 😊

Ser slik ut ☺

Kommer til å lure på hvem som er der er deg. Hehe

Anonymous poster hash: 6eab1...28f

Skrevet

Aldri aldri igjen. Ever!

Anonymous poster hash: ccf46...e6b

Skrevet

Ser slik ut ☺

Kommer til å lure på hvem som er der er deg. Hehe

Hehe, samme her 😊
Skrevet

Hehe, samme her 😊

Jeg har en fordel siden vi allerede er der. Så hvis du ser noen i resepsjonen med stor hatt og gedigne solbriller som gjemmer seg bak en plante den 12 juli så er det kanskje meg 😂

Skrevet

Jeg har en fordel siden vi allerede er der. Så hvis du ser noen i resepsjonen med stor hatt og gedigne solbriller som gjemmer seg bak en plante den 12 juli så er det kanskje meg 😂

Det årlige møtet holdes i Bulgaria i år 😂

Anonymous poster hash: 3850d...13d

Skrevet

Haha, skal se etter deg 😂
Skrevet

Samme her. Bare vi er der litt før dere. Reiser den 18 juli Anonymous poster hash: 6eab1...28f

Men fare for å være gledesdreper, jeg skulle også på det hotellet, men så leste jeg anmeldelsene av hotellet på TripAdvisor. Kan være greit å ta en titt...

Anonymous poster hash: b22a9...28b

Skrevet

Vi reiser 20 juli. Får lete etter damer i buskene med store hatter og briller da 😂😂

Anonymous poster hash: 4cd47...5ec

Skrevet

Men fare for å være gledesdreper, jeg skulle også på det hotellet, men så leste jeg anmeldelsene av hotellet på TripAdvisor. Kan være greit å ta en titt...

Anonymous poster hash: b22a9...28b

Vi har lest det. Men de har gjort store oppgraderinger for å gjøre opp for den dårlige kritikken. Blant annet med nytt lekeområde og vannsklier.

Første jeg skal gjøre når jeg ankommer Bulgaria er å kjøpe meg en gedigen hatt 😂 solbrillene har jeg. 😎😎

Skrevet

Ser for meg en rad med damer med store hatter og solbriller rundt bassenget 😂😂😂

Skrevet

😂😂🌞👒👓

Skrevet

Nei det er ikke en bra plass. Min værste ferie

Anonymous poster hash: a6664...997

Skrevet

Jeg hadde aldri reist dit med barna. Det skjedde nettopp et skytedrama der; http://www.tv2.no/a/8370975/ ellers er det ikke betryggende å lese dette

"Sikkerhet

Bulgaria er vanligvis et trygt land å reise i. Turister som ferierer ved Svartehavet bør være oppmerksom på at ran, tyveri og annen kriminalitet kan forekomme.

Bulgaria befinner seg i et jordskjelvtruet område. De mest utsatte områdene er Shabla – Balchik, Tarnovo – Svishtov, Plovdiv –Chirpan, Kresnadalen og Sofia–området. Bulgaria er også rammet av jordskred.

Ifølge bulgarske forskere er det reell fare for tsunami i Svartehavet. Det finnes ikke noe teknisk system som kan advare befolkningen. Den tid man har til rådighet for å slå alarm og å reagere, er derfor ekstremt kort." http://www.bedrereise.no/reisetips-for-bulgaria/

Anonymous poster hash: 1d193...4f2

Det var skytedrama der for ca 10 år siden også, som noen slektninger av meg var vitne til...

Anonymous poster hash: 99553...ac1

Skrevet

Kan ikke du utdype svarene dine litt?

Jeg synes alle svarer blaire så frekt. Hvorfor gjør dere det?

Anonymous poster hash: 2c8e3...67d

Skrevet

De smarte drar til Bulgaria, sparer masse penger, lever godt, spiser godt. Sunny beach er helt fint, med hold deg hotellmessig unna området rundt blomstergata og velg heller bosted et stykke unna sentrum. Oppsøk heller sentrum når dere ønsker, det er pulserende og gøy. Jeg har flere gode erfaringer med bulbaria, kos dere så masse!

ps Albena er rolig og familievennlig og for kjedelig for ungdommene. Varna er knallbillig med masse muligheter og bra shopping.

Anonymous poster hash: 4002f...f0b

Skrevet

Jeg synes alle svarer blaire så frekt. Hvorfor gjør dere det?

Spørsmålet mitt var jo ikke frekt?

Jeg spurte om hun kunne utdype. Når man svarer på noe så utdyper man jo somregel hvorfor, for eller imot osv.

Skrevet

Spørsmålet mitt var jo ikke frekt?

Jeg spurte om hun kunne utdype. Når man svarer på noe så utdyper man jo somregel hvorfor, for eller imot osv.

Ja du svarte kabsje ikke frekt. Men synes at alltid noen må stille spørsmål til blair i mange andre tråder. (Å når jeg så det nå så lurte jeg bare på det)

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...