Gå til innhold

Sunny Beach i Bulgaria ok plass å feriere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke vært annet enn på Golden Sands for mange år tilbake og syns plassen var helt ok. Nå skal vi fikse ny drenering så kan liksom ikke sløse vekk masse penger på en kostbar ferie i år, men fant en tur 1 uke for oss som familie 4 stykker for litt over 10.000 inkl transport til hotellet og syns det var en grei pris. Noen som har vært der de siste årene?

Anonymous poster hash: 02240...ff6
Skrevet

Bulgaria er vel et av de landene som er kjent for at turister blir mye syke av magesjau og matforgiftning mens de er der, så jeg ville ikke tatt med barn dit.

Anonymous poster hash: e3e06...623
Skrevet

mamma og pappa var der i fjor med minste broren min.

De sa at det var masse festing, flatfyll, høy musikk, dårlig mat osv osv.

Perfekt hvis du skal feste, men ikke som barnefamilie (dette var på ett familiehotell)

Anonymous poster hash: 8196c...99a
Skrevet

Jeg har vært der 2 ganger, aldri igjen!

Skrevet

Jeg har vært der 3 ganger, og lå de to siste gangene på de borteste hotellene med 5 stjerner. Syns det er kjempefint der jeg :) sp har du byen 45 min unna med buss og der er det masse bra shoppingmuligheter :)

Anonymous poster hash: 3bfbb...cee

Skrevet

Vi var i fjor og skal tilbake i år også.

Ble litt bekymret for bråket og festingen i gata på kvelden men det ga seg kl.24. Da gikk de som et tog innover til byen.

Likte plassen mye bedre enn jeg trodde jeg skulle gjøre så da drar vi tilbake.

Ingen av oss ble matforgiftet eller noe annet. Barna storkoste seg, det var en vellykket tur for vår del :)

Anonymous poster hash: 4cd47...5ec

Skrevet

Jeg hadde aldri reist dit med barna. Det skjedde nettopp et skytedrama der; http://www.tv2.no/a/8370975/ ellers er det ikke betryggende å lese dette

"Sikkerhet

Bulgaria er vanligvis et trygt land å reise i. Turister som ferierer ved Svartehavet bør være oppmerksom på at ran, tyveri og annen kriminalitet kan forekomme.

Bulgaria befinner seg i et jordskjelvtruet område. De mest utsatte områdene er Shabla – Balchik, Tarnovo – Svishtov, Plovdiv –Chirpan, Kresnadalen og Sofia–området. Bulgaria er også rammet av jordskred.

Ifølge bulgarske forskere er det reell fare for tsunami i Svartehavet. Det finnes ikke noe teknisk system som kan advare befolkningen. Den tid man har til rådighet for å slå alarm og å reagere, er derfor ekstremt kort." http://www.bedrereise.no/reisetips-for-bulgaria/

Anonymous poster hash: 1d193...4f2

Skrevet

Jeg har vært der en gang og skal aldri tilbake. Dårlig mat, mange sure ansatte, ganske dyrt for hva man får, mye festing og flatfyll, ofte rødt flagg på stranda.

Anonymous poster hash: 13581...94b

Skrevet

Jævlig sted - styr unna!

Anonymous poster hash: b5bae...e01

Skrevet

Vi skal en tur i sommer, uten barn riktignok ;) Jeg tror man kan få en god ferie uansett hvor man er, man skal bare ha en god holdning og være åpen for varierende komfort.

Anonymous poster hash: a9996...fc2
Skrevet

Vi skal en tur i sommer, uten barn riktignok ;) Jeg tror man kan få en god ferie uansett hvor man er, man skal bare ha en god holdning og være åpen for varierende komfort.

Anonymous poster hash: a9996...fc2

Vi skal også en tur uten barn i år. Det blir rart. Men det blir sikkert bra også :)

Skrevet

Jeg skal til Sunny Beach for tredje gang og jeg har hatt med barn hver gang. Vi har hotell i utkanten av byen.

Festingen og bråket er stort sett i sentrum.

Elsker stedet og i år reiser jeg og barnet alene.

Anonymous poster hash: 999b6...ffd

Skrevet

Jeg kjøpte meg leilighet like utenfor Sunny Beach (Sveti Vlas) for 10 år siden. Før barna ble født, vi er dere 6 uker vær sommer som regel. Mye roligere der en nede på Sunny.

Anonymous poster hash: 922b4...b50

Skrevet

Har vært der en gang, og drar aldri tilbake!

Vi spiste en flott middag på en 5-stjerners restaurant, og mann og barn ble innlagt på sykehus med matforgiftning.

Forstod ikke en dritt på sykehuset, og jeg ante egentlig ikke hva slags behandling de fikk. Skremmende å overlate en 4-åring i armene på en lege som absolutt ikke virket kompetent!

Mye fyll og festing på kveldene, mye bråk, fulle folk på strendene og gatene på dagtid, maten var elendig, servicen var elendig, og vi bada ikke i sjøen en eneste gang pga undervannsstrømmer.

Vi har reist mye, og denne turen er bare å legge i glemmeboka!

Sjekk Hellas.

Anonymous poster hash: d9244...e96

Skrevet

Noen som har vært i Balchik? Vi skal dit i sommer.

Skrevet

Ikke vært i Sunny Beach, men var i Balchik/Albena for 2 år siden, og det var kjempefint! Da drev de å bygde ut masse, så tipper det er ganske strøkent der nå.

God mat, hyggelige folk (9/10), deilig vann og fin natur.

Skrevet

Noen som har vært i Balchik? Vi skal dit i sommer.

Vi skal også dit. Håper det er bra. 😊

Anonymous poster hash: 6eab1...28f

Skrevet

Vi skal også dit. Håper det er bra.

Så kjekt! Hvilket hotel? Vi skal på White Lagoon Beach, 11-25 juli :)

Skrevet

Aldri mer! Regnet 6 av 7 dager midt i juli, fikk matforgiftning, vakter med gevær som passet inngangen til området, turen til og fra hotellet var en gammel slitt " skolebuss" med plastseter og jernstenger, servitørene sloss foran deg ( bokstavelig talt) osv.

Anonymous poster hash: f3d0a...ce7

Skrevet

helt greit hvis du skal kun feste,med barn hadde jeg latt være

Skrevet

helt greit hvis du skal kun feste,med barn hadde jeg latt være

Kan ikke du utdype svarene dine litt?

Skrevet

Var der alene med min datter, da hun var 2 år. Vi ble overfalt av en gjeng med barn, vi så dyr bli mishandlet på åpen gate, en bjørn og. Som virkelig ikke bør være i fangenskap. Var mye tiggere der. Da vi skulle hjem, var flyet 5 timer forsinket, så pratet jo med mange andre nordmenn. Og de fleste var ikke fornøyde. Noen var blitt ranet og opplevd andre mindre hyggelige ting.

Jeg har reist mye i mitt liv, og jeg er sånn som elsker alle steder, ser det vakre i alle steder. Men jeg reiser ikke tilbake dit. Stranden var veldig fin, og det var der vi var hver dag. Men turte ikke å ha med, verken telefon, kamera eller lommebok. For var redd for å bli ranet.

Anonymous poster hash: 62ee1...dd9
Skrevet

Så kjekt! Hvilket hotel? Vi skal på White Lagoon Beach, 11-25 juli :)

Samme her. Bare vi er der litt før dere. Reiser den 18 juli 😊

Skrevet

Samme her. Bare vi er der litt før dere. Reiser den 18 juli 😊

Da er vi der en uke samtidig da? 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...