Gå til innhold

Når voksne barn består fagprøven......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hva dersom det ene barnet fullfører flott utdannelse/fagbrev osv og det andre barnet ikke klarer det men får seg en jobb man ikke treng utdannelse til? Får det ene barnet masse gaver og det andre barnet ingenting?

Anonymous poster hash: 96252...772

Det blir opp til deg hva du vil gi ungene dine :)

Anonymous poster hash: 3b86d...410

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk ikke gaver, men da jeg var ferdig spesialist og fikk overlegestilling tok mine foreldre med meg og min familie på restaurant.

Anonymous poster hash: f7cab...503

Skrevet

Jeg fikk vel knapt nok gratulerer da jeg var ferdig😏 Når mine barn en gang blir ferdig utdannet så tenker jeg at de får en oppmerksomhet.

Anonymous poster hash: 39326...4dc

Skrevet

Da jeg var ferdigstudert fikk jeg blomster av pappa og en flott turbok av mormor. Fikk også blomster fra tanter og onkler.

Anonymous poster hash: 76ff9...068

Skrevet

Datteren til en venninne besto fagprøven som barne- og ungdomsarbeider i dag, de er ute og spiser middag sammen for å feire.

Anonymous poster hash: dadbc...ef4

Skrevet

Jeg fikk en gave relatert til svennebrevet. Hadde aldri forventet det, men ble utrolig glad. Spiste også en bedre middag.

Fikk til og med gave og gratulasjoner av mormoren til mannen, så det var spesielt og fint :)

Anonymous poster hash: f2582...ffb

Skrevet

Jeg fikk ingen gave for å fullføre bachelorutdanningen min. Men min søster, som fullførte bachelorutdanningen da hun var eldre enn meg, fikk tur til new York av min mor. Hva var grunnen til forskjellsbehandlingen? Jo, at siden jeg fikk barn under studiene så fortjente jeg ingen gave.. Så lenge du behandler barna likt så syns jeg det er greit. Enten gi alle eller ingen gave.

Anonymous poster hash: c6775...511

Skrevet

Jeg ville gitt en liten oppmerksomhet. Det enten være seg en blomst og en middag, eller kjøpt en liten ting. Men l tven stå til økonomien din, du skal ikke behøve å blakke deg. Du kan jo invitere hjem til en god middag, og evt lage ei kake? Da vet jeg at jeg hadde blitt kjempeglad 😊

Anonymous poster hash: f2517...62d

Skrevet

Veldig hyggelig med gave! til støtte,oppmuntring og for å vise hvor stolt du er :-) En middag eller en vinflaske for eksempel?

Anonymous poster hash: 6862a...765

Skrevet

Og hva dersom det ene barnet fullfører flott utdannelse/fagbrev osv og det andre barnet ikke klarer det men får seg en jobb man ikke treng utdannelse til? Får det ene barnet masse gaver og det andre barnet ingenting?

Anonymous poster hash: 96252...772

Ja, selvfølgelig!! Barnet med utdannelse skal få slott mens det barnet som ikke får det til, skal bo i søpla.

Nei, selvsagt ikke... Er det mulig å dra en slik slutning..? Raring.

Barna mine blir anerkjent og satt pris på for de fantastiske menneskene de er. Jeg ville helt sikkert funnet noe annet å gavedrysse henne med. Det er ni år mellom dem, så det vil uansett ikke bli så tydelig.

Anonymous poster hash: cc3a4...37a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...