Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg begynte med Menopur i dag og måtte da blande den.

Ved tidligere forsøk hadde jeg bare en blandingsvannsprøyte å sprøyte inn, men denne gangen, pga høyere dose, var det to. Det gikk bra, til jeg tilfeldigvis så på "bruksanvisningen" at man måtte la sprøyte "stangen" skli opp av seg selv etter å ha tømt sprøyten - noe jeg ikke gjorde. Det sto man skulle gjøre d på trykket i beholderen. Er det farlig? Finner ingenting om d på nett..

Har satt 1. Sprøyte og synes d svir mer en det gjøre ved første forsøk.. D kan jo være veldig tilfeldig da..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144280220-blanding-av-menopur/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Æ gjorde heller ikke d.. Og d gikk nu bra ☺ Trur d e plassen du sprøytet på som svidde.. Hadde også et par ganga d svidde litt.

Takk! Ble litt lettere nå av å ikke være alene om det 😊 Kan ikke huske sykepleieren gjorde d heller - men d begyner jo å bli noen mnd siden!

Takk! Ble litt lettere nå av å ikke være alene om det 😊 Kan ikke huske sykepleieren gjorde d heller - men d begyner jo å bli noen mnd siden!

Sikkert derfor d bobla litt når æ fylte første sprøyta.. Jaja.. Greit å vite nu når æ e ferdig.. ☺ D e nok innholdet som e viktigst og at d e godt blanda..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...