Anonym bruker Skrevet 15. juni 2016 #1 Skrevet 15. juni 2016 Jeg er ikke en av de som sliter mest i verden med kroppshår, men jeg har mørke hår, noe som er veldig fint for håret på hodet, vippene og bryna, ikke like fint med "skinnskjegg", veiviser og mørke hår på arma! Kjøpte meg blekekrem på ebay, tenkte jeg ikke hadde noe å tape, og nå er jeg frelst! De mørke hårene mine er blitt helt lyse! Ville bare tipse de som sliter med det samme som meg! Kremen heter Jolene, boksene er små, men innholdet er drøyt, og vel verdt pengene (betalte under 100kr for boksen!) Anonymous poster hash: d29d9...664
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2016 #2 Skrevet 15. juni 2016 Så bra!! Hvordan brukes den? Kan du fortelle litt mer? Jeg har blek hud og mørke hår på armene, men jeg orker ikke vokse dem eller barbere for da blir det jo bare verre etterhvert ;-) Anonymous poster hash: 75cfa...351
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2016 #3 Skrevet 15. juni 2016 Så bra!! Hvordan brukes den? Kan du fortelle litt mer? Jeg har blek hud og mørke hår på armene, men jeg orker ikke vokse dem eller barbere for da blir det jo bare verre etterhvert ;-) Anonymous poster hash: 75cfa...351 Det er en liten krukke med krem og en liten tube med pulver pluss en spatula i pakken. Man skal ha dobbelt så mye krem som pulver, jeg blanda en halv teskje pulver med en teskje krem i går og det holdt til ansikiktet. Vask ansiktet med såpe og vann først, skyll av med kaldt vann (ikke åpne porer), så påfører man kremen med spatulaen eller fingra (bruk i såfall hansker), skal sitte på i ca ti min, jeg lit det være på i nesten et kvarter. Så bare skyller man det av. Står på pakka at om man ikke oppnår ønsket resultat kan man påføre en gang til Veldig enkelt, veldig bra resultat! Skal ta veiviseren i dag tenkte jeg. Jeg har veldig sensitiv hud, så tok en flekktest først, kan sikkert være lurt p gjøre uansett Anonymous poster hash: d29d9...664
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2016 #4 Skrevet 15. juni 2016 Veldig fint hvis det fungerer for deg, men jeg håper du har sjekket at den ikke er kreftfremkallende. Det er en del slike kremer som ikke fåes kjøpt i Norge av den grunnen. Anonymous poster hash: a7d05...13c
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2016 #5 Skrevet 15. juni 2016 På vita selges en bleke krem som heter Andrea. Anonymous poster hash: 41ce2...c56
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå