Gå til innhold

SVAK STREK POSITIV?

Anbefalte innlegg

Jeg la ut et emne igår hvor jeg fikk bare en "synål strek" når jeg testet meg igår med en test fra boots. Idag har jeg testet på nytt med en test fra clear blue. Jeg fikk en veldig svak strek, så svak at jeg lurer på om det er bare en skyggestrek? Hva tror dere?

Var vanskelig å få streken på bilde så svak som den var, vet ikke om dere ser den?

http://tinypic.com/view.php?pic=osd7yt&s=9#.V2EL13ikWVg

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144280154-svak-strek-positiv/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

tusen takk, men det virker som jeg ikke er gravid likevel. Rart etter to positive tester men..

Du kan ha hatt en kjemisk graviditet, at egget har streifet litt borti så hcg har steget. Det er dette som er "faren" ved å teste tidligere enn ikm, for man blir jo så skuffet

:(

Jeg krysser fingrene for deg uansett, du kan jo enda ikke utelukke noe :)

Anonymous poster hash: f955c...062

Du kan ha hatt en kjemisk graviditet, at egget har streifet litt borti så hcg har steget. Det er dette som er "faren" ved å teste tidligere enn ikm, for man blir jo så skuffet

:(

Jeg krysser fingrene for deg uansett, du kan jo enda ikke utelukke noe :)

Hmm, jeg hadde ikm igår..

Hmm, jeg hadde ikm igår..

Så da var de positive testene før ikm? Og negativ etter?

Jeg vet ikke helt. Kroppen vår er en finurlig maskin, og kan gjøre totalt uventede ting til tider.

Men det høres ikke helt greit ut at du hadde positiv for så å få negativ :(

Jeg hadde gått til legen på mandag for blodprøve om jeg var deg (om ikke TR kommer da)

Ønsker deg alt godt og lykke til, man blir jo fortvilet når man først blir så glad og så så usikker :(

Så da var de positive testene før ikm? Og negativ etter?

Jeg vet ikke helt. Kroppen vår er en finurlig maskin, og kan gjøre totalt uventede ting til tider.

Men det høres ikke helt greit ut at du hadde positiv for så å få negativ :(

Jeg hadde gått til legen på mandag for blodprøve om jeg var deg (om ikke TR kommer da)

Ønsker deg alt godt og lykke til, man blir jo fortvilet når man først blir så glad og så så usikker :(

Ja, de var svakt positive før ikm og negativ idag som er en dag etter. Skal ta meg en tur til legen på mandag ja  :sur:  Tusen takk for det  :blomst:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...