Gå til innhold

Tørker dere klær ute?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det ser så dumt ut med kles stativ rett utenfor døren vår, men det er jo så herlig med klær som er tørket ute. Hva tørker dere på for slags stativ?

Anonymous poster hash: fb37c...e3a

Skrevet

Nei. Jeg er litt sær på det og synes klær som har vært utendørs er møkkete. Vi snakker pollen, fuglebæsj og insekter liksom. Og gjerne spindelvev

Anonymous poster hash: 88708...c91

Skrevet

Det blir ikke så ofte jeg gjør det. Men har sånne stativ med "vinger" på.

Har de stående på overbygd veranda i andre etasje, så er ikke noe som vises så godt for andre.

Anonymous poster hash: e157e...976
Skrevet

Har sånt stort stativ i hagen. Har også en mann med kraftig pollenallergi, så det blir ikke akkurat slitt av bruk 😕

Anonymous poster hash: ba4b9...02b

Skrevet

Ja. Oppe på verrandaen, utilgjengelig for andre.

Anonymous poster hash: 13d1f...bbc

Skrevet

Ja, jeg gjør det når det ikke er så mye pollen i lufta. Har2  tørkestativ med vinger som jeg setter ved inngangsdøren. Men det er bare meg og de som kommer hit som ser de

Anonymous poster hash: 24332...f9a
Skrevet

Ja. Bor i liten leilighet og har ikke tørketrommel, så sommeren er min favorittid for klestørking. :-) Har vestvendt balkong, og klærne tørker så fort i ettermiddagssola at jeg nesten vasker klær bare pga de gode tørkeforholdene.

Anonymous poster hash: 25e96...c10

Skrevet

Nei. Jeg er litt sær på det og synes klær som har vært utendørs er møkkete. Vi snakker pollen, fuglebæsj og insekter liksom. Og gjerne spindelvev

Tror aldri jeg har opplevd fuglebæsj og spindelvev i tøyet noengang. Er det vanlig altså?

Anonymous poster hash: 24332...f9a

Skrevet

I dette været, JA! Soltørket sengetøy er på topp-10-listen min!

Skrevet

Tørker alt på stor tørkesnor i hagen så sant været tillater det. Det tørker fort og lukter godt! Har heldigvis ingen med allergi så vi ligger stadig i soltørket sengetøy.

Skrevet

Å ja, nydelig med soltørkede klær! Og sengetøy! Har snorsystem på terrassen, oppunder taket, overbygd terrasse.

Anonymous poster hash: 328a3...f86

Skrevet

Nei, synes det falmer så fort. Gjør det en sjelden gang, og flytter stativet rundt huset etter skyggen, hehe

Skrevet

Ja har klesstativ bak huset hvor ingen ser det😃👍👍

Anonymous poster hash: f545d...c3e

Skrevet

Kjære vene....hvor lenge henger klær på snora tenker du...?

Skrevet

Kjære vene....hvor lenge henger klær på snora tenker du...?

Skrevet

Spindelvev? Hvor lenge henger klesvasken din oppe da?

Jeg har et sånt stort stativ i hagen, ingen av oss er allergiske og jeg tørker klær ute så fort jeg har sjansen.

Skrevet

Absolutt! Lukter helt nydelig av klær som er tørket ute!

Har et stativ jeg plasserer på verandaen, bryr meg FINT lite at andre ser det og kan ikke forestille meg at mentalt friske mennesker bryr seg om at det står i deres synsfelt heller.

Er det liksom en ny Norge anno 2016-greie? At synlig klestørk er en uting? Jeg vet vi er blitt jålete altså, men det går vel en grense selv for oss.

Anonymous poster hash: 565ee...347

Skrevet

Ja! Har ikke så stor plass inne, men klær skal jo uansett helst ikke tørke inne. Tørketrommelen er jo ikke vits i å bruke på denne tiden av året, med det fine været vi har hatt nå. Elsker å tørke ute, spesielt sengetøy og håndklær. Og det tørker jo så fort og da er det en gyllen mulighet til å bli kvitt absolutt alt skittentøy. Såå deilig! 

Spindelvev opplever jeg kun de gangene jeg glemmer klærne og de står ute over natten og fugleskit har jeg aldri opplevd på klær. Allergi har vi heldigvis ikke, men vi har tre minuser i form av tre ulike jorder med tre ulike bondeeiere som omringer oss. De er ikke så flinke til å samkjøre, så det skjer innimellom at vi må haste inn med klærne for å unngå møkkelukt. 

Anonymous poster hash: 29e09...eea
Skrevet

Om jeg vasker klær og det er 20 grader el mer ute så drar jeg stativet ut på verandaen så det tørker fort :) Aldri opplevd fuglebæsj eller spindelvev på klærne, heller ikke trengt å børste bort insekter. Pollen tåler vi alle i huset. Klærne tørker så fort i sola så det går bare fint, folk har tørket klær ute i flere hundre år uten å dødd. Men hadde ikke gjort det om en av oss hadde pollenallergi.

Anonymous poster hash: 3f638...8dd

Skrevet

Om jeg vasker klær og det er 20 grader el mer ute så drar jeg stativet ut på verandaen så det tørker fort :) Aldri opplevd fuglebæsj eller spindelvev på klærne, heller ikke trengt å børste bort insekter. Pollen tåler vi alle i huset. Klærne tørker så fort i sola så det går bare fint, folk har tørket klær ute i flere hundre år uten å dødd. Men hadde ikke gjort det om en av oss hadde pollenallergi.

Har forresten et sånt tørkestativ med 3 etasjer og hjul under.

Skrevet

Deilig nå som jeg kan tørke tøyet ute. Ingen reagerer på pollen her da. Fuglebæsj, spindelvev og insekter har jeg ikke sett svært lite til i klærne de siste 20 årene jeg har tørket tøy ute. 

Anonymous poster hash: b1ac2...f05
Skrevet

Nei, aldri. Har en sønn med kraftig pollenallergi, i tillegg til mann og meg med moderat allergi, så det er helt uaktuelt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...