Gå til innhold

Hvor ofte har deres 1.klassing fotballtrening?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min sønn har trening to ganger i uken pluss de spiller kamp en gang i uken(serie)

Vi er flere som synes det er tidlig å begynne med to treninger i uken, de er jo bare 6-7 år

Anonymous poster hash: ad0bb...d6f

Skrevet

Vi har egentlig 2 treninger i uka , men nå som seriecup er så er det en trening pluss en kamp

Anonymous poster hash: 2c66b...2b0

Skrevet

Min gutt er et år yngre enn din, trener en gang per uke. Spiller ikke kamper ellers utenom cuper av og til. Da må vi si ifra at vi skal være med god tid i forveien.

Anonymous poster hash: 8f23b...508

Skrevet

Går siste år i bhg. To treninger i uken. Barna elsker det! Men da har de ikke seriekamper, kun cuper.

Anonymous poster hash: f8432...639

Skrevet

Ja det var mye. Min gutt har trening på mandag og kamp på tirsdag. Det er absolutt nok for han.

Anonymous poster hash: dda4b...ab0

Skrevet

En gang per uke. Knøttecup i helga 6-7 ganger i løpet av sesongen (helg), ellers ingen kamper. To treninger + kamp per uke synes jeg er for mye!

Anonymous poster hash: 78a15...ad4

Skrevet

2 treninger i uka og barna elsker det........

bare innrøm det...det er DU som synes det er mye, ikke barnet ditt!!!

Anonymous poster hash: 41452...6a1
Skrevet

Barna mine trener ikke fotball, men de driver med andre ting. Det er mye de synes er kjempegøy og som de har lyst til å være med på, men de vil også ha tid til å være sammen med venner og noen ganger bare gjøre ingenting hjemme. I tillegg skal de ha tid til lekser hver dag. Vi kan ikke la dem drive med alt de har lyst til. Da ville de blitt utslitte.

2 treninger i uka er sikkert greit for mange hvis de ikke går på andre aktiviteter, men i tillegg til sfo blir det helt klart for mye for en del når de er så unge.

Anonymous poster hash: ca48d...456

Skrevet

En gang i uken.

Ingen kamper før til neste år, dette året har det kun vært fokus på lek, moro og lære seg grunnleggende regler.

Skrevet

2 ganger i uken + sonekveld eller cup. Noen ganger blir den ene treningen avlyst.

Anonymous poster hash: e473f...34b

Skrevet

2 treninger i uken, hvis det er kamp legges den gjerne til treningsdagen, eller trening dagen etter avlyses. Han spiller på Vålerenga.

Skrevet

En trening i uka pluss kamp ca en gang i uka.

Anonymous poster hash: 146f7...bee

Skrevet

Ja, jeg synes det er mye og barna synes det er mye. Det er flere og flere som dropper ene treningen nå. De trener 3 min hjemmefra, og det er ingen bilvei de må krysse så barna går til og fra trening selv så jeg synes ikke det er mye fordi jeg må følge som jeg regner med du tenkte på!!

Anonymous poster hash: ad0bb...d6f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...