Gå til innhold

Hva kan man gjøre i Drammen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal til Drammen og være der i 5-6 timer med ett barn på 5 år. Hva gjør man i Drammen..? Vi har bil... Helst ting som ikke koster mye penger.

Jeg har hørt om spiralen, men er det noe for en 5 åring? Drammensbadet kan vi ikke gå på.

Tusen takk for innspill:)

Anonymous poster hash: 55196...96a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drikk deg drita og håp at du overlever!

Spiralen er greit nok det. Kanskje ikke all verden å gjøre. Vet ikke om Gulskogen er åpen om sommeren, men det er en veldig Fon lekeplass der da.. Og mange broer..

Anonymous poster hash: 4eae0...a95

Skrevet

Vi skal til Drammen og være der i 5-6 timer med ett barn på 5 år. Hva gjør man i Drammen..? Vi har bil... Helst ting som ikke koster mye penger.

Jeg har hørt om spiralen, men er det noe for en 5 åring? Drammensbadet kan vi ikke gå på.

Tusen takk for innspill:)

Hvorfor kan dere ikke dra dit?

Anonymous poster hash: 6a1be...4c6

Skrevet

Gå på torget.

Dra på Gullskogen senteret.

Kjør til Oslo.

Anonymous poster hash: 6ec25...1ad

Skrevet

Hvorfor kan dere ikke dra dit?

Jeg har mensen. Neida, jeg er nyoperert og bør helst ikke bade i offentlige basseng, saltvann og sånn. Det er forresten på grunn av operasjonen vi er stranda i Drammen i noen timer.

Skrevet

Drikk deg drita og håp at du overlever!

Spiralen er greit nok det. Kanskje ikke all verden å gjøre. Vet ikke om Gulskogen er åpen om sommeren, men det er en veldig Fon lekeplass der da.. Og mange broer..

Hva er Gulskogen?

Skrevet

Jeg har mensen. Neida, jeg er nyoperert og bør helst ikke bade i offentlige basseng, saltvann og sånn. Det er forresten på grunn av operasjonen vi er stranda i Drammen i noen timer.

dra på bystranda:)

Skrevet

Hva er Gulskogen?

En stor gård med dyr og hopping i høyet og en del aktiviteter

Skrevet

En stor gård med dyr og hopping i høyet og en del aktiviteter

Søren også, det hadde vært perfekt! Men tusen takk for gode forslag:)

Skrevet

Men spiralen... Er det et turområde der oppe? Dersom vi kjøper med oss noe mat og drikke er det et ok sted å lunche i naturen?

Skrevet

Men spiralen... Er det et turområde der oppe? Dersom vi kjøper med oss noe mat og drikke er det et ok sted å lunche i naturen?

Mange steder å gå der, men man kan bli svimmel av å kjøre opp dit da

Skrevet

Veldig fint på Spiralen. Lysløyper å gå på, finn en benk og spise. Det er også en kjempefin lekeplass i sentrum, rett ved Ypsilon, "Byparken". Veldig gøy for en på 5 år. Like over Ypsilon bru finner du biblioteket, der mine barn liker å leke. Men vi liker oss best i skogen, så jeg anbefaler Spiralen.

Skrevet

En dram i timen...

Anonymous poster hash: b91ba...1c0

Skrevet

Lekeplassen ved Ypsilon er super! Rett over brua, ved siden av Meny, ligger Dario. Liten sjappe med himmelsk italiensk is! Der er også biblioteket. Ved dårlig vær kan dere dra på Lekeland. En liten spasertur fra lekeland er det en klatrevegg, men den er litt gjemt nede ved elva. Flere lekeplasstips: Elveparken eller Sølfastøya. Sølfastøya er ikke så langt fra Gulskogen. Veldig koselig der, med lekeplass, liten brygge og stor gressplen. Og litt skog :)

Anonymous poster hash: f76c3...7da

Skrevet (endret)

Lekeplassen i parken er veldig fin. Gulskogen gård har jeg pleid å tatt med barna mine. Veldig fin park der og med påfugler. Og så har man Spiraltoppen. Og fine badeplasser langs elva i byen.

Endret av Fru vims
Skrevet

Tusen takk for svar, snille dere:)

Skrevet

Gulskogen gård er oppe hver dag. Der er det kjempe fint. Og Gulskogen senteret ligger bare 5 min gåtur unna. Ellers er den store lekeplassen i parken kjempe morsom for barna😊

Skrevet

Lekeplassen ved Ypsilon-broen. Ikke langt fra sykehuset. Spasere langs elven; spise mat og is.

Ved dårlig vær, Lekeland.

Anonymous poster hash: 174fe...895

Skrevet

Gulskogen gård er åpen hver dag. Der er det påfugler og en labyrint av trær.

Ellers er det en flott lekeplass i parken på Bragernes. Da kan dere rusle over gangbrua og kjøpe Is hos Dario på den andre siden av elva.

Kommer dere på søndag er det faktisk en festival for barn her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...