Anonym bruker Skrevet 13. juni 2016 #2 Skrevet 13. juni 2016 Mannen min er engelsk, og jeg skulle skrive at han skulle stikke innom butikken på vei hjem og kjøpe en sånn trikolor med paprika. "Buy peppers" ble "Buy pepperspray". Han lurte fælt på hva jeg skulle med det. Hehe. Anonymous poster hash: 14c6c...d1e
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2016 #3 Skrevet 13. juni 2016 Ikke så tabbe, men retteprogrammet på pc'n rettet Selma Lagerløf til Slegga Lagerøl på særoppgaven min. Anonymous poster hash: 75fbd...a5a
Ylva og Mathilde Skrevet 13. juni 2016 #4 Skrevet 13. juni 2016 Synes en av de morsomste er at telefonen min konsekvent sender "salto" til kontofonen. (I stedet for "saldo")
Gustav Klitt Skrevet 13. juni 2016 #5 Skrevet 13. juni 2016 Jeg overrasket noe da jeg sendte melding til mannen om at "Jeg tar med [NN, da 4 år gammel] på kanotur" en regnfull lørdag formiddag, sånn helt ut av det blå. Det skulle stå kinotur 😂
x-pat Skrevet 14. juni 2016 #6 Skrevet 14. juni 2016 Sønnen min hadde med en venn hjem fra skole, jeg sendte mamman en melding om at de hadde det hyggelig sammen og satt å så på Doktor Proktors rumpepuler! Så ikke feilen med det samme og fikk en melding med spørsmålstegn (?) tilbake, ble helt svett å prøvde å forklare feilen men ble bare tull, hun snakket ikke så godt norsk så er litt usikker på om hun forsto min stressa forklaring på at filmen absolutt ikke handlet om en rompepuler😁
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2016 #7 Skrevet 14. juni 2016 La ut bilde av meg selv i kjole og noen skrev'så fin kjole, hvor har du kjøpt den?' Hvor jet svarer Den er kjøpt på horehus.no Anonymous poster hash: 8cace...653
LeTwinsA Skrevet 14. juni 2016 #8 Skrevet 14. juni 2016 La ut bilde av meg selv i kjole og noen skrev'så fin kjole, hvor har du kjøpt den?' Hvor jet svarer Den er kjøpt på horehus.no Anonymous poster hash: 8cace...653
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2016 #9 Skrevet 14. juni 2016 Hadde sendt sms til samboer hva 7 åringen ville ha til middag: "Pølse og sigaretter". Skulle naturligvis stå spagetti.. Anonymous poster hash: 610ed...9d7
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2016 #10 Skrevet 14. juni 2016 Sønnen min hadde med en venn hjem fra skole, jeg sendte mamman en melding om at de hadde det hyggelig sammen og satt å så på Doktor Proktors rumpepuler! Så ikke feilen med det samme og fikk en melding med spørsmålstegn (?) tilbake, ble helt svett å prøvde å forklare feilen men ble bare tull, hun snakket ikke så godt norsk så er litt usikker på om hun forsto min stressa forklaring på at filmen absolutt ikke handlet om en rompepuler😁 Hahahahahha nå flirer jeg bra Anonymous poster hash: ad637...9ba
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2016 #11 Skrevet 14. juni 2016 Skulle skrive" Pga penslene er tørre",Autokorrekt: "Penis plager er tørket.":b Anonymous poster hash: bd713...6e6
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2016 #12 Skrevet 14. juni 2016 Jeg har ikke så mange, selv om jeg aldri orker å fjerne hele stavekontrollen og det stadig skjer små glipper. Den verste er nok da "hente" ble til "henge". Min onkel trengte å bli hentet etter å ha vært på reise i en halv evighet og ville overraske sin mor. Husker ikke ordrett, men meldingen til en venninne jeg skulle treffe senere den dagen ble noe sånt som"Sorry, har litt dårlig tid. Skal henge (onkel) på (stedsnavn), midt inni skogen der, så det blir sikkert ikke lett å finne ham. Skal prøve å få gjort det så raskt som mulig, men jeg må innom farmor på veien og hun blir sikkert så overrasket over det med min onkel at jeg blir sittende der en stund. Gir en lyd når jobben er gjort, jeg" Selve feilen er jo ikke så ille, men jeg hadde formulert meldingen på en sånn måte at begge ord hadde passet like godt inn. Venninnen min ringte rimelig raskt! Anonymous poster hash: 9d36b...030
Lille krøll Skrevet 14. juni 2016 #13 Skrevet 14. juni 2016 Jobber som pt og skriver programmer. En vanlig øvelse er hoftehev. Den blir ofte endret til kåthet. Kåthet 3*10. Maks innsats. 👍🏼👍🏼👍🏼 sendte det til en kunde som tok det med et smil. Sjekker ekstra nøye nå for tiden.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2016 #14 Skrevet 14. juni 2016 Bestemor sendte meg bilde av den nye sofaen sin. Jeg svarte "Kjempefin!". Så sekundet etter at jeg hadde trykket send at autokorrekt hadde endret det til "Kjempepenis!" Bestemor tok det sporty, men lurer fremdeles på hvorfor telefonen valgte det ordet. Vet med 100% sikkerhet at jeg aldri har skrevet det i en melding. Anonymous poster hash: bd521...33e
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2016 #15 Skrevet 14. juni 2016 Jeg har ikke så mange, selv om jeg aldri orker å fjerne hele stavekontrollen og det stadig skjer små glipper. Den verste er nok da "hente" ble til "henge". Min onkel trengte å bli hentet etter å ha vært på reise i en halv evighet og ville overraske sin mor. Husker ikke ordrett, men meldingen til en venninne jeg skulle treffe senere den dagen ble noe sånt som "Sorry, har litt dårlig tid. Skal henge (onkel) på (stedsnavn), midt inni skogen der, så det blir sikkert ikke lett å finne ham. Skal prøve å få gjort det så raskt som mulig, men jeg må innom farmor på veien og hun blir sikkert så overrasket over det med min onkel at jeg blir sittende der en stund. Gir en lyd når jobben er gjort, jeg" Selve feilen er jo ikke så ille, men jeg hadde formulert meldingen på en sånn måte at begge ord hadde passet like godt inn. Venninnen min ringte rimelig raskt! Anonymous poster hash: 9d36b...030 Den var jo fantastisk! Anonymous poster hash: bd521...33e
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2016 #16 Skrevet 14. juni 2016 Jeg har ikke så mange, selv om jeg aldri orker å fjerne hele stavekontrollen og det stadig skjer små glipper. Den verste er nok da "hente" ble til "henge". Min onkel trengte å bli hentet etter å ha vært på reise i en halv evighet og ville overraske sin mor. Husker ikke ordrett, men meldingen til en venninne jeg skulle treffe senere den dagen ble noe sånt som"Sorry, har litt dårlig tid. Skal henge (onkel) på (stedsnavn), midt inni skogen der, så det blir sikkert ikke lett å finne ham. Skal prøve å få gjort det så raskt som mulig, men jeg må innom farmor på veien og hun blir sikkert så overrasket over det med min onkel at jeg blir sittende der en stund. Gir en lyd når jobben er gjort, jeg" Selve feilen er jo ikke så ille, men jeg hadde formulert meldingen på en sånn måte at begge ord hadde passet like godt inn. Venninnen min ringte rimelig raskt! Anonymous poster hash: 9d36b...030 oi, hahahaha. Forstår at venninnen din ringte raskt ja Anonymous poster hash: 3c0ab...e2d
Gemini77 Skrevet 14. juni 2016 #17 Skrevet 14. juni 2016 Har haugevis men husker godt da jeg skulle skrive at jeg kun kunne drikke vann og den ble slik: "Jeg kan drikke kuk vann". Fikk til svar at jeg var veldig heldig.. 😊 Og så skulle jeg skrive til en pappa om at det går bra med guttene og den ble "det går bra med fittene". Fikk tilbake at han likte omtalen av folk rundt meg.. 😳 Jeg tror telefonen endrer til f***** når jeg bommer på g og begynner med f isteden.. Aner ikke..
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2016 #18 Skrevet 14. juni 2016 Sendte sms til mobilskolen hvor d sto: NN blir hengt etter skolen i dag og skal derfor ikke på SFO i dag. Ha en fortsatt fin dag, mvh Kopierte meldingen å sendte den til begge klassene til barna og SFO før jeg oppdaget tabben. Sendte en ny en for å forklare og den ble. Hei, beklager Autokorrektur her, barna blir selvfølgelig hengt, Ikke hentet! Beklager Autokorrektur feilen.... Kopierte å sendte før jeg oppdaget at jeg fortsatt skulle henge barna. Da ringte jeg for å forklare!! Anonymous poster hash: 43b84...8b9
*Miss Marple* Skrevet 14. juni 2016 #19 Skrevet 14. juni 2016 Sendte sms til mobilskolen hvor d sto: NN blir hengt etter skolen i dag og skal derfor ikke på SFO i dag. Ha en fortsatt fin dag, mvh Kopierte meldingen å sendte den til begge klassene til barna og SFO før jeg oppdaget tabben. Sendte en ny en for å forklare og den ble. Hei, beklager Autokorrektur her, barna blir selvfølgelig hengt, Ikke hentet! Beklager Autokorrektur feilen.... Kopierte å sendte før jeg oppdaget at jeg fortsatt skulle henge barna. Da ringte jeg for å forklare!! Anonymous poster hash: 43b84...8b9 Mobilskolen?😂
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2016 #20 Skrevet 14. juni 2016 Mobilskolen?😂 Mobilskolen er vår måte å kontakte skolen på. Vi sender sms som lærerne mottar som e-post, istedenfor å ringe for å gi beskjeder, kontakte læreren privat og meldingsboka. Egentlig veldig greit når du følger med på hva du skriver😨 Anonymous poster hash: 43b84...8b9
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2016 #21 Skrevet 14. juni 2016 Skulle skrive "snx i kveld" ( altså snakkes/ses i kveld) det ble selvfølgelig "sex i kveld" 😂😂 Anonymous poster hash: 59ff8...745
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2016 #22 Skrevet 14. juni 2016 Håper dere får en fin en! Ble til Håper dere får en stiv en! Til tvillingenes håndballtrener før kampen.... Anonymous poster hash: 4a781...3a8
*Miss Marple* Skrevet 14. juni 2016 #23 Skrevet 14. juni 2016 Mobilskolen er vår måte å kontakte skolen på. Vi sender sms som lærerne mottar som e-post, istedenfor å ringe for å gi beskjeder, kontakte læreren privat og meldingsboka. Egentlig veldig greit når du følger med på hva du skriver😨 Anonymous poster hash: 43b84...8b9 Åh, sånn og forstå 😊 jeg trodde det var enda en autocorrekt som hadde lurt seg inn.
*Miss Marple* Skrevet 14. juni 2016 #24 Skrevet 14. juni 2016 Mobilskolen er vår måte å kontakte skolen på. Vi sender sms som lærerne mottar som e-post, istedenfor å ringe for å gi beskjeder, kontakte læreren privat og meldingsboka. Egentlig veldig greit når du følger med på hva du skriver😨 Anonymous poster hash: 43b84...8b9 Åh, sånn og forstå 😊 jeg trodde det var enda en autocorrekt som hadde lurt seg inn.
pia91 Skrevet 14. juni 2016 #25 Skrevet 14. juni 2016 Sendte sms til mobilskolen hvor d sto: NN blir hengt etter skolen i dag og skal derfor ikke på SFO i dag. Ha en fortsatt fin dag, mvh Kopierte meldingen å sendte den til begge klassene til barna og SFO før jeg oppdaget tabben. Sendte en ny en for å forklare og den ble. Hei, beklager Autokorrektur her, barna blir selvfølgelig hengt, Ikke hentet! Beklager Autokorrektur feilen.... Kopierte å sendte før jeg oppdaget at jeg fortsatt skulle henge barna. Da ringte jeg for å forklare!! Anonymous poster hash: 43b84...8b9 Haha når jeg leste dette så flørte jeg så at jeg skreik 😂😂 haha dette er det artigste jeg har lest noen gang 😂😂😂 hahaha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå