GĂ„ til innhold

Tidlig ul imorgen kl 8:45

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er sÄÄ nervĂžs! MĂ„ opp kl 6, for mĂ„ ta ferge dit đŸ˜© HĂ„per virkelig pĂ„ Ă„ fĂ„ se et hjerte som slĂ„r! Hvordan er det Ă„ ha med mannen pĂ„ innvendig ul? Gruer meg egentlig til det ogsĂ„, ikke at han er med akkurat men bare kler man av seg og legger seg ned i stolen liksom?😂

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da jeg var pÄ tidlig ul mÄtte jeg ha innvendig. Mannen var med, men sto bak stolen ved hodet mitt. Jeg kledde av meg i et annet rom og sprintet bort til stolen :P det kan vÊre lurt Ä ha pÄ seg en litt lang topp eller et skjÞrt ;) jeg fant litt komfort i det :P

Skrevet

VĂŠrt pĂ„ innvendig ul 2 ganger i forbindelse med GU, aldri som gravid😉 Men stemmer for lang topp/kjole ja! Litt ubehagelig kan det vĂŠre synes jeg da, men det gĂ„r helt fint!! Lykke til!!👍😉

Skrevet

Lang topp er prima!😀 jeg smatt av meg og tuslet til stolen. Fikk pledd over meg sĂ„ jeg ikke sku fĂžle meg sĂ„ pĂ„ utstilling.

Skrevet

Lykke til :)

Jeg hadde med mannen. Fikk et lite pledd jeg kunne dekke meg til med, men mannen var for opptatt med Ä se pÄ skjermen til at han brydde seg med hva som skjedde "der nede". Brydde meg heller ikke om han sÄ. Tror han kikket den fÞrste gangen og syntes det hele var fascinerende for han visste ikke hvordan innvendig UL fungerte.

Skrevet

Det var jo ingenting Ă„ grue seg for!😃 Hun var veldig hyggelig, og fikk kle av meg i fred og legge meg bort i stolen, hadde pĂ„ en lang topp sĂ„ jeg slapp Ă„ gĂ„ bort helt naken liksom, og sĂ„ fikk jeg et sĂ„nt papirklede over meg og sĂ„ sĂ„g jeg et lite hjerte som slo med en gang det kom frem pĂ„ skjermen 💗 I tilegg tok hun seg god tid til Ă„ finne et bra bilde og synst det ble veldig bra til Ă„ vĂŠre sĂ„ tidlig! SĂ„g hodet og kroppen med knoppene som skal bli armer og bein og plommesekken rett over 😊

Skrevet

SĂ„ bra!!👍😉

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...