Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er såå nervøs! Må opp kl 6, for må ta ferge dit 😩 Håper virkelig på å få se et hjerte som slår! Hvordan er det å ha med mannen på innvendig ul? Gruer meg egentlig til det også, ikke at han er med akkurat men bare kler man av seg og legger seg ned i stolen liksom?😂

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144279934-tidlig-ul-imorgen-kl-845/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da jeg var på tidlig ul måtte jeg ha innvendig. Mannen var med, men sto bak stolen ved hodet mitt. Jeg kledde av meg i et annet rom og sprintet bort til stolen :P det kan være lurt å ha på seg en litt lang topp eller et skjørt ;) jeg fant litt komfort i det :P

Lykke til :)

Jeg hadde med mannen. Fikk et lite pledd jeg kunne dekke meg til med, men mannen var for opptatt med å se på skjermen til at han brydde seg med hva som skjedde "der nede". Brydde meg heller ikke om han så. Tror han kikket den første gangen og syntes det hele var fascinerende for han visste ikke hvordan innvendig UL fungerte.

Det var jo ingenting å grue seg for!😃 Hun var veldig hyggelig, og fikk kle av meg i fred og legge meg bort i stolen, hadde på en lang topp så jeg slapp å gå bort helt naken liksom, og så fikk jeg et sånt papirklede over meg og så såg jeg et lite hjerte som slo med en gang det kom frem på skjermen 💗 I tilegg tok hun seg god tid til å finne et bra bilde og synst det ble veldig bra til å være så tidlig! Såg hodet og kroppen med knoppene som skal bli armer og bein og plommesekken rett over 😊

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...