Gå til innhold

Er det noen her som bruker ergonomisk hodepute?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg har tempur og er veldig fornøyd. Brukt tempur i over 10 år nå.

Skrevet

Bruker min tempur on off. Veldig god!

Anonymous poster hash: ebaa6...982

Skrevet

Bruker min tempur on off. Veldig god!

Har Millenium forresten

Skrevet

Har Millenium forresten

Jeg synes den ser så høy ut. Er det behagelig altså?

Anonymous poster hash: 5a372...e2f

Skrevet

Jeg har prøvd forskjellige (blant annet tempur), og alle som en har gjort nakken min verre.

Anonymous poster hash: 5a660...603

Annonse

Skrevet

Dytter litt

Skrevet

Jeg har tempur symphony. Har hatt den i flere år. Har sjelden problemer med nakken. Puten min har ikke den høye "kanten" som andre ergonomiske puter har. Den er formet som en vanlig pute. Har vært veldig fornøyd ihvertfall 👍🏻👍🏻

Anonymous poster hash: 8a58d...f92

Skrevet

Jeg har en tempur og en latekspute. Ungene har lateksputer og mannen har tempur. På hytta har jeg kjøpt de fra JYSK som heter wellpur, de er like gode som tempurputene, men mye rimeligere.

Anonymous poster hash: 438c4...4e8
Skrevet

Har prøvd tempur men liker dem ikke. Nå har jeg en Thermo Flex, den er knallgod. Samme fasong som tempur men mykere materiale

Skrevet

Jeg bruker wellpur dale fra jysk. Har også wellpur madrass

Anonymous poster hash: c6aa6...644

Skrevet

Jeg har wellpur, klarer meg ikke uten.. Får vondt i nakken ved å ligge med vanlig pute etter en uke.. Hadde nakkesleng da ja var ung. 

Anonymous poster hash: 41213...baf
Skrevet

Har Tempur millennium og hatt den de siste 5 årene. Den er jo ganske hard, så kan ikke bytte til vanlig pute uten at det gjør vondt e periode. Den er verdt det for meg i allefall :)

Anonymous poster hash: d0535...01e

Annonse

Skrevet

Jeg bruker wellpur dale fra jysk. Har også wellpur madrass

Anonymous poster hash: c6aa6...644

Takk for tips :) skal sjekke ut Wellpur på jysk. Er jo en helt annen pris enn Tempur.

Hi

Skrevet

Har prøvd tempur men liker dem ikke. Nå har jeg en Thermo Flex, den er knallgod. Samme fasong som tempur men mykere materiale

Kanskje det kunne være noe. Jeg har lånt en gammel, men stort sett ubrukt tempur. Liker den ikke, synes den er steinhard og ubehagelig :( Men det er kanskje noe man må venne seg til.

Hvor får man kjøpt det? Har du evt link? Jeg klarer ikke å finne det ut :eeeh:

Hi

Skrevet

Har Tempur millennium og hatt den de siste 5 årene. Den er jo ganske hard, så kan ikke bytte til vanlig pute uten at det gjør vondt e periode. Den er verdt det for meg i allefall :)

Anonymous poster hash: d0535...01e

Hvordan var det når du begynte med tempurputen, måtte du venne deg til den, var det ubehagelig i begynnelsen? Jeg har lånt en gammel, men stort sett ubrukt tempur pute bare for å prøve. Men jeg synes den er ubehagelig og veldig hard. Tenker kanskje at det er en tilvenningssak

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...