Gå til innhold

Hvor mange badebleier bør man beregne pr. dag til 2-åring i syden? U/t

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonymous poster hash: c6e11...d9f

Fortsetter under...

Skrevet

Kjøp badetruse istedet, og bruk vanlige bleier når barnet er oppe av vannet, la det gå nakent eller ha en tørr badetruse tilgjengelig.

Anonymous poster hash: c068f...dd8
Skrevet

Ville kjøpt tøybadebleier i stedet hatt 2 så kunne den enne tørket mens barnet var tørrt når det ikke var i vann.

Anonymous poster hash: 8db16...db6

Skrevet

Badebleier er bare tull til så store barn i min erfaring. Kjøp 2 par badebukser. Tiss holder jo ikke badebleiene på heller og bæsj vippes i do eller søppel. Så med mindre ungen din er veldig løs i magen er badebleier bare masse unødvendig dyrt søppel.

Anonymous poster hash: 6001d...478

Skrevet

Aldri brukt badebleie til mine, det er faktisk mer uhygenisk fordi det tar tid før du oppdager at ungen har bæsja.

Skrevet

Jeg tror ikke at jeg forstår helt hva dere mener. Hvordan løser dere det ellers, uten badebleier? Hvis han bæsjer i bassenget holder det jo ikke at han bare har på seg badebukse? I tillegg vil jo badebuksa bli skitten? Jeg hadde tenkt til å ha badebleie under UV-drakt, og ta den av når han ikke er i vannet. 

Hi 

Anonymous poster hash: c6e11...d9f

Annonse

Skrevet

De selger badebleier i syden også....

Skrevet

Har en 2 åring og vi brukte badebleier. Har nå brukt ca 10 stk på en uke. Men hadde hun ikke bæsjet tørket jeg den mens vi spiste lunsj for eksempel og tok den samme på igjen. Det finnes badetruser på babyshop eller lignende. De er stramme rundt lårene sånn av bæsjen ikke ramler ut. Men du burde ha med 2 stk og vaskepulver, tenker jeg. Min 2-årings bæsj er ikke bare å "vippe ut". Den er bløtere og mer grisete. Så skulle hun brukt truser hadde de krevd en vask.

Anonymous poster hash: a3043...71a
Skrevet

Vi brukte sånn badebleiebukse. Den fungerte fint. Skyll om det blir uhell og du slipper å tenke på hvor mange osv osv.

Anonymous poster hash: 21e5d...e0f
Skrevet

Det jeg mener er at om han bæsjer i den badebleien inni uv drakta så vil du jo ikke merke det med en gang og dermed vil litt av skiten bli vaska ut i vannet og det er jo ekkelt. Når du bader i basseng med barn som ikke er pottetrent så bør du ha på en ettersittende badetruse slik at du straks oppdager det hvis han bæsjer. I tillegg må du følge godt med og lese tegn fra ungen din. På en 2 åring er det som regel lett å se når de må på do og de har som oftest en cirka tid for når de pleier å måtte bæsje. Lurt å unngå bading i basseng til morgen bæsjen er unnagjort f.eks.

Skrevet

Hva med å bruke tid på og slutte med bleier mens dere er i syden isteden? 

Anonymous poster hash: fbef1...630
Skrevet

Du kan bruke tøybadebleier. Blir akkuratt som en badebukse men holder bæsjen inne. Tiss kommer av bade bleia uansett. Vi har brukt masse tøybadebleier da barna var små. Anbefaler absolutt ikke vanlige badebleier.

Skrevet

Hva med å bruke tid på og slutte med bleier mens dere er i syden isteden?

Anonymous poster hash: fbef1...630

Yes! Pottetrening i bassenget!

Anonymous poster hash: 0bca6...dd6

Annonse

Skrevet

Vi brukte 1-2 bleier hver dag. Avhengig av hvor mye vi badet. Kom aldri noe bæsj i bleia.

Anonymous poster hash: 9f8fd...5ff

Skrevet

Kjøp et par badebleietruser på klesbutikken i stedet, så har du spart mange kroner :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...