Anonym bruker Skrevet 14. juni 2016 #26 Skrevet 14. juni 2016 Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke forstår hvorfor man må bruke så spesielle navn på unger , hvis man bor i ett annet land og flytter tii Norge er det selvsagt forståelig . Men hadde jeg flytta til Kina og fått barn der med en kineser hadde jeg ikke kalt datteren min for Kari . Finnes mange nydelige utenlandske navn , og for voksne er det lettere å uttale, blir bare litt mer vanskelig for ungene . Anonymous poster hash: caffc...f05
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2016 #27 Skrevet 14. juni 2016 Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke forstår hvorfor man må bruke så spesielle navn på unger , hvis man bor i ett annet land og flytter tii Norge er det selvsagt forståelig . Men hadde jeg flytta til Kina og fått barn der med en kineser hadde jeg ikke kalt datteren min for Kari . Finnes mange nydelige utenlandske navn , og for voksne er det lettere å uttale, blir bare litt mer vanskelig for ungene . Anonymous poster hash: caffc...f05 Jeg prøver overhode ikke å finne et spesielt navn, heller det motsatte. Dette navnet er like vanlig i Kroatia som feks. Siri er i Norge, og vi ville ha det som mellomnavn. Jeg har kjent familien hans i årevis, så for meg var dette navnet blitt vanlig. Et fint navn som ikke er noe spesielt i det hele tatt. Mange navn vi har i Norge var nok også spesielle en gang i tiden. Bjørn var nok ekstremt sært da noen startet å bruke dette Uansett, jeg har aldri forbundet dette med navnet med milits, da hadde jeg jo ikke vurdert det. Jeg spurte her inne fordi, som sagt, for meg er dette nå et "vanlig" navn, så ville høre hva folk mente, for jeg kunne jo være helt på tur her (og jammen var jeg) Vi finner nok noe annet, mange fine, og ikke så ukjente navn for nordmenn å velge i også Takk for svar alle Anonymous poster hash: 19b28...443
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå