Anonym bruker Skrevet 13. juni 2016 #1 Del Skrevet 13. juni 2016 ...og da er det store spørsmålet, skal jeg stå i det eller skygge unna? Det er en stor stygg ulv her, som har fått holde på i årevis. Nå har ting tilspisset seg, og jeg er den som antakelig kan felle vedkommende - men det blir "krig" og utfallet er ikke 100% sikkert; "ulven" er meget kampdyktig, og hun har de rette på sin side akkurat nå dessverre. Om jeg backer ut nå, hvilket jeg har all mulighet til, vil jeg antakelig stå i litt dårligere lys selv, da jeg ikke får forsvart meg eller fortalt en del relevante ting omkring "ulvens" praksis. Men "alle andre" (bortsett fra akkurat de få menneskene hun trenger for å vinne denne runden) vet at det er "ulven" som er stygg her, så for mitt omdømme senere har det antakelig ikke noe å si. Kanskje heller tvert om, så minker sannsynligheten for senere hevnaksjoner fra "ulven"; denne er virkelig en skummel type, muligens psykopat. Men jeg liker ikke å feige ut, ei heller å ha ting usnakket og ugjort Jeg er allerede sykemeldt pga andre ting, men med dette på toppen ble jeg ikke akkurat bedre. Nå lurer jeg fælt på om jeg av hensyn til barnet i magen (12 uker) skal tenke på min egen helse og trekke meg helt ut av kaoset, eller om jeg skal komme med et siste nådestøt, og kanskje vinne frem, for andres del. For min egen del blir det en prinsippsak, jeg skal uansett ikke jobbe der mer. Kanskje dumt å risikere noe for noe jeg ikke skal ha noe med videre... Usj, vanskelig... Anonymous poster hash: ef90d...71d Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144279825-kjempekonflikt-p%C3%A5-jobben/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2016 #2 Del Skrevet 13. juni 2016 ...må legge til at i nær familie har vi problematikk med alvorlige svangerskapsforgiftninger og tilhørende dødfødsler. Jeg var sykemeldt i fred og ro forrige svangerskap, og fikk "bare" begynnende svarngerskapsforgiftning. Aner ikke om stress/ frustrasjoner så tidlig i svangerskapet har noe å si for eventuelle senere komplikasjoner, jeg skal diskutere det med lege og jordmor også, men vil gjerne ha litt innspill fra "folk flest" også... Er veldig i tvil om dette her, det virker så feigt å bare trekke seg "midt i"... Anonymous poster hash: ef90d...71d Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144279825-kjempekonflikt-p%C3%A5-jobben/#findComment-147944872 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå