Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har fått vite at jeg skal bli tante, og jeg gleder meg ekstremt mye! 
Jeg føler allerede enorm kjærlighet for dette ufødte barnet, og jeg lurer på hvordan jeg kan være en god tante? Muligens litt rart spørsmål, men jeg vet at jeg vil bli nesten like glad i dette barnet som jeg ville blitt i mitt eget  :)

Endret av Mvø
  • 2 uker senere...
Skrevet

For meg er en god tante en person som stiller opp, tar med på små turer eller avlaster litt uten å bli bedt om det. En som ringer og spør hvordan det går uten at det trenger å vøre noe grunn for det. En god tante gir en is når mor og far sier nei. Kommer p å overnattingsbesøk eller invititerer til overnatting.

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg har fått vite at jeg skal bli tante, og jeg gleder meg ekstremt mye! 

Jeg føler allerede enorm kjærlighet for dette ufødte barnet, og jeg lurer på hvordan jeg kan være en god tante? Muligens litt rart spørsmål, men jeg vet at jeg vil bli nesten like glad i dette barnet som jeg ville blitt i mitt eget  :)

Jeg er selv tante til to små engler, og du blir så glad i dem at det gjør vondt! Bare hver der.. still opp når det trengs, ta de med på ting av eget ønske, ikke bare når foreldrene trenger en pause eller skal noe. La de få lov til litt mer enn de gjør hjemme, det vil de huske for alltid! Det husker jeg med mine tanter! <3 Men, viktigst av alt.. bare hvis at du bryr deg og hver deg for hele familien.. når de spør og når de ikke spør. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...