Anonym bruker Skrevet 12. juni 2016 #1 Skrevet 12. juni 2016 Og hun spurte hvorfor ikke hun kan det. I sin seng altså. Må pressisere at vi sover med undertøy om hun sover sammen med oss. Vi synes rett og slett at det er mere behagelig å sove uten klær. Men vet ikke hvorfor jeg ikke er komfortabel med at hun sover naken. Sover deres barn naken? Noen med en god forklaring til hvorfor hun minst må ha undertøy på? Anonymous poster hash: 11720...924
Gjest Sekretøsa Skrevet 12. juni 2016 #2 Skrevet 12. juni 2016 Nei? Hva ungene liker å sove med må de nesten avgjøre selv.
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2016 #3 Skrevet 12. juni 2016 Da svarte vi at vi syntes det var nest behagelig å sove naken. Ville hun sove naken kunne hun også gjøre det....noe hun gjør innimellom. Er da ikke noe vits å gjøre det vanskeligere enn det det er. Anonymous poster hash: a3c11...2c5
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2016 #4 Skrevet 12. juni 2016 Her sover gutta akkurat som de vil. To er stort sett nakne og en med full pysj selv i 25 varmegrader. Vi sover også stort sett naken. Ser ingen grunn til at man månha på seg noe om natta. Det er også sundt å lufte litt. Anonymous poster hash: fe83a...314
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2016 #5 Skrevet 12. juni 2016 Jeg lar datteren vår sove naken hvis hun vil, er sjelden hun gjør det. Det er bare bra for underlivet, slik som det er for oss voksne kvinner. Hvis hun sover i senga vår så har alle klær på (undertøy, evt nattøy). Anonymous poster hash: ca130...ab5
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 12. juni 2016 #6 Skrevet 12. juni 2016 Hvorfor skal du bestemme hva hun skal ha på når hun sover? Min datter varierer veldig, alt fra full pyst til splitter naken.
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2016 #7 Skrevet 12. juni 2016 Nakenhet er naturlig. Når sønnen min blir 10 - 12 år så kanskje vil vi begrense oss, men enn så lenge så sover vi nakne og vandrer nakne rundt i huset om vi skal hente klær etter dusjing ol. Anonymous poster hash: fb192...cdb
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2016 #8 Skrevet 12. juni 2016 Sønnen min på 5 får velge helt selv hva han vil sove i. Som regel blir det truse og t-skjorte, men jeg ser ikke problemet om han hadde valgt å sove naken. Han spurte også en gang hvorfor han sov med klær på og vi uten, jeg svarte at det bare har blitt sånn, men at han også kan sove uten hvis han vil. Men det har han ikke villet ennå. Anonymous poster hash: 6c4dc...1ca
Ylva og Mathilde Skrevet 12. juni 2016 #10 Skrevet 12. juni 2016 Jeg tok på mine pysj fordi de sparker av dyner, og ofte våkner kalde. Nå får de velge selv, jeg sover med nattkjole hjemme, naken hos kjæreste. Eksmannen sover naken. Føler jeg må skifte på sengen annenhver dag om jeg sover naken da 😓
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå