Anonym bruker Skrevet 12. juni 2016 #2 Skrevet 12. juni 2016 Forklar frisør at du ønsker en kald tone, i tillegg: bruk sølvshampoo, og eventuelt sølvbalsam og sølvhårkur, samt leave-in spray med lilla/blått. Kan hete sølv eller blå eller lilla. Ellers: synes personlig det er mye finere å stripe det blondt vs. helbleking. Med mange striper ser det blondt ut, men mer naturlig, og litt spill. Anonymous poster hash: 042db...255
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2016 #3 Skrevet 12. juni 2016 Anonymous poster hash: fd5e9...657 For at håret skal beholde den kalde tonen må du farge det regelmessig. Ta en minocolor eller en glossing over etter du har bleket det. Gå til frisør da 😉 Anonymous poster hash: a0054...725
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2016 #4 Skrevet 12. juni 2016 Første bud er jo å bleke håret lenge nok. Det er ikke ferdig om det er gult eller orange. Når det er sagt, noen har mer gulskjær, og det er her sølvshampo kommer inn. Anonymous poster hash: 43092...233
Monajenten Skrevet 12. juni 2016 #5 Skrevet 12. juni 2016 Denne prosessen har jeg vært igjennom, og frisøren sier at stort sett alle har naturlig gule pigmenter i håret, så selv når det ikke går an å bleke mer, er det gulskjær i det. Da tar de en toner i det, og gulskjæret forsvinner. Den fungerer som en minicolor og går ut etterhvert. Mitt hår er sølvgrått i en ukes tid før det blir hvitt og etterhvert mer og mer gyllent.
MMP Skrevet 12. juni 2016 #6 Skrevet 12. juni 2016 Jeg bleker med Depend, så tar jeg Loreal Exelence askeblondt 8.1 over der igjen. Blir finere enn hos frisør synes jeg...
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2016 #7 Skrevet 12. juni 2016 Jeg fant endelig en frisør som fikk bleket det nok. Så tok hun i en grå/lilla gloss som varer noen uker. Men det funker bra med en ordentlig blåshampo for å friske opp etterpå, gjerne la den virke lenger enn det står. Anonymous poster hash: c6b1f...e01
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2016 #8 Skrevet 12. juni 2016 Jeg bleker med Depend, så tar jeg Loreal Exelence askeblondt 8.1 over der igjen. Blir finere enn hos frisør synes jeg... hvor mørk er du i utgangspunktet? Anonymous poster hash: 41715...ad2
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2016 #9 Skrevet 12. juni 2016 Bruker fudge son lillashampoo. Tar rikelig i tørt hår og lar det virke 10-20 min og har da et svakt lillaskjær i håret første 2 dagene. Så går det gradvis over til mer hvit/aske og etter 1,5 uke gjentar jeg med ny runde lillashampoo. Har litt gulskjær men alt forsvinner med shampoo. Første bud ved bleking er uansett lillashampoo. Og best resultat om du lar den virke i tørt hår. Prøv deg frem på tiden. Anonymous poster hash: a6e4a...cd3
MMP Skrevet 13. juni 2016 #10 Skrevet 13. juni 2016 hvor mørk er du i utgangspunktet? Anonymous poster hash: 41715...ad2 Jeg har rødt hår, ganske mørkt, så det ble ALLTID gult hos frisøren. Lar ikke Depent blekingen gjøre seg helt ferdig, omtrent 15-17 minutter med den svakeste typen dependbleking. Fått masse "skryt" av fargen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå