Anonym bruker Skrevet 12. juni 2016 #1 Skrevet 12. juni 2016 Vi i heimen er ikke enige om hvor vi skal dra på en liten tur,max 1 uke. Jenta vår er 4 år. Hvor hadde dere dratt? Blir det København,blir det danskebåten til og fra og hotell i midten. Trenger innspill...veldig! Anonymous poster hash: 5a1d9...a5b
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2016 #2 Skrevet 12. juni 2016 Begge byer er fantastiske! Jeg kunne reist til begge med mine barn. Men ville valgt København for en hel uke. Men det spørs jo hva dere har lyst til å gjøre også. Anonymous poster hash: 2e95e...07a
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2016 #3 Skrevet 12. juni 2016 Begge byer er fantastiske! Jeg kunne reist til begge med mine barn. Men ville valgt København for en hel uke. Men det spørs jo hva dere har lyst til å gjøre også. Anonymous poster hash: 2e95e...07a Det er en laaaang historie bak hehe.jeg er gravid og mye hoven.så jeg vil gjerne ta båten til køben og gå på zoo og Tivoli.vi var enige..men nå vil han plutselig til Sverige. Jeg orker feks ikke å gå i Nordens Ark.laaaaangt å gå mellom dyra liksom Anonymous poster hash: 5a1d9...a5b
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2016 #4 Skrevet 12. juni 2016 Da ville jeg valgt København! Så kjedelig når man tror man er enige! I København er det jo både tivoli og dyrepark. I tillegg er det jo veldig fint å bade der også. 4-åringen vil sikkert også kose seg på båten. Anbefaler boka karsten og Petra i tivoli - der reiser de med båten til København og ser masse dere burde se og gjøre! Anonymous poster hash: 2e95e...07a
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2016 #5 Skrevet 12. juni 2016 Enig med deg ! 😊🌸takk.Det er kanskje du som har anbefalt meg den boka tidligere her inne 😆 😃vi var liksom enige. I tillegg til at jeg er gravid er jeg kronisk syk.så det er gøy å oppleve litt liksom. Jeg som bare er hjemme 365 dager i året.Jenta vår hadde elsket å bare å ha vært på båten hehe.og der kan jeg sitte med beina høyt.jeg har sagt alt dette.men han foreslår bare tusenfryd og Nordens ark ... jeg kan ikke ta karuseller eller orker ikke å gå så langt uten å få noe utbytte😕 vi har 4 uker ferie.syns liksom 5 dager på tur burde gå an. Unnskyld, men måtte bare få ut litt.blir lei meg når vi var enige,og jeg sier vi må bestille snart.kan vi ikke sjekke opp noe i sverige? Får jeg som svar.arg.Hadde jeg hatt lappen og helse til det,hadde jeg dratt alene med ungen Anonymous poster hash: 5a1d9...a5b
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2016 #6 Skrevet 12. juni 2016 Ja, det har jeg! Ha ha! Digger de bildene når de er på tur. Du er den som har rett, så ikke gi deg. Tusenfryd og Nordens ark kan dere ta neste år! Da sitter babyen i vogn og 5-åringen kan sikkert ta flere karuseller på tusenfryd enn i år. Heier på deg! Anonymous poster hash: 2e95e...07a
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2016 #7 Skrevet 12. juni 2016 Ja, det har jeg! Ha ha! Digger de bildene når de er på tur. Du er den som har rett, så ikke gi deg. Tusenfryd og Nordens ark kan dere ta neste år! Da sitter babyen i vogn og 5-åringen kan sikkert ta flere karuseller på tusenfryd enn i år. Heier på deg! Anonymous poster hash: 2e95e...07a Takk for svar 😃 jeg bestiller boka i morgen 😃🏵 vi snakka om det igjen i stad. Han syns københavn er så langt unna 😅 sånn er det når man bare har vært i Østfold hele livet. Han sa at vi skal dra til Køben da😊 Anonymous poster hash: 5a1d9...a5b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå