Anonym bruker Skrevet 12. juni 2016 #1 Skrevet 12. juni 2016 Dere som har opplevd det samme skjønner hva jeg mener. Som om det er møkkete eller går i oppløsning på en måte, men det er ikke det heller. Nok endring ødelagt nå, verre enn noen sinne. Skikke ligger klissete på utsiden og blue ikke bra i vask. Anonymous poster hash: 18c44...f16
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2016 #2 Skrevet 12. juni 2016 Stekeos og fett? Anonymous poster hash: d5d64...2e1
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2016 #3 Skrevet 12. juni 2016 Samme lurer jeg på. Som om at det er en reaksjon som skjer på overflaten. Kastet nettopp mine ikea slikkepotter av den grunn. Gikk ikke an å vaske de rene. Helt klissete, men var ikke matfett. Anonymous poster hash: 05c45...47e
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2016 #4 Skrevet 12. juni 2016 Nei er ikke stekes eller matfett. Tingene her vært både i lukket skap eller åpent på benken, så der er det ingen likheter. Tingen heg kastet idag lå øverst i et lukket skap, sammen med flere andre ting i samme materialet og fra samme produsent. Kun den ene tingen som var ødelagt. Skikkelig irriterende når noen av mine favoritter blir ødelagt av seg selv på denne måten. HI Anonymous poster hash: 18c44...f16
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2016 #5 Skrevet 13. juni 2016 Suzanne Kaluza-matboksene våre har blitt slik. Irriterende, ikke er de gamle heller. Anonymous poster hash: 9fbb0...9ef
Kjerringa med agurken Skrevet 13. juni 2016 #6 Skrevet 13. juni 2016 En kombinasjon av støv og fett fra fingre, ovn eller andre ting naturlig på kjøkkenet. Jeg hadde det problemet et sted hvor skapene ikke var helt gode, men problemet blir borte når man plasserer det innerst i skapet og passer på skapet er et stykke unna stekeovn/komfyr/stekeplate.
Mamma_til_2 Skrevet 13. juni 2016 #7 Skrevet 13. juni 2016 Har aldri opplevd det, kan det være vaskemiddel du bruker som er for sterkt eller ikke skyll av orntlig?
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2016 #8 Skrevet 13. juni 2016 Enkelte produkter i plast og/eller silikon tåler ikke å vaskes i oppvaskmaskin er min erfaring. Anonymous poster hash: 044ad...6b2
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2016 #9 Skrevet 13. juni 2016 Skal prøve å kjøpe produktet på nytt og ikke engang oppbevare det på kjøkkenet for å se hva som skjer. Det rare er at jeg har flere produkter fra Lekue oppbevart på samme sted og noen blir slik, andre ikke. De er alle laget i samme type silikon, til og med fargen er lik. Anonymous poster hash: 18c44...f16
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå