Anonym bruker Skrevet 12. juni 2016 #1 Skrevet 12. juni 2016 Jeg oppdaget i går at jenta vår på 8 mnd var litt rød på det ene øyet, på det hvite ved siden av pupillen. Det har ikke gått over i dag. Det er ikke knall rødt, men kan tydelig se farge. Hva kan dette være? Anonymous poster hash: 5ae00...881
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2016 #2 Skrevet 12. juni 2016 *Ved siden av pupillen og regnbuehinna, på det hvite. Det er mot det ytre hjørnet av høyre øye. HI Anonymous poster hash: 5ae00...881
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2016 #3 Skrevet 12. juni 2016 Hun kan ha klort seg, fått noe på det, eller fått øyekatarr. Blir det rødere kan du dryppe litt mm et par ganger om dagen. Tørk også alltid på ytterside og inn mot øyekroken. Anonymous poster hash: 93f46...76d
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2016 #4 Skrevet 12. juni 2016 Hun kan ha klort seg, fått noe på det, eller fått øyekatarr. Blir det rødere kan du dryppe litt mm et par ganger om dagen. Tørk også alltid på ytterside og inn mot øyekroken. Anonymous poster hash: 93f46...76d Takk for svar Hi Anonymous poster hash: 5ae00...881
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2016 #5 Skrevet 12. juni 2016 Virker det som det er vondt for henne? Hvis det virker som noe irriterer henne på øyet ville jeg sjekket det med en gang, for da kan det være et sår på hornhinnen og det bør behandles ordentlig for å unngå at som i verste fall kan påvirke synet. Hvis det ikke plager henne ville jeg sett det an. Anonymous poster hash: 0595f...645
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2016 #6 Skrevet 12. juni 2016 Virker det som det er vondt for henne? Hvis det virker som noe irriterer henne på øyet ville jeg sjekket det med en gang, for da kan det være et sår på hornhinnen og det bør behandles ordentlig for å unngå at som i verste fall kan påvirke synet. Hvis det ikke plager henne ville jeg sett det an. Anonymous poster hash: 0595f...645 Det virker ikke som det plager henne. Ikke noe kløing i øynene og slikt.. kan ta en telefon til helsestasjonen i morgen for sikkerhets skyld uansett Hi Anonymous poster hash: 5ae00...881
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå