Anonym bruker Skrevet 11. juni 2016 #26 Skrevet 11. juni 2016 Jeg skrev i e-posten at jeg burde blitt informert, for da ville jeg ventet. Jeg skrev også at jeg derfor forventet å få den til salgspris.. Burde jeg formulert meg annerledes? Var en høflig e-pst asså, men jeg spurt ikke pent liksom... Anonymous poster hash: b674c...9bd Hvordan kan du forvente å bli informert, og forvente å få den til salgspris? Jeg synes du høres en smule frekk og krevende ut. De driver tross alt butikk, ikke veldedighet Anonymous poster hash: 01cc5...b29
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2016 #27 Skrevet 11. juni 2016 Venninnen min opplevde akkurat det samme på bonus. Hun hadde allerede betalt, fikk gavekort på mellomlegget. Anonymous poster hash: e1052...e8d
savvy Skrevet 11. juni 2016 #28 Skrevet 11. juni 2016 Ellers så kan du faktisk bare akseptere at du gikk glipp av tilbudet. Hvorfor skal du få det ? Du bestilte før kampanjen ble reklamert og startet. Hva får deg til å tro du har rett på salgspris da egentlig? Slik er faktisk livet. Aksepter det, du er ikke mer spesiell enn alle andre. Sure penger, ja. Men sånn er det ! Makan til bortskjemte og kravstorhet !
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2016 #29 Skrevet 12. juni 2016 Ehhh, nei! http://www.forbrukerradet.no/forside/angrer-du-pa-et-kjop/ Når kan jeg bruke angreretten? Du har angrerett når: kjøpet har blitt gjort over internett eller via telefon (og næringsdrivende har lagt opp til at salget skal skje på den måten). Anonymous poster hash: fd856...2b0 Angrerett på gjort over telefon gjelder når kjøper har blitt oppsøkt av selger som ved vanlig telfonsalg. Så hvis Bohus ringte og spurte om HI ville kjøpe en sofa har du rett. Men regner da virkelig at det i dette tilfelle var HI som ringte Bohus istedenfor å fysisk gå ned i butikken og bestille. Da går det som vanlig salg fra fast utsalgssted. Ikke tolk reglene slik du selv vil og legg opp til at HI skal drite seg enda mer ut er du snill. Anonymous poster hash: f6609...5b0
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2016 #30 Skrevet 12. juni 2016 Det er vanlig at ansatte ikke alltid er informert om salg. De vet kanskje det kommer kampanje, men ikke på hvilke varer. Det er fordi de ikke skal få dårlig samvittighet fordi de ikke informerte kunden om salget. Anonymous poster hash: 823b9...701
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå