Gå til innhold

Bestilt sofa, 2 dager senere er den på salg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skrev i e-posten at jeg burde blitt informert, for da ville jeg ventet. Jeg skrev også at jeg derfor forventet å få den til salgspris.. Burde jeg formulert meg annerledes? Var en høflig e-pst asså, men jeg spurt ikke pent liksom...

Anonymous poster hash: b674c...9bd

Hvordan kan du forvente å bli informert, og forvente å få den til salgspris? Jeg synes du høres en smule frekk og krevende ut. De driver tross alt butikk, ikke veldedighet

Anonymous poster hash: 01cc5...b29

Fortsetter under...

Skrevet

Venninnen min opplevde akkurat det samme på bonus. Hun hadde allerede betalt, fikk gavekort på mellomlegget.

Anonymous poster hash: e1052...e8d

Skrevet

Ellers så kan du faktisk bare akseptere at du gikk glipp av tilbudet. Hvorfor skal du få det ? Du bestilte før kampanjen ble reklamert og startet. Hva får deg til å tro du har rett på salgspris da egentlig? Slik er faktisk livet. Aksepter det, du er ikke mer spesiell enn alle andre. Sure penger, ja. Men sånn er det ! Makan til bortskjemte og kravstorhet !

Skrevet

Ehhh, nei! http://www.forbrukerradet.no/forside/angrer-du-pa-et-kjop/ Når kan jeg bruke angreretten? Du har angrerett når: kjøpet har blitt gjort over internett eller via telefon (og næringsdrivende har lagt opp til at salget skal skje på den måten). Anonymous poster hash: fd856...2b0

Angrerett på gjort over telefon gjelder når kjøper har blitt oppsøkt av selger som ved vanlig telfonsalg.

Så hvis Bohus ringte og spurte om HI ville kjøpe en sofa har du rett. Men regner da virkelig at det i dette tilfelle var HI som ringte Bohus istedenfor å fysisk gå ned i butikken og bestille.

Da går det som vanlig salg fra fast utsalgssted.

Ikke tolk reglene slik du selv vil og legg opp til at HI skal drite seg enda mer ut er du snill.

Anonymous poster hash: f6609...5b0

Skrevet

Det er vanlig at ansatte ikke alltid er informert om salg. De vet kanskje det kommer kampanje, men ikke på hvilke varer. Det er fordi de ikke skal få dårlig samvittighet fordi de ikke informerte kunden om salget.

Anonymous poster hash: 823b9...701

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...