Anonym bruker Skrevet 12. juni 2016 #26 Skrevet 12. juni 2016 Dere som skriver 'XX og jeg henter med en gang' er det verste som finnes på Finn.no Anonymous poster hash: 327d0...c6b
februarprins2013 Skrevet 12. juni 2016 #27 Skrevet 12. juni 2016 byr på det meste,uten der selger skriver at det er ferdig prutet
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2017 #28 Skrevet 11. juli 2017 At dere ikkje er med på å prute fordi det er ekkelt?? Seriøst? Ta dere sammen som voksne mennesker! Å prute er like normalt som å gå inn døra!!!!!, problemet er at dere er naive som Nordmenn flest! Dere trur automatisk at den prisen som er oppgitt, er prisen dere må betale! Det er ikkje rart det er dyrt å bu å norge etter eg har lest kommentarene her inne ivertfall. Eg kjøper alldri noko uten å prute. Da sei eg til vedkommende at eg er ikkje intressert heller, anten eg er på elkjøp eller bohus eller Finn.no... om nokon kjem med skambud på ei vare du har, så må du alltid huske å svare at vedkommende må gå høyere i pris.... eitt annet problem i norge er at veldi mange som annonserer brukt på Finn.no.. OVERPRISER varene sine!! HALLO? når der eg brukt så skal prisen ned mot hallparten av nypris på el-varer, tekstil osv... dvs kosta tv 10000kr for 2 mnd siden så kan du kreve MAX 5000 på finn😁 Anonymkode: 688ba...e11
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå