Gå til innhold

Anna Rasmussen flytter igjen 😉

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men går bloggen ut på å utlevere barna? Har ikke lest bloggen hennes

Anonymous poster hash: dd5de...6be

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men går bloggen ut på å utlevere barna? Har ikke lest bloggen hennes

Bloggen går ut på å utlevere barna ja samt seg selv. Jo villere overskrifter og nyheter jo mer klikk på bloggen = mer penger og sponsorer. Vi vet alt om barna, voldtekt, intimkirurgi, sex og usikkerheten om hvem som var far til William f.eks. Informasjon som ikke er heldig i det hele tatt for ungenes del. De flyttes rundt som noen kasteballer og utleveres på det villeste. Håper hun legger ned bloggen snart slik at barna kan få fred. Barnevernet burde vært koblet inn.

Anonymous poster hash: b9312...c13

Skrevet

Så mye hun deler med hele Norge og andre gidder som gidder å lese bloggen hennes, må man nesten regne med at det kommer kritikk. Det er ett menneske som kan få slutt på det, og det er Anna selv. Hun kan slutte å blottlegge livet sitt. Slutte å blogge. Slutte å selge ungene sine. Man kan ikke forvente å bli sleika i ræva selv om man er ung mor og tilsynelatende tar seg godt av barna. Hun har gjort mye som ikke er så bra.

Kan starte med eksponeringen av barna. M liker ikke oppmerksomheten blogglesere gir henne. A ber blogglesere vise hensyn. Men- hvem er det som har fått M til å bli et kjent navn? Det er det A som har gjort. HUN er ansvarlig for det hun utsetter barna sine for.

Fint å flytte til Kypros, så M kan gå på butikken uten å bli gjenkjent.

Tjene penger på å utlevere ungene i den grad hun gjør er splitter pine galskap. Skjønner du ikke det?

Når skal noen gripe inn? Når skal blogg.no si at nok er nok?

Kjendisbarn blir beskyttet så langt det lar seg gjøre. De kongelige barna får, så langt det lar seg gjøre, leve skjermet og normalt. De slipper å se seg selv på forsiden av en internettside hver dag. Hvorfor skal M og W oppleve det stikk motsatte? Hvorfor skal vennene til M vite hva mor og stefar gjorde i senga i Oslo? Tror du ikke folk rister oppgitt på hodet og snakker? Jeg vil tro at nysgjerrigheten til foreldrene til vennene til M og W får dem til å gå inn på bloggen.

Og jo lengre tid det går, jo villere overskrifter må hun jo ha.

Selv om A sletter innlegg eller hele bloggen, vil det ligge skjermdupper og diskusjoner om den på nettet.

Er det noen som skal skjerpe seg, er det Anna Rasmussen!

Anonymous poster hash: 8ee96...aea

👏👏👏👏

Anonymous poster hash: cd6c4...5ab

Skrevet

Foreslår at noen sender en bekymringsmelding til barnevernet, basert på det som kommer fram i bloggen.

Barnevernet leter ikke gjennom blogger for å finne ting, de er avhengige av bekymringsmelding for å starte undersøkelse.

Det gjør ikke at barna kommer til å bli fratatt henne, det skjer så og si aldri, og vil nok ikke skje her.

Det som derimot kan komme ut av det, er foreldreveiledning og hjelp. Kanskje Anna kan få hjelp til å slutte å være så fokusert på det ytre, slutte å eksponere barna, bruke dem som objekter for bloggen sin, og også kan få hjelp med de psykiske problemene sine.

For hun virker jo ellers som en ressurssterk person. Med veiledning og hjelp tror jeg de kan få det bra

Anonymous poster hash: 4acbe...88f

Skrevet

Om noen vil sende bekymringsmelding er det Søgne kommune de flyttet til.

Anonymous poster hash: 4acbe...88f

Skrevet

Hun kjøpte jo huset i Stavanger fordi det var nære bhg og nabohuset til moren hennes som også har (hadde) veldig god kontakt med ungene.

Stavanger var hennes by og der hørte hun hjemme ...

Hun er ustabil ja.

Flytter til utlandet. Singel. Så med Jan. Så med matjijs. Så Jan. Så kjøpt hus. Så gravid. Sp flyttet til Stavanger. På ET HALVT ÅR!!! Vingler veldig. Hvordan har barna det?

Hva er det vonde i Stavanger ?

Er barnevernet kobla inn der??

Anonymous poster hash: b8acf...373

Skrevet

Hun kjøpte jo huset i Stavanger fordi det var nære bhg og nabohuset til moren hennes som også har (hadde) veldig god kontakt med ungene.

Hun er ustabil ja.

Flytter til utlandet. Singel. Så med Jan. Så med matjijs. Så Jan. Så kjøpt hus. Så gravid. Sp flyttet til Stavanger. På ET HALVT ÅR!!! Vingler veldig. Hvordan har barna det?

Syntes virkelig synd i barna oppi dette 😔 Det er de som lider.

Anonymous poster hash: 47b45...aaa

Skrevet

Hun er ustabil ja.

Vet ikke om dette skjedde i Stavanger men hun skrev at faren hennes var voldelig hvertfall psykisk da hun var liten. Vet ikke om det var fysisk men han sa mye ett barn aldri skulle ha hørt. Så mye vondt der hvertfall.

Hun skrev også om en voldtekt rett etter fødselen med William men vet heller ikke om det var i Stavanger. Sikkertbandte ting også. Men tror hun hadde trengt veiledning av barnevernet. Hun vakler mye hele tiden noe som ikke er sunt for barna. Men ser får de som kjenner henne gripe inn. Får håpe ting blir mer stabilt med Jan i bildet.

Anonymous poster hash: b9312...c13

Skrevet

Hva gjør hun som ikke er sunt for barna egentlig? Virker som om de får god omsorg. Dere er litt ute etter å ta henne, eller mener dere oppriktig at hun driver omsorgssvikt? Om dere mener det så er det jo helt på trynet at dere bare sitter og der på,og mener en hel masse, men ikke sender inn en beskymringsmelding. Eller er det slik at dere skjønner at dere ikke har et grunnlag å si at hun driver omsorgssvikt og derfor ikke sender inn en melding?

Skrevet

Hva gjør hun som ikke er sunt for barna egentlig? Virker som om de får god omsorg. Dere er litt ute etter å ta henne, eller mener dere oppriktig at hun driver omsorgssvikt? Om dere mener det så er det jo helt på trynet at dere bare sitter og der på,og mener en hel masse, men ikke sender inn en beskymringsmelding. Eller er det slik at dere skjønner at dere ikke har et grunnlag å si at hun driver omsorgssvikt og derfor ikke sender inn en melding?

Hva hun gjør som ikke er sunt for barna? Har du lest tråden?

Skrevet

Men om dere sitter og mener at dere ser på omsorgssvikt, hvorfor skriver dere om det her og ikke til barnevernet?

Skrevet

Håper dette blir siste gangen de flytter og at de finner seg til ro der ☺, 3 gangen de flytter på 1 år er ikke så bra for barna, men vertfall godt at barna ikke går i barnehage enda ☺

Anonymous poster hash: dfe9a...638

Skrevet

Er barn som flytter mye mer enn dette på grunn av foreldrenes jobb. Også i skolealder, hvor det er enda tøffere. Kanskje ikke ideelt, men virker som barna får det de trenger av kjærlighet og materielle ting. Kan ikke forstå at dette er barnevernssak, selv om man kan være uenig i hva hun livnærer seg av. Men nå følger jeg ikke denne bloggen, og kjenner henne heller ikke.

Anonymous poster hash: 489f8...da5

Skrevet

barnslig og voksene mennesker og sitte og snakke sånn om en 20åring, jeg følger bloggen hennes og barna har det fint,ellers hadde de neppe vert så bilde og glade, slutt og rakk ned på folk uten og vite, selvom hun har en blogg er det MYE vi ikke veit. Går an og tenke seg om får man skriver

Skrevet

barnslig og voksene mennesker og sitte og snakke sånn om en 20åring, jeg følger bloggen hennes og barna har det fint,ellers hadde de neppe vert så bilde og glade, slutt og rakk ned på folk uten og vite, selvom hun har en blogg er det MYE vi ikke veit. Går an og tenke seg om får man skriver

Nå er det virkelig ikke sånn, at bare fordi barn er blide og glade, så har de det bra. Jeg var et sånt barn som var alltid blid, glad og livlig. Hjemme ble jeg jevnlig voldtatt fra barnehagealder, opplevde vold og psykisk terror. Mener virkelig ikke at hennes barn blir utsatt for det, for det tror jeg ikke. Men det er utrolig naivt, og tro at alle blide barn har det bra.

Anonymous poster hash: 47042...cab

Skrevet

Man kan fint være blid og glad på bilder som blir lagt ut på bloggen, det betyr ikke at alt som står på blogg/Facebook osv er sannheten.

Du vet man kan ta 100 bilder avvet barn og så legger man ut det ene som viser det man ønsker?

Når man blogger så velger man jo å komme med synspunkter på alt mulig selv og må tåle å få høre både positiv og negative ting om det man helt frivillig legger ut til alle.

Anonymous poster hash: 2987f...4f5

Skrevet

Utifra det du skriver, så mener du det er greit å eksponere barn. Du mener at det er greit å tjene penger, masse penger, på å utlevere barn. For deg er det fint at vennene til M og W veit hva J og A bedriver i senga. Eller at A forteller hele Norge at far ikke var grei. Dette er mennesker som ikke har valgt å bli eksponert. Og det er helt ok at A disser venner på bloggen. A har et ansvar for å stoppe denne galskapen. Det gjør hun ikke, da hun tjener penger på det. Jo villere jo bedre.

Selv om det er mye vi ikke veit, betyr ikke det at hun kan holde på sånn hun gjør!

Skrevet

Du sier det selv, det er mye vi ikke vet......  Blide og glade barn utvendig, er ikke alltid det samme som blide og glade barn innvendig

Anonymous poster hash: 769ce...142

Skrevet

Nå er det virkelig ikke sånn, at bare fordi barn er blide og glade, så har de det bra. Jeg var et sånt barn som var alltid blid, glad og livlig. Hjemme ble jeg jevnlig voldtatt fra barnehagealder, opplevde vold og psykisk terror. Mener virkelig ikke at hennes barn blir utsatt for det, for det tror jeg ikke. Men det er utrolig naivt, og tro at alle blide barn har det bra.

Anonymous poster hash: 47042...cab

uansett, dere kjenner henne ikke kun igjennom bloggen,så feil blir det uansett

Skrevet

uansett, dere kjenner henne ikke kun igjennom bloggen,så feil blir det uansett

HVA blir feil??

Skrevet

Utifra det du skriver, så mener du det er greit å eksponere barn. Du mener at det er greit å tjene penger, masse penger, på å utlevere barn. For deg er det fint at vennene til M og W veit hva J og A bedriver i senga. Eller at A forteller hele Norge at far ikke var grei. Dette er mennesker som ikke har valgt å bli eksponert. Og det er helt ok at A disser venner på bloggen. A har et ansvar for å stoppe denne galskapen. Det gjør hun ikke, da hun tjener penger på det. Jo villere jo bedre.

Selv om det er mye vi ikke veit, betyr ikke det at hun kan holde på sånn hun gjør!

hun kjenner sine egene barn best, og man skal ikke dømme folk man ikke kjenner uansett, det gjør i alle fall ikke jeg

Skrevet

HVA blir feil??

og snakke dritt om mennesker dere ikke kjenner privat,men kun gjennom en blogg

Skrevet

hun kjenner sine egene barn best, og man skal ikke dømme folk man ikke kjenner uansett, det gjør i alle fall ikke jeg

Jeg dømmer folk som bretter ut privatlivet til andre mennesker for penger, mennesker som ikke har bedt om det eller kan stoppe det. Å brette ut privatlivet til egne barn er forkastelig

Skrevet

Jeg dømmer folk som bretter ut privatlivet til andre mennesker for penger, mennesker som ikke har bedt om det eller kan stoppe det. Å brette ut privatlivet til egne barn er forkastelig

da sier vi det... vi er uenige, så er ikke vits i og fortsette her

Skrevet

Kansje dem ikke trivest i stavanger.Ingen her inne har noe med opdragelsen dems.Dere er voksene og burde vere for gode for og skrive slik.Alt er ikke som mann tror.Vokn opp!

Anonymous poster hash: 30849...898

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...