Anonym bruker Skrevet 10. juni 2016 #1 Skrevet 10. juni 2016 Hvorfor sier de at de ønsker å kjøpe, også hører jeg ikke mer? Noen ber meg om å holde av ting til de tilogmed f. Eks... men hører ikke noe likevel Blir så irritert! Anonymous poster hash: 2b223...0cd
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2016 #2 Skrevet 10. juni 2016 Opplevde det i fjor, før gikk det veldig bra å selge men i fjor var første gang på et par år for meg at jeg har solgt noe på finn. Jeg holdt på å bli sprø!!! Ca 10 personer sa at de ville ha den og når jeg spurte om når de kunne hente den så svarte de ikke. Det var en som svarte men så hørte jeg ikke mer før 3 uker etterpå! Var faktisk han som kjøpte den men hallo 3 uker! Jeg solgte til han kun fordi de andre ikke ga mer lyd fra seg og det hastet for min del å bli kvitt møbelet. Var egentlig irritert på han Tror det kan være fordi man er som regel anonym på finn så da er ikke folk så seriøse. I salgsgrupper på facebook syns jeg at folk er mye mer seriøse så jeg selger så og si bare der. Anonymous poster hash: 78877...aa1
Gjest Darwinia:-) Skrevet 10. juni 2016 #3 Skrevet 10. juni 2016 Jeg skulle selge et stellebord engang. En mann ringte å sa han simpelthen MÅTTE ha det stellebordet. Han hadde ikke mulighet til å hente før om ti dager men ville gjerne overføre penger hvis jeg ville holde det av. Etter en uke hadde det ikke kommet inn noen penger så jeg sendte en melding og sa at hvis han fremdeles var interessert så matte han si ifra i løpet av kvelden. Hørte aldri noe. Så utrolig respektløst! Hva koster det å sende en melding å si at du har ombestemt deg, liksom?
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2016 #4 Skrevet 10. juni 2016 Jeg solgte noen hagemøbler kjøper betalte samme kveld. Så hørte jeg ingen ting på 4 månder plutselig stod han på trappen for å hente. Rimlig irriterende å lagre møblene så lenge . Ville jo ha plass til nye. 6000 betalte han. Anonymous poster hash: 50d67...f07
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2016 #5 Skrevet 10. juni 2016 Jeg solgte noen hagemøbler kjøper betalte samme kveld. Så hørte jeg ingen ting på 4 månder plutselig stod han på trappen for å hente. Rimlig irriterende å lagre møblene så lenge . Ville jo ha plass til nye. 6000 betalte han. Anonymous poster hash: 50d67...f07 Og my gud 😲 Anonymous poster hash: 2b223...0cd
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2016 #6 Skrevet 10. juni 2016 Snur litt på spørsmålet jeg. Hva med de som skal selge. For en tid tilbake så så jeg en annonse som på noe som jeg ønsket. Sendte er spørsmål om de hadde varen fremdeles. Fikk raskt svar at det hadde de. Svarte at jeg ønsket varen og spurte når det passet å hente og adressen. Hørte ikke noe mer. Etter 3 uker fant jeg lik på et loppemarked og kjøpte den til under halveprisen. Sendte da en melding at jeg ikke ønsket varen allikevel. I og med jeg ikke hadde hørt noe fra dem. Da fikk jeg en krass melding tilbake at det var dårlig gjort og at de hadde avvist mange som ønsket varen. Er ikke bare de som kjøper som er spesielle på finn, men mange rare som selger også Anonymous poster hash: 4a1f7...ceb
Roheryn Skrevet 11. juni 2016 #7 Skrevet 11. juni 2016 Snur litt på spørsmålet jeg. Hva med de som skal selge. For en tid tilbake så så jeg en annonse som på noe som jeg ønsket. Sendte er spørsmål om de hadde varen fremdeles. Fikk raskt svar at det hadde de. Svarte at jeg ønsket varen og spurte når det passet å hente og adressen. Hørte ikke noe mer. Etter 3 uker fant jeg lik på et loppemarked og kjøpte den til under halveprisen. Sendte da en melding at jeg ikke ønsket varen allikevel. I og med jeg ikke hadde hørt noe fra dem. Da fikk jeg en krass melding tilbake at det var dårlig gjort og at de hadde avvist mange som ønsket varen. Er ikke bare de som kjøper som er spesielle på finn, men mange rare som selger også Anonymous poster hash: 4a1f7...ceb Jeg var også ute for en rar selger en gang. Svarte kjapt og vi kommuniserte fram og tilbake om tilstand på varen osv. Avtalte dag og tid jeg kunne komme, og så sluttet han å svare. I og med at adressen hans lå på finn dro jeg bare til avtalt tid, og han ble kjemperar da jeg presenterte meg. Lurte på hvordan jeg hadde funnet ham og hvorfor jeg kom når han ikke hadde bekreftet avtalen. Varen stod dessuten på en annen adresse som han på stående fot ikke hadde nøkkel til, og dessuten var han ikke sikker på om han skulle selge allikevel... Enden på visa var at han kontaktet meg igjen et par uker senere og lurte på om jeg fortsatt var interessert. Varen stod på jobben til foreldrene, og de tvang ham til å selge 😂
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2016 #8 Skrevet 11. juni 2016 Jeg var også ute for en rar selger en gang. Svarte kjapt og vi kommuniserte fram og tilbake om tilstand på varen osv. Avtalte dag og tid jeg kunne komme, og så sluttet han å svare. I og med at adressen hans lå på finn dro jeg bare til avtalt tid, og han ble kjemperar da jeg presenterte meg. Lurte på hvordan jeg hadde funnet ham og hvorfor jeg kom når han ikke hadde bekreftet avtalen. Varen stod dessuten på en annen adresse som han på stående fot ikke hadde nøkkel til, og dessuten var han ikke sikker på om han skulle selge allikevel... Enden på visa var at han kontaktet meg igjen et par uker senere og lurte på om jeg fortsatt var interessert. Varen stod på jobben til foreldrene, og de tvang ham til å selge Mye rare folk, haha. Kjøpte du den? Anonymous poster hash: 93fff...784
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2016 #9 Skrevet 11. juni 2016 Veldig mange som selger på finn, og som ikke svarer på sms heller. Fryktelig irriterende! Anonymous poster hash: a1cf0...491
Roheryn Skrevet 11. juni 2016 #10 Skrevet 11. juni 2016 Mye rare folk, haha. Kjøpte du den? Anonymous poster hash: 93fff...784 Ja, fikk en god pris 😛 tydeligvis litt mer desperat etter å selge på runde to...
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2016 #11 Skrevet 11. juni 2016 Har også opplevd som selger å akseptere bud fra en kjøper, som jeg så ikke fikk kontakt med. Skrev og sendte mange meldinger, og ventet i flere uker. Sendte så melding om at siden jeg ikke hørte noe, gikk varen til neste på lista. Dama ble dritsur og sendte stygge , krasse meldinger, noe som for meg jo egentlig bare var bevis nok på at hun hadde sett de andre meldingene også... Anonymous poster hash: aee54...677
umuligejulie Skrevet 11. juni 2016 #12 Skrevet 11. juni 2016 Jeg svarte på en annonse en gang der en familie ønsket julegaver til barnet sitt. Jeg skrev endel meldinger frem og tilbake med mor, og avtalte at gaven skulle overleveres to dager seinere. Jeg kjøpte en fin gave til barnet og ba om adresse eller et aktuelt møtested. Da svarte de aldri. Har gaven fremdeles 😠
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2016 #13 Skrevet 11. juni 2016 Jeg kjøpte en pendress til guttungen en gang. Betalte henne og hun sa varen var på vei i posten. Ingen vare kom, så jeg ga beskjed om det. Hun skulle undersøke. Så fikk jeg mld fra henne om at varen hadde vært på mitt postkontor(uten at jeg fikk hentelapp eller purring!?) og nå var på vei tilbake til henne. Men hun skulle sende den på nytt. Hun skylder meg fortsatt ca 200 for den dressen som aldri kom. Jeg ga opp rett og slett, hun rota så fælt og var så treg mellom hver mld, så det var nok svindel. Anonymous poster hash: 70f7d...4a5
Mamsemums Skrevet 11. juni 2016 #14 Skrevet 11. juni 2016 Jeg pleier å gi beskjed om at det er førstemann til mølla. Kan de ikke hente kjapt, da selger jeg til noen andre.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2016 #15 Skrevet 11. juni 2016 Jeg solgte en vognpose etter ungene her, skrev klart i annonsen at den måtte hentes på min adresse, da jeg ikke har førerkort. Fikk respons fra ei, som absolutt ville ha den, hun måtte bare ordne med noen som kunne komme å hente den for henne, da hun jobbet eftan som regel.. Etter 2 uker med 1 purring fra meg på det, så spør hun om jeg ikke kan komme til arb.plassen hennes for å levere den der, hun kunne betale 200 kr ekstra... Da mente hun vist at jeg fint kunne ta buss i 3 timer (tur/retur) med to barn etter jobb/bhg Jeg avslo det, og la ut annonsen på ny, hvor jeg skrev at første man på dørklokka fikk kjøpe den, 15 minutter etterpå sto ei på døra her med penger i hånda, så jeg ble jo kvitt den til slutt. Anonymous poster hash: 12f7c...78c
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2016 #16 Skrevet 11. juni 2016 Ufattelig mange på Finn som sender meldinger om at de vil kjøpe den og den tingen, for å så ikke gi noe lyd fra seg. Så her har jeg også begynt med førstemann til mølla prinsippet får det som selges. Jeg gidder ikke å holde av noe til noen lengre. Anonymous poster hash: 02194...89e
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2016 #17 Skrevet 11. juni 2016 Så ei dame la ut et vitrineskap på facebook gratis denne uka. Førstemann til mølla. En rakk opp handa med en gang, Den vil jeg gjerne ha! Bare kom og hent.. Han trengte levering... Frekke folk ja, ser det skjer ofte på face, og de er jo ikke anonym en gang! Anonymous poster hash: 6c94c...0b3
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2016 #18 Skrevet 11. juni 2016 vært borti i mye rart, både på finn og facebook grupper, og det som forundrer meg hver gang er, når det spesifiserers i teksten at det MÅ hentes, så kommer det alikvell noen kronidioter og spør "kan du kjøre den til.... ". også har du dem som overpriser noe så helt fantastisk. var borti ei som skulle selge noe og to 300kr for det, og det kunne kjøpes på ebay til 9kr. blir helt oppgitt. jeg har begynt å kjøre ting på søppeltomta bare for å slippe dette kjøpt og salg styret, det er liksom ikke verdt pengene. og det som er av verdi leverer jeg hos loppemarked el lign. er så drit lei. Anonymous poster hash: d7b3b...1e2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå