Anonym bruker Skrevet 10. juni 2016 #1 Skrevet 10. juni 2016 Hei  Venter du gutt eller jente? hvor mange uker er du og hva ha dere gjort av forberedelser?  Her er jeg i uke 21+5 og venter jente (oktober) Har kjÞpt en liten lue, men ellers har vi ikke noe i huset. Gleder meg til Ä begynne for fullt med redebyggingen   Anonymous poster hash: 1e7d2...ec0
Lykke - mamma til 3 Skrevet 10. juni 2016 #2 Skrevet 10. juni 2016 HÞrer egentlig til pÄ 3 trimester nÄ, men svarer allikevel  Venter jente, og er 28+4 pÄ vei. Har kjÞpt vogn og bilsete, 2 sett sengetÞy og 2 tepper. Litt klÊr har ogsÄ kommet i hus.
Kjerringa med agurken Skrevet 10. juni 2016 #3 Skrevet 10. juni 2016 Er 22+6 og venter en liten gutt. Har mye fra forrige barn (ogsÄ gutt), men mannen min vil ha mye nytt (10 Är siden forrige barn). Var pÄ sommersalg pÄ Barnas hus og kjÞpte blant annet tripp trapp med newbornsete. Skal kjÞpe vogn utpÄ sommeren nÄr nye Emmaljungamodeller kommer, og det samme blir det med bilsete og et ekstra stellebord. Har seng, vogge og kurv fra fÞr av, men mÄ kjÞpe 2 madrasser til etterhvert. Anskaffet nytt sengetÞy, ny pute og dyne ogsÄ slik at alt er klart. Masse ulltÞy og annet barnetÞy for Ä etterfylle det vi allerede har + kjÞpt inn hentesett. Har begynt Ä anskaffe en del tÞy i 74-92 fra Ebay slik at jeg kan bytte ut det slitte fra forrigemann. Babylekene mÄ vaskes, men jeg mÄ anskaffe babygym. Utover dette er vel det meste i boks
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2016 #4 Skrevet 10. juni 2016 Venter jente nr.3 og er 23+4. Ikke kjĂžpt noe enda, har kun seng fra de to fĂžrste som nĂ„ er 8 og snart 6, sĂ„ mĂ„ kjĂžpe inn litt, blir nok mest brukt den gangen herâș  Anonymous poster hash: e00ae...064
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2016 #5 Skrevet 10. juni 2016 28.4 her. Det kommer en gutt. KjĂžpte et sett med klĂŠr i dag. KjĂžpt brukt badebalje med stativ, litt brukte klĂŠr, 3 pledd, et tisselaken, et sengesett, brukt risarosa pose og bestilt ny vogn. Â Anonymous poster hash: 1bdc6...981
Ronaa Skrevet 12. juni 2016 #6 Skrevet 12. juni 2016 Jeg er 23+4 og vi venter ei lita jente. Vi har selv kjÞpt en body mens svigermor har kjÞpt kanskje 10 bodyer i litt forkjellige stÞrrelser. Hun har ogsÄ strikket hente sett, baby teppe, heldress, sparkedress, kjoler, luer og sokker. Hun har ogsÄ handlet ull lue og strÞmper. Vi skal lÄne en vugge som har gÄtt i generasjoner og der har hun kjÞpt madrass, dyne og pute. Da mÄtte jeg stanse henne og si vi har lyst Ä handle litt selv ogsÄ. SÄ vi har en del igjen men vi venter til vi kommer til siste trimester fÞr vi begynner Ä handle mer, vi vet vi fÄr flere gaver ogsÄ sÄ blir mer de store tingene vi kjÞper.
LittlePrincess Skrevet 14. juni 2016 #7 Skrevet 14. juni 2016 Er 26+2 og venter ei lita jente:) Har faktisk ikke kjÞpt noe enda, har to barn fra fÞr, jente og gutt. Tror det meste av utstyr er pÄ plass, men litt nye klÊr og tepper blir det nok:)
AO3 Skrevet 14. juni 2016 #8 Skrevet 14. juni 2016 Er bare 17 uker, sÄ jeg vet ikke. Men vi skal be om Ä fÄ vite kjÞnn denne gangen. Har ikke visst med de to fÞrste, men etter to gutter vil jeg gjerne unngÄ jentemas i 38 uker... Det var ille nok i svangerskap nummer to, nÄ blir det sikkert enda verre!  Vi har endel, men siden det blir nesten seks Är mellom nr to og nr tre, spÞrs det om vi mÄ kjÞpe endel nytt likevel. Det stÞrste blir ny bil! MÄ ogsÄ ha ny bilstol, og kanskje ogsÄ vogn. Litt nye klÊr blir det sikkert ogsÄ, ny madrass til sprinkelsenga, ny pumpe (hvis jeg ikke fÄr lÄne)... Sikkert noe mer ogsÄ. Ny babygym!
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2016 #9 Skrevet 15. juni 2016 Venter gutt nummer 3 her og jeg er i uke 23. Jentemaset har stilnet,takk og lov! Jeg mÄ se over hva jeg har av klÊr,vogna har vi. Babygym mÄ vi kjÞpe!  Anonymous poster hash: 0ff2e...a9b
AO3 Skrevet 15. juni 2016 #10 Skrevet 15. juni 2016 Venter gutt nummer 3 her og jeg er i uke 23. Jentemaset har stilnet,takk og lov! Jeg mĂ„ se over hva jeg har av klĂŠr,vogna har vi. Babygym mĂ„ vi kjĂžpe!  Anonymous poster hash: 0ff2e...a9b Det er det jeg hĂ„per, jeg ogsĂ„, at jentemaset vil stoppe nĂ„r det er avklart hvilket kjĂžnn det er. đ
Methos 15pp Skrevet 22. juni 2016 #11 Skrevet 22. juni 2016 VÊrt pÄ ul i dag, vi venter jente<3 lykke:-)
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2016 #12 Skrevet 23. juni 2016 Venter nr 4. Ei lita jenteđ har 1 gutt og 2 jenter fra fĂžrđ Â Anonymous poster hash: bb3aa...9ba
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2016 #14 Skrevet 5. juli 2016 Har en gutt fra fÞr. Venter jente denne gangen har gjort alt klart. Er 38+5 pÄ vei  Anonymous poster hash: d0d7e...4ea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ