Anonym bruker Skrevet 10. juni 2016 #26 Skrevet 10. juni 2016 Takk for svar tror jeg skal prøve healer uansett om noen mener det ikke funker Anonymous poster hash: 9da74...4ad Han jeg brukte bor mange mange mil unna meg så vi brukte fjernhealing. Fikk healing 5 kvelder på rad. En kveld var jeg veldig oppjaget og urolig, men da han var midt i prosessen så ble jeg helt salig, aldri vært så rolig. Aldri! Det er helt merkelig! Men så er han også meget dyktig. Han hjalp meg en gang for 4år siden også, med å gi meg energi. Det var magisk opplevelse. Ett tips er å gjøre det du er mest redd for, ofte og på dine premisser. Det går over, du dør ikke. Du bare blir redd, men det er ikke noe å frykte!😊 klem Anonymous poster hash: 84cd5...be4
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2016 #27 Skrevet 10. juni 2016 Det fine med angstbehandling vis healing er at du slipper å gjøre noe selv. Dette i motsetning til psykoterapi hvor egeninnsats er en viktig og nødvendig komponent. Kjør på.. Anonymous poster hash: ae428...872
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2016 #28 Skrevet 10. juni 2016 Jeg var for snar med å svare, trodde du hadde en datter som skulle til healer. Les heller bøker om hvordan du kan kvitte deg med angsten. Hvor ung er du? Det er ett helvete, det vet jeg. Jeg kom meg ikke uten for døren en periode. Men en dag sa jeg til meg selv, ikke faen om jeg skal sitte her å ødelegge meg selv. Vet du hvorfor du har fått angst? Anonymous poster hash: 84cd5...be4 Er 24. Har hatt angst siden jeg var 14. Er ufør på grunn av det. Angsten kom etter noe som skjedde. Men etter det har jeg fått angst for alt. Er sliten hele tiden siden kroppen er i beskyttelses modus. Har prøvd så mye men ingenting fungere. Jeg har lest flere bøker, men det er lenge siden nå.. Anonymous poster hash: 9da74...4ad
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2016 #29 Skrevet 10. juni 2016 Det fine med angstbehandling vis healing er at du slipper å gjøre noe selv. Dette i motsetning til psykoterapi hvor egeninnsats er en viktig og nødvendig komponent. Kjør på.. Anonymous poster hash: ae428...872 Takk for svar mitt eneste ønske er å bli frisk.. Anonymous poster hash: 9da74...4ad
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2016 #30 Skrevet 10. juni 2016 Synes det er trist at sånne tråder alltid skal bli ødelagt av at noen skal rope "SVINDEL!!!". Hva med å respektere at noen velger å tro, og lever godt med det? Anonymous poster hash: aab4e...1b8
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2016 #31 Skrevet 10. juni 2016 Hadde overhodet ikke troen på slikt helt til jeg prøvde det som siste utvei. Helt utrolig og umulig å ikke tro på det etter å ha opplevd det selv. Tor Arne Jensen i Trondheim er 100% seriøs og en fantastisk mann som har hjulpet mange. Google han så finner du en del info Min første opplevelse med healer var en regnskapsfører i kommunen som healet gratis på kveldstid i ny og ne, han hjalp meg og veldig mange andre men han er dessverre død nå. Anonymous poster hash: eb483...fab
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2016 #32 Skrevet 10. juni 2016 Synes det er trist at sånne tråder alltid skal bli ødelagt av at noen skal rope "SVINDEL!!!". Hva med å respektere at noen velger å tro, og lever godt med det Men det ER jo svindel Anonymous poster hash: a3162...e19
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2016 #33 Skrevet 10. juni 2016 Hadde overhodet ikke troen på slikt helt til jeg prøvde det som siste utvei. Helt utrolig og umulig å ikke tro på det etter å ha opplevd det selv. Tor Arne Jensen i Trondheim er 100% seriøs og en fantastisk mann som har hjulpet mange. Google han så finner du en del info Min første opplevelse med healer var en regnskapsfører i kommunen som healet gratis på kveldstid i ny og ne, han hjalp meg og veldig mange andre men han er dessverre død nå. Anonymous poster hash: eb483...fab Takk for svar har lagret navnet hannes så jeg kan google han opp bor en flytur unna, men viss han er flink så må jeg ta turen Anonymous poster hash: 9da74...4ad
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2016 #34 Skrevet 10. juni 2016 Gjør det noe om man blir frisk av placebo da? Samme hva årsaken er, bare man blir bra vel? Jeg har forresten lest utrolig mye bra om en healer her, i Vestfold. Også mange foreldre som skriver om healing av barn som ikke vet om det. Altså kan det ikke være placebo. Anonymous poster hash: e2af3...0ea
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2016 #35 Skrevet 10. juni 2016 Jeg har svart lenger oppe, tenkte jeg kunne legge ved en link. http://www.gallefoss.nu/medieomtale_4.htm Anonymous poster hash: 62a43...77c
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2016 #36 Skrevet 11. juni 2016 Synes det er trist at sånne tråder alltid skal bli ødelagt av at noen skal rope "SVINDEL!!!". Hva med å respektere at noen velger å tro, og lever godt med det? Anonymous poster hash: aab4e...1b8 Hva med å respektere at noen blir LURT!!! Nei takk, da er det bedre å si fra!! Anonymous poster hash: f863b...3d4
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2016 #37 Skrevet 11. juni 2016 Takk for svar har lagret navnet hannes så jeg kan google han opp bor en flytur unna, men viss han er flink så må jeg ta turen Anonymous poster hash: 9da74...4ad Han er verdt flyturen. Driver med fjernhealing også, men jeg vil anbefale å møte han ansikt til ansikt. En opplevelse for livet rett og slett Folk flyr land og strand for å få time hos han og jeg vet at han på ett tidspunkt hadde over 1 år ventetid etter en artikkel i ett eller annet blad. Jeg fikk komme inn akutt siden det var så alvorlig som det var for meg, så han er kjekk sånn Anonymous poster hash: eb483...fab
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2016 #38 Skrevet 11. juni 2016 Healer Susanne i Stavanger. Ventelisten er så lang at du må bo i Stavangerområdet, slik at du kan ta timer på kort varsel (avbestilte timer). Nevner det bare tilfelle du bor der. Anonymous poster hash: dd8e0...b34
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2016 #39 Skrevet 11. juni 2016 Hi, du sliter med alvorlig angst. Du har vært innlagt på DPS to ganger. En healer kan ikke fikse dette. Det er svindel, selv om noen av healerne kanskje tror på sine egne "evner". Du må få ordentlig hjelp, av fagfolk. Ikke rot deg borti alternativbransjen, du kommer til å ende opp med mye mindre penger, masse bortkasta tid og potensielt i verre form enn du er nå. Alternativ medisin er medisin som ikke funker. Anonymous poster hash: 4fdb8...3de
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2016 #40 Skrevet 11. juni 2016 Gjør det noe om man blir frisk av placebo da? Samme hva årsaken er, bare man blir bra vel? Jeg har forresten lest utrolig mye bra om en healer her, i Vestfold. Også mange foreldre som skriver om healing av barn som ikke vet om det. Altså kan det ikke være placebo. Anonymous poster hash: e2af3...0ea Hva heter healeren i Vestfold Vil gjerne sjekke det ut. Mvh hi Anonymous poster hash: 9da74...4ad
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2016 #41 Skrevet 11. juni 2016 Han er verdt flyturen. Driver med fjernhealing også, men jeg vil anbefale å møte han ansikt til ansikt. En opplevelse for livet rett og slett Folk flyr land og strand for å få time hos han og jeg vet at han på ett tidspunkt hadde over 1 år ventetid etter en artikkel i ett eller annet blad. Jeg fikk komme inn akutt siden det var så alvorlig som det var for meg, så han er kjekk sånn Anonymous poster hash: eb483...fab Takk for svar Ja jeg vil bare gå til en healer. Vil ikke gå til noen som kan lese tankene mine, hehe Hi Anonymous poster hash: 9da74...4ad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå