Gå til innhold

Har noen vært hos en healer? Har det funka?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en ung jente som sliter med angst.. Har prøvd mye.. Men ikke healing. Tenkte å gi det et forsøk.

Men er det bare tull?

Anonymous poster hash: 9da74...4ad

Skrevet

Vet ikke med healing - men jeg har hatt effekt av tankefeltterapi. Lykke til 😘

Skrevet

Vet ikke med healing - men jeg har hatt effekt av tankefeltterapi. Lykke til 😘

Takk for svar :) har prøvd det, men fikk dessverre mere angst av det :P

Skrevet

Jeg har blitt healet av en mann lik snåsamannen, men han var ikke offentlig som han er. Han var godt kjent lokalt og mange besøkte han og ble healet. Han healet meg for et dårlig kne og helvetesild, var mens jeg var barn. Han er dessverre død idag, men er takknemlig for hjelpen jeg fikk av han. Spesielt kneet som jeg hadde store problemer med i barndommen, måtte slutte med all sport pga det en periode.

Anonymous poster hash: b357a...84a

Skrevet

Jeg har blitt healet av en mann lik snåsamannen, men han var ikke offentlig som han er. Han var godt kjent lokalt og mange besøkte han og ble healet. Han healet meg for et dårlig kne og helvetesild, var mens jeg var barn. Han er dessverre død idag, men er takknemlig for hjelpen jeg fikk av han. Spesielt kneet som jeg hadde store problemer med i barndommen, måtte slutte med all sport pga det en periode.

Anonymous poster hash: b357a...84a

Så dumt at han er dø :(

Prøvd å googla, men vetikke hvem som er ekte...

Skrevet

Hvis du sliter med angst bør du heller forsøke behandling som er bevist å ha god effekt. Snakk med fastlegen din i første omgang.

Anonymous poster hash: 4fdb8...3de
Skrevet

Healing er bare tull. Men det kan jo ha en placebo-effekt for de som tror på det.

Anonymous poster hash: b4283...bef
Skrevet

Har du hørt om Michael Winger?

Anonymous poster hash: 66ffd...204

Skrevet

Hvis du sliter med angst bør du heller forsøke behandling som er bevist å ha god effekt. Snakk med fastlegen din i første omgang.

Anonymous poster hash: 4fdb8...3de

Har vært i behandling mange ganger. Jeg har også vært innlagt på dps lengre enn et halvt år 2 ganger.

Jeg har brukt medisiner.

Akupunktur.

Tanke felts terapi.

Kommunal psykolog (flere)

Flere private psykologer.

Angst grupper

Osv osv.. Jeg har prøvd masse altså..

Skrevet

Har du hørt om Michael Winger?

Anonymous poster hash: 66ffd...204

Nei skal søke han opp :)

Skrevet

Prøvd homeopati?

Du må gå til en som er flink.

Jeg vet om en flink i Bergen

Anonymous poster hash: d51cb...0af

Skrevet

Prøvd homeopati?

Du må gå til en som er flink.

Jeg vet om en flink i Bergen

Har ikke prøvd det eller hørt om det faktisk :) skal søke det opp. Bergen er litt langt unna da, men viss personen du vet om er flink så kan det vurderes

Skrevet

Alternativ behandling som healing, homøopat medisin osv er bare bøff! (Se folkeopplysningen med Andreas Wahl på nrk) Det kan ha en placeboeffekt, that's it. Jeg synes du bør ta dette opp med legen din.

Anonymous poster hash: 75cef...7f6

Skrevet

HI!

Du MÅ IKKE høre på disse, unnskyld uttrykket men jeg blir så utrolig sint, forbanna drittkjerringene som anbefaler det ene og det andre av healing og homeopati.

Det kan være livsfarlig å holde på sånn.

Jeg vil bare gjøre dette helt 100% klinkende klart:

Healing er bare svindel, kvakksalveri, tull og tøys. De er skurker, ofte sleipe og sjarmerende skurker.

Homeopati er akkurat det samme, svindel kvakksalveri, tull og tøys. De er skurker, og ofte sleipe og sjarmerende skurker.

Hold deg så langt unna slikt som du kan komme med sykdommen din.!

Anonymous poster hash: f5641...cfb

Skrevet

HI!

Du MÅ IKKE høre på disse, unnskyld uttrykket men jeg blir så utrolig sint, forbanna drittkjerringene som anbefaler det ene og det andre av healing og homeopati.

Healing er bare svindel, kvakksalveri, tull og tøys. De er skurker, ofte sleipe og sjarmerende skurker.

Homeopati er akkurat det samme, svindel kvakksalveri, tull og tøys. De er skurker, og ofte sleipe og sjarmerende skurker.

Men man hører jo så mange personer som er blitt frisk.. Så alt kan vel ikke ve bløff :(

Skrevet

Ja og det fungerer. Mor min ble kvitt spredning av kreft og slapp planlagt stråling og cellegift. Ellers så ringer jeg til faren min når ungene blør neseblod og har feber. Pappa er best til "husbruk", altså slike ting som blødninger og feber, kuler i hodet etc.

Anonymous poster hash: 92a4c...081

Skrevet

Men man hører jo så mange personer som er blitt frisk.. Så alt kan vel ikke ve bløff :(

Du skal ikke kimse av placebo-effekt. Healing: les en god bok i stedet. Homøopati: sukkervann kan du lage selv, likedan kan du kjøpe rosa og blå sukkertøy med nøyaktig samme innhold som homøopatene lurer deg til å betale masse penger for.

Anonymous poster hash: 0501c...eb9

Skrevet

HI!

Jeg hadde kronisk sopp i underlivet og har slitt med urinveisinfeksjon

Merkelig at jeg har blitt frisk da...

Katten min hadde også angst og ble en annen ettermiddag at i gang den homeopatmedisin

MEN finnes utrolig mange som ikke kan homeopati. Få som faktisk kan

Skrevet

Katten min hadde også angst og ble en annen ettermiddag at i gang den homeopatmedisin

*etter

Skrevet

Vet ikke hvor du bor, men i Bergen er det en dame ved navn Elisabeth Gallefoss, hvis du googler henne, så finner du forskjellig info.

Jeg gikk der pga jeg var langt nede, og jeg kom meg fort på beina, etter noen behandlinger der :) en veldig behagelig dame :)

Anonymous poster hash: 62a43...77c

Skrevet

Det er ingen som "kan" homeopati.

Det er en bløff og farlig svindel.

Skrevet

De fleste tilstander blir man frisk av helt på egenhånd. Blir man frisk av healing eller "homeopati", hadde man blitt frisk på egen hånd også.

Placebo-effekten er også en faktor, og den bør man sette seg inn i hva er. Ordentlig.

Det er ALDRI i noe land i verden, til noen tid i historien blitt dokumentert at noen er blitt friske av healere, homeopati, eller andre "magiske" behandlingsformer. Aldri. Ikke en eneste gang.

Skrevet

Ja, det har jeg. Også for angst. Det hjelper en liten stund, men man blir ikke "frisk" med bare healing nei. Men angst er jo psykisk, det er tankene. Så hvis du får henne til healer og hun kjenner bedring så la henne tro at han kan fjerne det og hjelp henne til å snu tankene til noe positivt fremover😊

Anonymous poster hash: 84cd5...be4

Skrevet

Ja, det har jeg. Også for angst. Det hjelper en liten stund, men man blir ikke "frisk" med bare healing nei. Men angst er jo psykisk, det er tankene. Så hvis du får henne til healer og hun kjenner bedring så la henne tro at han kan fjerne det og hjelp henne til å snu tankene til noe positivt fremover😊

Takk for svar :) tror jeg skal prøve healer uansett om noen mener det ikke funker :)

Skrevet

Jeg var for snar med å svare, trodde du hadde en datter som skulle til healer. Les heller bøker om hvordan du kan kvitte deg med angsten. Hvor ung er du?

Det er ett helvete, det vet jeg. Jeg kom meg ikke uten for døren en periode. Men en dag sa jeg til meg selv, ikke faen om jeg skal sitte her å ødelegge meg selv.

Vet du hvorfor du har fått angst?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...