Anonym bruker Skrevet 10. juni 2016 #1 Skrevet 10. juni 2016 Jeg er en ung jente som sliter med angst.. Har prøvd mye.. Men ikke healing. Tenkte å gi det et forsøk. Men er det bare tull? Anonymous poster hash: 9da74...4ad
Von Hertelhofen Skrevet 10. juni 2016 #2 Skrevet 10. juni 2016 Vet ikke med healing - men jeg har hatt effekt av tankefeltterapi. Lykke til 😘
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2016 #3 Skrevet 10. juni 2016 Vet ikke med healing - men jeg har hatt effekt av tankefeltterapi. Lykke til 😘 Takk for svar har prøvd det, men fikk dessverre mere angst av det Anonymous poster hash: 9da74...4ad
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2016 #4 Skrevet 10. juni 2016 Jeg har blitt healet av en mann lik snåsamannen, men han var ikke offentlig som han er. Han var godt kjent lokalt og mange besøkte han og ble healet. Han healet meg for et dårlig kne og helvetesild, var mens jeg var barn. Han er dessverre død idag, men er takknemlig for hjelpen jeg fikk av han. Spesielt kneet som jeg hadde store problemer med i barndommen, måtte slutte med all sport pga det en periode. Anonymous poster hash: b357a...84a
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2016 #5 Skrevet 10. juni 2016 Jeg har blitt healet av en mann lik snåsamannen, men han var ikke offentlig som han er. Han var godt kjent lokalt og mange besøkte han og ble healet. Han healet meg for et dårlig kne og helvetesild, var mens jeg var barn. Han er dessverre død idag, men er takknemlig for hjelpen jeg fikk av han. Spesielt kneet som jeg hadde store problemer med i barndommen, måtte slutte med all sport pga det en periode. Anonymous poster hash: b357a...84a Så dumt at han er dø Prøvd å googla, men vetikke hvem som er ekte... Anonymous poster hash: 9da74...4ad
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2016 #6 Skrevet 10. juni 2016 Hvis du sliter med angst bør du heller forsøke behandling som er bevist å ha god effekt. Snakk med fastlegen din i første omgang. Anonymous poster hash: 4fdb8...3de
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2016 #7 Skrevet 10. juni 2016 Healing er bare tull. Men det kan jo ha en placebo-effekt for de som tror på det. Anonymous poster hash: b4283...bef
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2016 #8 Skrevet 10. juni 2016 Har du hørt om Michael Winger? Anonymous poster hash: 66ffd...204
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2016 #9 Skrevet 10. juni 2016 Hvis du sliter med angst bør du heller forsøke behandling som er bevist å ha god effekt. Snakk med fastlegen din i første omgang. Anonymous poster hash: 4fdb8...3de Har vært i behandling mange ganger. Jeg har også vært innlagt på dps lengre enn et halvt år 2 ganger. Jeg har brukt medisiner. Akupunktur. Tanke felts terapi. Kommunal psykolog (flere) Flere private psykologer. Angst grupper Osv osv.. Jeg har prøvd masse altså.. Anonymous poster hash: 9da74...4ad
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2016 #10 Skrevet 10. juni 2016 Har du hørt om Michael Winger? Anonymous poster hash: 66ffd...204 Nei skal søke han opp Anonymous poster hash: 9da74...4ad
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2016 #11 Skrevet 10. juni 2016 Prøvd homeopati? Du må gå til en som er flink. Jeg vet om en flink i Bergen Anonymous poster hash: d51cb...0af
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2016 #12 Skrevet 10. juni 2016 Prøvd homeopati? Du må gå til en som er flink. Jeg vet om en flink i Bergen Anonymous poster hash: d51cb...0af Har ikke prøvd det eller hørt om det faktisk skal søke det opp. Bergen er litt langt unna da, men viss personen du vet om er flink så kan det vurderes Anonymous poster hash: 9da74...4ad
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2016 #13 Skrevet 10. juni 2016 Alternativ behandling som healing, homøopat medisin osv er bare bøff! (Se folkeopplysningen med Andreas Wahl på nrk) Det kan ha en placeboeffekt, that's it. Jeg synes du bør ta dette opp med legen din. Anonymous poster hash: 75cef...7f6
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2016 #14 Skrevet 10. juni 2016 HI! Du MÅ IKKE høre på disse, unnskyld uttrykket men jeg blir så utrolig sint, forbanna drittkjerringene som anbefaler det ene og det andre av healing og homeopati. Det kan være livsfarlig å holde på sånn. Jeg vil bare gjøre dette helt 100% klinkende klart: Healing er bare svindel, kvakksalveri, tull og tøys. De er skurker, ofte sleipe og sjarmerende skurker. Homeopati er akkurat det samme, svindel kvakksalveri, tull og tøys. De er skurker, og ofte sleipe og sjarmerende skurker. Hold deg så langt unna slikt som du kan komme med sykdommen din.! Anonymous poster hash: f5641...cfb
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2016 #15 Skrevet 10. juni 2016 HI! Du MÅ IKKE høre på disse, unnskyld uttrykket men jeg blir så utrolig sint, forbanna drittkjerringene som anbefaler det ene og det andre av healing og homeopati. Det kan være livsfarlig å holde på sånn. Jeg vil bare gjøre dette helt 100% klinkende klart: Healing er bare svindel, kvakksalveri, tull og tøys. De er skurker, ofte sleipe og sjarmerende skurker. Homeopati er akkurat det samme, svindel kvakksalveri, tull og tøys. De er skurker, og ofte sleipe og sjarmerende skurker. Hold deg så langt unna slikt som du kan komme med sykdommen din.! Anonymous poster hash: f5641...cfb Men man hører jo så mange personer som er blitt frisk.. Så alt kan vel ikke ve bløff Anonymous poster hash: 9da74...4ad
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2016 #16 Skrevet 10. juni 2016 Ja og det fungerer. Mor min ble kvitt spredning av kreft og slapp planlagt stråling og cellegift. Ellers så ringer jeg til faren min når ungene blør neseblod og har feber. Pappa er best til "husbruk", altså slike ting som blødninger og feber, kuler i hodet etc. Anonymous poster hash: 92a4c...081
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2016 #17 Skrevet 10. juni 2016 Men man hører jo så mange personer som er blitt frisk.. Så alt kan vel ikke ve bløff Anonymous poster hash: 9da74...4ad Du skal ikke kimse av placebo-effekt. Healing: les en god bok i stedet. Homøopati: sukkervann kan du lage selv, likedan kan du kjøpe rosa og blå sukkertøy med nøyaktig samme innhold som homøopatene lurer deg til å betale masse penger for. Anonymous poster hash: 0501c...eb9
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2016 #18 Skrevet 10. juni 2016 HI! Du MÅ IKKE høre på disse, unnskyld uttrykket men jeg blir så utrolig sint, forbanna drittkjerringene som anbefaler det ene og det andre av healing og homeopati. Det kan være livsfarlig å holde på sånn. Jeg vil bare gjøre dette helt 100% klinkende klart: Healing er bare svindel, kvakksalveri, tull og tøys. De er skurker, ofte sleipe og sjarmerende skurker. Homeopati er akkurat det samme, svindel kvakksalveri, tull og tøys. De er skurker, og ofte sleipe og sjarmerende skurker. Hold deg så langt unna slikt som du kan komme med sykdommen din.! Anonymous poster hash: f5641...cfb Jeg hadde kronisk sopp i underlivet og har slitt med urinveisinfeksjon Merkelig at jeg har blitt frisk da... Katten min hadde også angst og ble en annen ettermiddag at i gang den homeopatmedisin MEN finnes utrolig mange som ikke kan homeopati. Få som faktisk kan Anonymous poster hash: d51cb...0af
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2016 #19 Skrevet 10. juni 2016 Jeg hadde kronisk sopp i underlivet og har slitt med urinveisinfeksjon Merkelig at jeg har blitt frisk da... Katten min hadde også angst og ble en annen ettermiddag at i gang den homeopatmedisin MEN finnes utrolig mange som ikke kan homeopati. Få som faktisk kan Anonymous poster hash: d51cb...0af *etter Anonymous poster hash: d51cb...0af
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2016 #20 Skrevet 10. juni 2016 Vet ikke hvor du bor, men i Bergen er det en dame ved navn Elisabeth Gallefoss, hvis du googler henne, så finner du forskjellig info. Jeg gikk der pga jeg var langt nede, og jeg kom meg fort på beina, etter noen behandlinger der en veldig behagelig dame Anonymous poster hash: 62a43...77c
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2016 #21 Skrevet 10. juni 2016 Jeg hadde kronisk sopp i underlivet og har slitt med urinveisinfeksjon Merkelig at jeg har blitt frisk da... Katten min hadde også angst og ble en annen ettermiddag at i gang den homeopatmedisin MEN finnes utrolig mange som ikke kan homeopati. Få som faktisk kan Anonymous poster hash: d51cb...0af Det er ingen som "kan" homeopati. Det er en bløff og farlig svindel. Anonymous poster hash: f5641...cfb
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2016 #22 Skrevet 10. juni 2016 Men man hører jo så mange personer som er blitt frisk.. Så alt kan vel ikke ve bløff Anonymous poster hash: 9da74...4ad De fleste tilstander blir man frisk av helt på egenhånd. Blir man frisk av healing eller "homeopati", hadde man blitt frisk på egen hånd også. Placebo-effekten er også en faktor, og den bør man sette seg inn i hva er. Ordentlig. Det er ALDRI i noe land i verden, til noen tid i historien blitt dokumentert at noen er blitt friske av healere, homeopati, eller andre "magiske" behandlingsformer. Aldri. Ikke en eneste gang. Anonymous poster hash: f5641...cfb
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2016 #23 Skrevet 10. juni 2016 Ja, det har jeg. Også for angst. Det hjelper en liten stund, men man blir ikke "frisk" med bare healing nei. Men angst er jo psykisk, det er tankene. Så hvis du får henne til healer og hun kjenner bedring så la henne tro at han kan fjerne det og hjelp henne til å snu tankene til noe positivt fremover😊 Anonymous poster hash: 84cd5...be4
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2016 #24 Skrevet 10. juni 2016 Ja, det har jeg. Også for angst. Det hjelper en liten stund, men man blir ikke "frisk" med bare healing nei. Men angst er jo psykisk, det er tankene. Så hvis du får henne til healer og hun kjenner bedring så la henne tro at han kan fjerne det og hjelp henne til å snu tankene til noe positivt fremover😊 Anonymous poster hash: 84cd5...be4 Takk for svar tror jeg skal prøve healer uansett om noen mener det ikke funker Anonymous poster hash: 9da74...4ad
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2016 #25 Skrevet 10. juni 2016 Ja, det har jeg. Også for angst. Det hjelper en liten stund, men man blir ikke "frisk" med bare healing nei. Men angst er jo psykisk, det er tankene. Så hvis du får henne til healer og hun kjenner bedring så la henne tro at han kan fjerne det og hjelp henne til å snu tankene til noe positivt fremover😊 Anonymous poster hash: 84cd5...be4 Jeg var for snar med å svare, trodde du hadde en datter som skulle til healer. Les heller bøker om hvordan du kan kvitte deg med angsten. Hvor ung er du? Det er ett helvete, det vet jeg. Jeg kom meg ikke uten for døren en periode. Men en dag sa jeg til meg selv, ikke faen om jeg skal sitte her å ødelegge meg selv. Vet du hvorfor du har fått angst? Anonymous poster hash: 84cd5...be4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå