Gå til innhold

Okey, HVORDAN kan man oppkalle etter Børre?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva med å bruke forbokstaven? La oss si Beate. Også forklarer dere at dere valgte et navn på B fordi dere ønsket oppkalling etter Børre.

Min mor og hennes 5 søsken er alle oppkalt slik.

Anonymous poster hash: 179d5...b35

Blir det en gutt så kan dere bruke Børre som mellomnavn, evt. som fornavn og bare bruke fornavnet. Blir det ei jente ville jeg gått for forslaget over her.

Jens Børre

Børre Olai

Anonymous poster hash: 44426...249

Noen forslag:

Kyrre

Sverre
Bjørn
Boye

Men er enig med de over om at forbokstav egentlig er nok. Går jo også å ha samme første og siste bokstav; altså at navnet begynner på B og slutter på e. Sånnsett er jo Beate nevnt over her et godt alternativ.

Anonymous poster hash: 23d20...07e

En veldig viktig person i vårt liv, fortjener å bli oppkalt. Men selve navnet Børre, er vi ikke så begeistret for.

Noen gode forslag, til hvordan vi kan oppkalle? Både gutt og jente?

Anonymous poster hash: 52a71...b97

Hva med f.eks Birthe ?

Birte Linnea

Børre Leander

Hva slags navn liker du?

Anonymous poster hash: 77b09...5d3

Annonse

Børreander...haha, beklager, klarte ikke dy meg :-)

Børre er jo ikke et enkelt navn å kalle opp etter, ville nok gått for et navn som begynte på e, eller eventuelt ha Børre som mellomnavn som ikke blir brukt til daglig.

Anonymous poster hash: ad3e2...a4b

Noen forslag:

Kyrre

Sverre

Bjørn

Boye

Men er enig med de over om at forbokstav egentlig er nok. Går jo også å ha samme første og siste bokstav; altså at navnet begynner på B og slutter på e. Sånnsett er jo Beate nevnt over her et godt alternativ.

Anonymous poster hash: 23d20...07e

Ser ikke hvordan Kyrre,Sverre, Bjørn og Boye er oppkalling etter Børre. I alle fall ikke Kyrre og Sverre! Det må da i det minste være en B som første bokstav. Synes også at hele navnet Børre må være med for at det faktisk skal være reell oppkalling. Men dere kan jo ha Børre som et mellomnavn?

Anonymous poster hash: 35a65...1a9

Jeg ville enten kalt ham Børre, eller brukt det som mellomnavn. Mellomnavnet trenger ikke brukes til vanlig.

For eksempel:

Ole Børre

Jens Børre

Fredrik Børre (Da sier dere Fredrik til daglig)

Tom Børre

Jon Børre

Anonymous poster hash: 35a65...1a9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...