BubbleBee Skrevet 9. juni 2016 #1 Del Skrevet 9. juni 2016 Jeg er 5+2 og ringte fastlegen i dag tidlig. Kunne komme inn allerede på mandag(vil da være 5+6), for blodprøver osv. Legen min skulle ha noen uker ferie etter dette. Hormonell som jeg er ble jeg egentlig ganske lei meg, da jeg hadde håpet å få legetime da jeg er ca 7-8 uker. Legen min har mulighet til å ta utvendig ul, og jeg husker hvor betryggende det var å følge hjertelyd og spiren jevnlig fra ca uke 7 sist.På mandag vil det vel være altfor tidlig å se hjertet slå på utvendig? Opplevd SA før og merker at jeg er nervøs, selv om jeg ikke har hatt noe tegn på at noe er galt denne gangen. Hjelper ikke at jeg er oppblåst og er like stor som når jeg var 4 mnd på vei sist. Svigermor kommer på besøk når jeg er litt over 7 uker og jeg vil ikke røpe hemmeligheten før jeg har sett hjertet slå. Hun vet ikke at vi har bestemt oss for å få en til, men venter veldig på det. Og hun er ikke redd for å spørre rett ut om hun får mistanker. I min drømmeverden skulle jeg hatt legetimen ca da svigermor kom på besøk og sett hjertet slå. Noen tips/råd? Merker at hormonene virkelig har tatt overhånd. Merker at jeg er mye mer lei meg enn jeg burde over dette. Vet ikke om jeg skal le eller gråte Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144279344-f%C3%B8rste-legetime-og-utvendig-ultralyd-tidlig/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellyfish Skrevet 9. juni 2016 #2 Del Skrevet 9. juni 2016 Privat gynekolog? Skjønner behovet for å vite at alt er bra før svigermor får nyheten. Lykke til! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144279344-f%C3%B8rste-legetime-og-utvendig-ultralyd-tidlig/#findComment-147939617 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå