Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heisann. Er det noen gravide damer på min alder her, rundt 40?

Hvor lenge har dere fått beskjed om å bruke progesteronstøtte ?

Jeg er 10 uker nå og fått beskjed om å bruke 4 uker til. Synes det er lenge. Litt lei av griseriet. Men er det det som skal til er det jo selvfølgelig verdt det !

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144279340-lutinus-gravid-40/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 10 uker nå og fått beskjed om å bruke 4 uker til. Synes det er lenge. Litt lei av griseriet. Men er det det som skal til er det jo selvfølgelig verdt det !

Trur d e individuelt at kor lenge man ska gå på den. E ikke helt 40 enda men nesten 39 og ska bare gå i 14 dager..

Jeg er 40. Fikk beskjed om å bruke lutinus til og med 1 uke etter testdag. ( så brukte det i 3 uker)

Sjønner godt du er lei griseriet.. Grøss..

Men er forskjellige grunner til at en bruker lutinus. Mine hormonprøver var helt fine.

Hold ut, det er såååå verd det!

( er nå i uke 32)

Jeg er 39 år og er gravid i uke 9. Jeg fikk slutte med Lutinus  etter positiv test. Det var pga jeg hadde en veldig tykk slimhinne da jeg satt inn egg. Jeg har vært igjennom flere forsøk før og hvis jeg hadde blitt gravid på dem så var planen at jeg skulle bruke lutinus til uke 10+6 pga tynnere slimhinne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...