Anonym bruker Skrevet 9. juni 2016 #51 Skrevet 9. juni 2016 Dette er jo en diskusjon du burde hatt med mannen din, HI Enten får du velge å være sammen med en som synes det er greit at du bader naken med andre menn osv., eller så får respektere han du er sammen med å la være å gjøre det. Jeg har en fantastisk mann som ikke er sjalu i det hele tatt, og hadde jeg valgt å bade naken med andre menn hadde han ikke reagert. Men jeg synes selv det er feil, og ville aldri gjort det. Greit nok er jeg ikke en muslim, og mener ikke at jeg må skjule håret foran menn, men akkurat musa og puppene holder jeg for meg selv og for mannen min. Var også naken på sykehuset i forbindelse med fødsel, men det blir noe annet. Anonymous poster hash: 16413...67d
Superdolly Skrevet 9. juni 2016 #52 Skrevet 9. juni 2016 Jeg har et veldig avslappet forhold til kropp og nakenhet, og bryr meg lite om at andre ser kroppen min. Jeg kunne nok aldri ha funnet på å bade naken sammen med andre menn etter en fest, men jeg reagerer ikke prinsipielt mot det. Jeg tenker at det er flere ting her som er mer interessant å diskutere enn akkurat nakenbadingen i seg selv. Det ene er dette med å diskutere og definere grenser sammen med partneren sin. Hva er greit, og hva er ikke greit. Hva må man avstå fra for å ta hensyn til partneren. Og da dukker også et annet element opp: Hvor mye skal man tilpasse seg for å trygge en sjalu eller usikker partner. For noen partnere vil en bitteliten justering være nok, og kanskje det er så lite at du gladelig ofrer akkurat det fordi han/hun er verdt det. Andre partnere får aldri nok tilpasning, krever stadig mer og plutselig har du nesten visket ut hele deg selv. For eksempel kvinner som knapt kan gå på butikken i tilfelle det skulle sitte en mannlig ansatt i kassa. Og her har du også en grenseoppgang som er interessant å diskutere, synes jeg. (Ja, jeg leser at du skriver at han ikke krever at du skal tilpasse deg.) Så for meg koker det ned til dette: Hvor går grensene i deres forhold for hva som defineres som utroskap? Hvor mye (eller lite) er du villig til å ofre/endre på for å trygge ham? Og hvor mye (eller lite) trygging trenger han for at det skal være nok? I seg selv er nakenbading etter en fest sammen med andre menn enn partneren en bitteliten ting å ofre. Kanskje du føler at du ikke ofrer noe ved å kutte det ut. Kanskje det ikke er en vane, men noe du har gjort denne ene gangen og aldri vil savne. Men den andre siden av problemet er om det da er nok for ham, eller om han vil intensivere kravene og kreve stadig størreofre, stadig mer du må kutte ut. Jeg var sammen med en fryktelig usikker gutt da jeg var ung. Vi var i slutten av tenårene. Han begynte å kreve at jeg skulle gi opp hobby og venner. Jeg valgte å beholde hobbyen og vennene, og kutte ut fyren. Men i starten var det små ting han krevde. "Jeg liker ikke at du danser med andre menn på fest." Jeg liker ikke at du snakker så mye med andre menn når vi er ute sammen." Og plutselig strammet han til og ville velge bort venninnene mine og ha meg til å selge hesten min. Kanskje det er denne erfaringen som gjør meg skeptisk til kontrollbehov fra kjærester. Sjalusi er i bunn og grunn mangel på tillit, tenker jeg. Og jeg vet at jeg er til å stole på, derfor kunne jeg aldri levd med en mann som trodde det motsatte. Spesielt ikke en som forhåndsdømte meg basert på hva andre kvinner (enn meg) hadde gjort mot ham i fortiden. Dette ble langt, usammenhengende og muligens helt utenfor tema. Beklager, hi, men kanskje det finnes noe i det jeg har skrevet som har en bitteliten relevans likevel.
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2016 #53 Skrevet 9. juni 2016 Nei, det synes jeg ikke. Nakenhet er noe som tilhører forholdet. Om det så var helt uskyldig for deg vet du ingenting om hvordan de to andre mennene tenkte om dette.. Hadde jeg sett en dame bade naken med to menn etter at kjæresten var reist ville jeg tenkt hun ønsket oppmerksomhet fra andre. Og at forholdet hennes var useriøst og dødsdømt.. Anonymous poster hash: b1891...373
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2016 #54 Skrevet 9. juni 2016 Jeg hadde aldri i verden gjort det! Men jeg hadde ikke badet naken med min mann en gang, så jeg skal ikke dømme deg etter min standard🙄 Anonymous poster hash: 313c4...9e1
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2016 #55 Skrevet 9. juni 2016 Jeg har et veldig avslappet forhold til kropp og nakenhet, og bryr meg lite om at andre ser kroppen min. Jeg kunne nok aldri ha funnet på å bade naken sammen med andre menn etter en fest, men jeg reagerer ikke prinsipielt mot det. Jeg tenker at det er flere ting her som er mer interessant å diskutere enn akkurat nakenbadingen i seg selv. Det ene er dette med å diskutere og definere grenser sammen med partneren sin. Hva er greit, og hva er ikke greit. Hva må man avstå fra for å ta hensyn til partneren. Og da dukker også et annet element opp: Hvor mye skal man tilpasse seg for å trygge en sjalu eller usikker partner. For noen partnere vil en bitteliten justering være nok, og kanskje det er så lite at du gladelig ofrer akkurat det fordi han/hun er verdt det. Andre partnere får aldri nok tilpasning, krever stadig mer og plutselig har du nesten visket ut hele deg selv. For eksempel kvinner som knapt kan gå på butikken i tilfelle det skulle sitte en mannlig ansatt i kassa. Og her har du også en grenseoppgang som er interessant å diskutere, synes jeg. (Ja, jeg leser at du skriver at han ikke krever at du skal tilpasse deg.) Så for meg koker det ned til dette: Hvor går grensene i deres forhold for hva som defineres som utroskap? Hvor mye (eller lite) er du villig til å ofre/endre på for å trygge ham? Og hvor mye (eller lite) trygging trenger han for at det skal være nok? I seg selv er nakenbading etter en fest sammen med andre menn enn partneren en bitteliten ting å ofre. Kanskje du føler at du ikke ofrer noe ved å kutte det ut. Kanskje det ikke er en vane, men noe du har gjort denne ene gangen og aldri vil savne. Men den andre siden av problemet er om det da er nok for ham, eller om han vil intensivere kravene og kreve stadig størreofre, stadig mer du må kutte ut. Jeg var sammen med en fryktelig usikker gutt da jeg var ung. Vi var i slutten av tenårene. Han begynte å kreve at jeg skulle gi opp hobby og venner. Jeg valgte å beholde hobbyen og vennene, og kutte ut fyren. Men i starten var det små ting han krevde. "Jeg liker ikke at du danser med andre menn på fest." Jeg liker ikke at du snakker så mye med andre menn når vi er ute sammen." Og plutselig strammet han til og ville velge bort venninnene mine og ha meg til å selge hesten min. Kanskje det er denne erfaringen som gjør meg skeptisk til kontrollbehov fra kjærester. Sjalusi er i bunn og grunn mangel på tillit, tenker jeg. Og jeg vet at jeg er til å stole på, derfor kunne jeg aldri levd med en mann som trodde det motsatte. Spesielt ikke en som forhåndsdømte meg basert på hva andre kvinner (enn meg) hadde gjort mot ham i fortiden. Dette ble langt, usammenhengende og muligens helt utenfor tema. Beklager, hi, men kanskje det finnes noe i det jeg har skrevet som har en bitteliten relevans likevel. Dette var veldig spot on i forhold til hva jeg tenker rundt denne situasjonen. Situasjonen i seg selv blir bare et eksempel på noe som er mer prinsipielt: hvor mye skal man tilpasse seg partneren sin? Hvor går grensene for hva man kan kreve av den man er sammen med? Hva er viktig for en og hva er mindre viktig når man er sammen med noen? Jeg har også vært i forhold med en som var langt forbi normalt sjalu. Jeg har alltid hatt guttevenner, men denne kjæresten krevde at jeg kutta med dem. Han klarte på en måte å komme inn i hodet mitt og justere på mitt virkelighetsbilde slik at det passa han bedre. Manipulerte meg til å tenke at festing var for single på jakt etter sex, at venner var overflødige hvis man hadde kjæreste, at man hadde rett til fullt innsyn i alt - alle bevegelser man gjorde, info om hvem man var med til enhver tid, hva man snakka om, meldinger, mail osv. Jeg var ung, lot meg manipulere, til tross for at jeg ser på meg selv som en sterk og reflektert person. Erfaringene fra dette forholdet tar jeg med meg inn i nye forhold, men heldigvis er jeg oppegående nok til å klare å skille mellom hvor gjennomgripende sjalu og manipulerende han var når jeg nå er i forhold med en annen som bare lufter forsiktig noen tanker han har om sjalusi og usikkerhet. Det samme gjelder han - han er heldigvis oppegående nok til å forstå at hva hans ekser har gjort ikke er overførbart til meg, og at sjalusien sitter i han uavhengig av meg. Jeg håper vi finner ut hvor grensene går for oss og at det er mulig å leve med den grensa for oss begge. Jeg er langt mer bevisst i dette forholdet enn i andre jeg har vært i - det å finne ut hvordan vi passer sammen har nærmest blitt et prosjekt. Vi diskuterer, konfronterer hverandre, finner ut av en hel masse - alt fra hvordan vi krangler/diskuterer og kan bli venner igjen til hva slags rutine vi har om morgenen. Det er herlig og utfordrende på en gang HI Anonymous poster hash: 93024...9a0
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2016 #56 Skrevet 9. juni 2016 Nei, det synes jeg ikke. Nakenhet er noe som tilhører forholdet. Om det så var helt uskyldig for deg vet du ingenting om hvordan de to andre mennene tenkte om dette.. Hadde jeg sett en dame bade naken med to menn etter at kjæresten var reist ville jeg tenkt hun ønsket oppmerksomhet fra andre. Og at forholdet hennes var useriøst og dødsdømt..Anonymous poster hash: b1891...373 Men skal jeg ta ansvar for hva de andre kan ha tenkt? Jeg kan gå og levere i barnehagen med verdens mest uflatterende klær på og vekke seksuelle tanker/følelser hos en av pappaene i garderoben. Er det min feil? Skal jeg gjøre ting annerledes? Det er helt greit hva du ville tenkt om meg om du så meg. Hva jeg tenker når jeg hører det, er at du er en smule usikker selv som tror at andre damer som bare har det gøy gjør det for oppmerksomhet fra menn. HI Anonymous poster hash: 93024...9a0
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2016 #57 Skrevet 9. juni 2016 Men skal jeg ta ansvar for hva de andre kan ha tenkt? Jeg kan gå og levere i barnehagen med verdens mest uflatterende klær på og vekke seksuelle tanker/følelser hos en av pappaene i garderoben. Er det min feil? Skal jeg gjøre ting annerledes? Det er helt greit hva du ville tenkt om meg om du så meg. Hva jeg tenker når jeg hører det, er at du er en smule usikker selv som tror at andre damer som bare har det gøy gjør det for oppmerksomhet fra menn. HI Anonymous poster hash: 93024...9a0 Eksempelet ditt i barnehagen ville gitt mer mening hvis du stilte i miniskjørt og bikinitopp. Dristig kledd og naken er jo annet enn vanlige klær. De to første vil vekke seksuell lyst hos de fleste menn. Å late som om man ikke vet det blir for teit. Anonymous poster hash: b1891...373
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2016 #58 Skrevet 9. juni 2016 Jeg bryr meg ikke om mannen bade naken om det passer seg slik, og han bryr seg ikke om jeg gjør det. Han har vært på nudiststrand med veninner mens vi har vært sammen. Jeg har ønsket han lykke til og sendt med nistemat. Jeg vil ikke på en nudiststrand, jeg liker kropper som er litt innpakket. Så det får han dra på med vennerr om han vil, noe han syns er veldig ok. Egentlig kunne han ha vært nudist hele tiden. Jeg har muligens badet naken etter vi ble samen, litt usikker. Nå skjer det mest på hytta om vi plutselig får lyst til å bade nakene når det er morill. Og det har null betydning for meg om det er barn, slekt, naboer eller venner jeg bader med. Anonymous poster hash: 7cdbc...3ca
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2016 #59 Skrevet 9. juni 2016 Nei, det synes jeg ikke. Nakenhet er noe som tilhører forholdet. Om det så var helt uskyldig for deg vet du ingenting om hvordan de to andre mennene tenkte om dette.. Hadde jeg sett en dame bade naken med to menn etter at kjæresten var reist ville jeg tenkt hun ønsket oppmerksomhet fra andre. Og at forholdet hennes var useriøst og dødsdømt.. Anonymous poster hash: b1891...373 Syns du har en veldig skampåførende holdning. Jeg har vært sammen med min mann i 16 år og definerer selv mine grenser. Hans ære påvirkes ikke av hva jeg gjør så lenge jeg ikke har sex eller kjæresteforhold med andre. Vi eier ikke hverandre. Anonymous poster hash: 86e80...671
Kubbelyset Skrevet 9. juni 2016 #60 Skrevet 9. juni 2016 For min del føler jeg ikke meg komfortabel med å kle av meg fremfor andre menn enn samboeren min, og hadde vel ikke likt det hvis han gjorde det. Tror jeg.
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2016 #61 Skrevet 9. juni 2016 Eksempelet ditt i barnehagen ville gitt mer mening hvis du stilte i miniskjørt og bikinitopp. Dristig kledd og naken er jo annet enn vanlige klær. De to første vil vekke seksuell lyst hos de fleste menn. Å late som om man ikke vet det blir for teit.Anonymous poster hash: b1891...373 Prinsippet er det samme - at jeg på en eller annen mystisk måte skal få ansvaret for at andre tenker seksuelt om meg, når det overhodet ikke er seksuelt det jeg driver med. Den logikken du serverer her er jo den samme som gjør at kvinner i andre deler av verden må dekke seg fullstendig til, det blir bare et spørsmål om hvor grensa går for "anstendighet" Jeg ER ikke seksuell i alt jeg gjør, hverken naken eller i bobledress, så om noen tenker slik om meg i en ikke-seksuell situasjon så får de nesten ta det på seg. HI Anonymous poster hash: 93024...9a0
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2016 #62 Skrevet 9. juni 2016 Kler du deg naken legger du da mer opp til seksuelle tanker enn med klær på! Hvorfor forsvarer du deg. Du stilte et spm, de som er uenige kverulerer du med. Om du gruer for å fortelle han vel da forteller jo magefølelsen at det nok er ugreit i forhold til han / og dermed deg og han. Hvilke grenser andre har har ikke noe med dere. Hjelpes andre har åpne forhold men det kan f eks ikke jeg relatere til slik de ikke kan forstå å være monogam. Greit at du ser på kropp og nakenhet som naturlig men det er ikke så rart å også tenke at voksne folk i forhold ikke kler seg nakne med folk av det motsatte kjønn selv påvirket av alkohol. Du er enten naiv eller vil fortelle deg selv det var en bagatell det at du var naken med to andre menn. Er ingen tilhenger av sladder og mener egentlig at folk får feie for egen dør men helt personlig så hadde jeg tenkt mitt om ei dame i forhold som etter typen har dratt vrenger av alt tøyet med to menn som gjør det samme... Anonymous poster hash: 5b77c...ee5
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2016 #63 Skrevet 9. juni 2016 Hm.. Mannen din eier ikke kroppen din, nei, men jeg synes ikke det er greit å vise frem kroppen sin slik for andre menn, av respekt for den man bor sammen med. Om min mann hadde hoppet i sjøen truseløs så vet jeg at han ikke hadde gjort det for oppmerksomhet eller for noe seksuelt, men jeg hadde ikke likt at han blottet frem utstyret sitt på den måten. Trusa kunne du hvertfall beholdt på om du måtte vise noe. Anonymous poster hash: 5fc10...9b0
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2016 #64 Skrevet 9. juni 2016 Kler du deg naken legger du da mer opp til seksuelle tanker enn med klær på! Hvorfor forsvarer du deg. Du stilte et spm, de som er uenige kverulerer du med. Om du gruer for å fortelle han vel da forteller jo magefølelsen at det nok er ugreit i forhold til han / og dermed deg og han. Hvilke grenser andre har har ikke noe med dere. Hjelpes andre har åpne forhold men det kan f eks ikke jeg relatere til slik de ikke kan forstå å være monogam. Greit at du ser på kropp og nakenhet som naturlig men det er ikke så rart å også tenke at voksne folk i forhold ikke kler seg nakne med folk av det motsatte kjønn selv påvirket av alkohol. Du er enten naiv eller vil fortelle deg selv det var en bagatell det at du var naken med to andre menn. Er ingen tilhenger av sladder og mener egentlig at folk får feie for egen dør men helt personlig så hadde jeg tenkt mitt om ei dame i forhold som etter typen har dratt vrenger av alt tøyet med to menn som gjør det samme...Anonymous poster hash: 5b77c...ee5 Jeg forsvarer meg egentlig ikke. Svarene folk kommer med her følges som oftest av en forklaring på hvorfor de mener som de gjør, og det er disse premissene for meningene jeg prøver å undersøke ved å stille spørsmål videre på dem. Det oppfattes kanskje som kverulering? Jeg syns det åpna seg en hel del interessante problemstillinger i det her som går utover det spesifikke spørsmålet i hovedinnlegget, om sjalusi og tillit, om kommunikasjon, om kropp og seksualitet osv. Jeg burde kanskje lage flere tråder for å diskutere disse tingene der i stedet? HI Anonymous poster hash: 93024...9a0
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2018 #65 Skrevet 20. januar 2018 På Thursday, June 09, 2016 den 7.12, Anonym bruker skrev: Når skal folk lære seg at sex og bading er to forskjellige ting. For meg er det å bade naken bare en herlig opplevelse, men det har ingenting med sex å gjøre. Det er bare følelsen av å være i et med naturen. Så om det kun var bading, så har han ingen grunn til å være sjalu. Anonymous poster hash: 5588c...bc9 Det er opp til han å velge ikke ts. Anonymkode: f48cd...a08
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2018 #66 Skrevet 20. januar 2018 På Thursday, June 09, 2016 den 21.41, Anonym bruker skrev: Prinsippet er det samme - at jeg på en eller annen mystisk måte skal få ansvaret for at andre tenker seksuelt om meg, når det overhodet ikke er seksuelt det jeg driver med. Den logikken du serverer her er jo den samme som gjør at kvinner i andre deler av verden må dekke seg fullstendig til, det blir bare et spørsmål om hvor grensa går for "anstendighet" Jeg ER ikke seksuell i alt jeg gjør, hverken naken eller i bobledress, så om noen tenker slik om meg i en ikke-seksuell situasjon så får de nesten ta det på seg. HI Anonymous poster hash: 93024...9a0 På mystisk måte! Ærlig talt les det du skriver. Anonymkode: f48cd...a08
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2018 #67 Skrevet 20. januar 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: På mystisk måte! Ærlig talt les det du skriver. Anonymkode: f48cd...a08 Tråden er 1 1/2 år gammel Anonymkode: cff0e...0d1
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2018 #68 Skrevet 20. januar 2018 For meg hadde det vært veldig unaturlig og det hadde det nok også vært for min mann, men har dere ett forhold hvor det er naturlig er det vel greit? At du må stille spørsmål ved det tyder vel dog kanskje på at det ikke er videre avklart/greit. Ugreit og ikke være samstemte i slike saker Anonymkode: 8b4e0...701
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2018 #69 Skrevet 20. januar 2018 Nå spørs det litt på hva- er det snakk om å bade naken i et lite badekar med kun meg eller evt min mann og en annen mann eller evt en kvinne, så hadde det ikke vært greit. Derimot, er det på en strand eller i en Jacuzzi/badestamp, og jeg og min mann går dit sammen, og der er både andre kvinner og andre menn, så er dette noe både jeg og min mann kunne gjort. Har faktisk gjort det også da forholdet var ganske ferskt, var kun oss og en gjeng menn da, men min mann er typen som gjerne vil vise meg frem fordi han er stolt av kroppen min. Ikke er jeg flau over den selv heller, så har ingenting imot å vise meg frem. De andre drakk mens jeg var sjåfør. Anonymkode: 1ff55...ded
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2018 #70 Skrevet 20. januar 2018 Koster det såååå. mye å beholde trusa på? Anonymkode: f581d...66c
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2018 #71 Skrevet 20. januar 2018 Herregud nei! Nakenbade med to andre menn? Hvorfor kunne du ikke beholde undertøyet i det minste? Jeg hadde blitt rasende om mannen min løp til sjøs med fremmede hoppende pupper og fittelepper rundt seg. Makan.. Anonymkode: f581d...66c
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2018 #72 Skrevet 20. januar 2018 Jeg syns nakne kropper er flott, uten det har noe med seksualitet å gjør. I en slik setting syns jeg bare det er flott å kunne slippe litt opp, og bare la kropp være kropp. Nesten på samme måte som når en ser barn bade uten tøy på stranda. Ikke noe seksuelt over det. Hvorfor må alt seksualiseres? Hva med når samme kjønn dusjer sammen i offentlige dusjer? Alle er nakne, men trenger ikke være seksualisert av den grunn. Jeg syns ikke du har gjort noe galt. Det er lov å slippe seg litt løs Anonymkode: 4e708...b4a
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2018 #73 Skrevet 20. januar 2018 Hvordan går det hi? Sammen enda? Anonymkode: d39b7...798
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2018 #74 Skrevet 20. januar 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Herregud nei! Nakenbade med to andre menn? Hvorfor kunne du ikke beholde undertøyet i det minste? Jeg hadde blitt rasende om mannen min løp til sjøs med fremmede hoppende pupper og fittelepper rundt seg. Makan.. Anonymkode: f581d...66c Om det er meg du spør, som badet med mannen og andre menn, så er mitt spørsmål hvorfor beholde undertøyet på når jeg ikke må? Alle var naken, ikke kunne jeg tenkt meg å gå uten undertøy under klærne etterpå heller. Jeg er en person som ikke ser på meg selv som stygg, men vet at jeg heller ikke er spesielt pen, men jeg vet at jeg har en fin kropp. Dette er også noe jeg har fått komplimenter for mange ganger. Derfor elsker jeg å vise frem kroppen min, det er noe jeg er stolt av, og som tidligere nevnt, så er mannen også stolt av kroppen min, og vil gjerne vise den frem. Ser gjerne også på nakne mannekropper hvis jeg har muligheten, særlig "ekte" kropper, og ikke på tv. Jeg spurte faktisk mannen den gang om det ikke var dumt at jeg badet naken, om jeg skulle beholde undertøyet på, eller ha et håndkle rundt meg. Ville ikke gjort det dersom han hadde noe imot det. Han syntes det hørtes dumt ut om jeg ikke skulle kunne bade naken, selv sammen med 2-3 andre menn i tillegg til mannen. Dette var i en badestamp ute midtvinters. Jeg ville ikke gått naken oppi en badestamp eller badet i havet naken sammen med andre menn dersom ikke mannen hadde vært med, men kunne godt ha gjort det dersom jeg ikke var i et forhold. Anonymkode: 1ff55...ded
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2018 #75 Skrevet 20. januar 2018 26 minutter siden, Anonym bruker skrev: Om det er meg du spør, som badet med mannen og andre menn, så er mitt spørsmål hvorfor beholde undertøyet på når jeg ikke må? Alle var naken, ikke kunne jeg tenkt meg å gå uten undertøy under klærne etterpå heller. Jeg er en person som ikke ser på meg selv som stygg, men vet at jeg heller ikke er spesielt pen, men jeg vet at jeg har en fin kropp. Dette er også noe jeg har fått komplimenter for mange ganger. Derfor elsker jeg å vise frem kroppen min, det er noe jeg er stolt av, og som tidligere nevnt, så er mannen også stolt av kroppen min, og vil gjerne vise den frem. Ser gjerne også på nakne mannekropper hvis jeg har muligheten, særlig "ekte" kropper, og ikke på tv. Jeg spurte faktisk mannen den gang om det ikke var dumt at jeg badet naken, om jeg skulle beholde undertøyet på, eller ha et håndkle rundt meg. Ville ikke gjort det dersom han hadde noe imot det. Han syntes det hørtes dumt ut om jeg ikke skulle kunne bade naken, selv sammen med 2-3 andre menn i tillegg til mannen. Dette var i en badestamp ute midtvinters. Jeg ville ikke gått naken oppi en badestamp eller badet i havet naken sammen med andre menn dersom ikke mannen hadde vært med, men kunne godt ha gjort det dersom jeg ikke var i et forhold. Anonymkode: 1ff55...ded Få se bilde da Anonymkode: d39b7...798
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå