Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er 35+3 i dag og sover ekstremt dårlig på natta. I natt sovnet jeg ikke før klokken 03.30, og frem til 08.30 våknet jeg hver time... Heldigvis! Så har jeg ikke noe jeg må gjøre om morgningen, så fra 08.30 til 13.00 sov jeg som en stein!! Det er ikke første natta, har skjedd de siste 3 nettene nå, men har ikke tillatt meg å sove så lenge som til klokken 13 før i dag Men går fortsatt og er trøtt store deler av dagen.

Er sykemeldt fra jobb om dagen, fordi jeg jobber i hjemmesykepleien og det blir fort fysisk krevende med en mage som er i veien. Hadde siste vakta mi forrige uke, noe som sa stopp like etter vakta var ferdig. Kroppen takket for seg og i hevn for at jeg var på jobb hovnet den ekstremt opp og var veldig vond og stor Men nå er jeg i teorien glad for det, slik at jeg kan sove så mye jeg vil

Anonymous poster hash: 58360...04c

Jeg føler jeg sover halve døgnet nå... blir så trøtt av enkle oppgaver. Er i uke 36 i dag. Jeg står opp sammen med resten av familien, får de ut av huset, så spiser jeg litt, drikker en kopp te og så må jeg bare gå og legge meg igjen. Sover som regel ett par timer da. Det samme gjentar seg ut på ettermiddagen etter at familien er kommet hjem, da må jeg også sove ett par timer.

Våkner litt på nettene, men sover veldig tungt akkurat nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...