Anonym bruker Skrevet 8. juni 2016 #1 Skrevet 8. juni 2016 Hvordan var studiet? Hvordan er arbeidstiden ? Hvordan er lønn? Er det lett å få jobb når ferdig utdannet ? Håper noen kan ta seg tid til å svare meg☺ Anonymous poster hash: 9262d...28c
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2016 #2 Skrevet 8. juni 2016 Jeg er. Men fikk aldri jobb som det. Inntrykket er at de fleste vil ha de som er utdannet fra treider, så ville gått på den skolen i så fall. Spennende og morsomt studie om du liker jus Anonymous poster hash: bc3d8...2c5
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2016 #3 Skrevet 8. juni 2016 Jeg er. Men fikk aldri jobb som det. Inntrykket er at de fleste vil ha de som er utdannet fra treider, så ville gått på den skolen i så fall. Spennende og morsomt studie om du liker jus Anonymous poster hash: bc3d8...2c5 Hvorfor fikk du ikke jobb? Hva jobber du med nå da? Var studie hardt? Har endelig funnet noe jeg liker og vil satse på .så vil høre alt ☺ Anonymous poster hash: 9262d...28c
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2016 #4 Skrevet 8. juni 2016 Hvorfor fikk du ikke jobb? Hva jobber du med nå da? Var studie hardt? Har endelig funnet noe jeg liker og vil satse på .så vil høre alt ☺ Anonymous poster hash: 9262d...28c Jeg hadde feil skole. Jeg gikk ikke på Treider. Jeg jobber nå som saksbehandler. Jeg synes ikke studiet var hardt, men det et jo individuelt da. Ville heller satset på jus Anonymous poster hash: bc3d8...2c5
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2016 #5 Skrevet 8. juni 2016 Jeg hadde feil skole. Jeg gikk ikke på Treider. Jeg jobber nå som saksbehandler. Jeg synes ikke studiet var hardt, men det et jo individuelt da. Ville heller satset på jus Anonymous poster hash: bc3d8...2c5 Hardt? Jeg har det, enkleste studiet jeg har tatt i hvert fall. Fullfører bachelor i noe helt annet nå og vanskelighetsgraden kan virkelig ikke sammenlignes! Jobbet heller ikke som adv.sek, men som annen type sekretær. Anonymous poster hash: 33568...0c0
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2016 #6 Skrevet 8. juni 2016 Hardt? Jeg har det, enkleste studiet jeg har tatt i hvert fall. Fullfører bachelor i noe helt annet nå og vanskelighetsgraden kan virkelig ikke sammenlignes! Jobbet heller ikke som adv.sek, men som annen type sekretær. Anonymous poster hash: 33568...0c0 Jeg skrev da at jeg IKKE synes det var hardt Anonymous poster hash: bc3d8...2c5
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2016 #7 Skrevet 8. juni 2016 Du kan jo begynne å skrive "advokatsekretær" korrekt i hvertfall... Anonymous poster hash: 0d03a...8de
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2016 #8 Skrevet 8. juni 2016 Har "utdannelsen" advokatsekretær, men jobber ikke som det. Er et overpriset tullestudie som ikke vil gi deg noen jobb i seg selv. Anonymous poster hash: a6b5b...2ac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå