Hønemor30 Skrevet 8. juni 2016 #1 Skrevet 8. juni 2016 Noen som har handlet der i det siste? Har det tatt lang tid å få varene ? Har ikke handlet der på lenge for sist jeg prøvde meg tok det 3 og 4 uker å få en pakke 😳 Lov å håpe det har blitt bedre 🤔
soleia Skrevet 8. juni 2016 #2 Skrevet 8. juni 2016 Synes det pleier å gå fort, som regel under to veker. Det som kan ta litt tid er om du returnerer varer, og fram til du får pengane att på konto.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 8. juni 2016 #3 Skrevet 8. juni 2016 3 dager tok det sist, og en uke gangen før der.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2016 #4 Skrevet 8. juni 2016 Har tatt noen dager. Anonymous poster hash: f77b5...ba6
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2016 #5 Skrevet 8. juni 2016 De levere med Norpost ikke posten Norge. Her vi bor er det levering til utleveringssted en gang i uka,- på onsdager. Så hvis jeg bestiller vare en mandag,- så tar det minimum 9 dager til jeg får varene. Bestiller jeg utpå formiddagen fredag risikerer jeg også 12 dager leveringstid. Bor i nærheten av Trondheim, og nærmeste by (8km unna) har flere utleveringssteder for Norpost (også posten) og disse får levert hver dag/hver dag det er pakker.... Men de levere ikke her i "grisgrendte strøk" oftere enn en gang i uken altså... Må nevne det tar 30 min maks å kjøre til Trondheim,- 8min til flyplassen,- likevel bor vi så "øde" at andre leverandører av pakker og post enn posten ikke finner det hensiktsmessig å "satse på oss".... Man kan si hva man vil om posten, men den frie konkurranse har i alle fall gjort vårt tilbud om pakkelevering MYE dårligere enn hva det var når kun posten distribuerte pakker. Jeg betaler noen gang 70 til 120 kr ekstra for å velge bort "standard" leveranse hvis jeg handler i nettbutikk som bruker Norpost... Litt avhengig av hvor "viktig" varen er, eller hvor mye prisen er på det jeg handler. Gjør ikke det for en Shampo til 70 kroner for å si det sånn. SÅ sjekk ut dette også før du handler, slik at man kan være forberedt på litt venting, tenker jeg Anonymous poster hash: 47c3d...972
It's all about me Skrevet 8. juni 2016 #6 Skrevet 8. juni 2016 Alltid tatt noen få dager til meg. Tilbakebetaling ved retur tar derimot flere uker, men pengene kommer alltid tilslutt.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2016 #7 Skrevet 8. juni 2016 Var 17 mai midt i min bestillingsperiode. Men det tok litt over en uke Anonymous poster hash: 7c167...0f7
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2016 #8 Skrevet 8. juni 2016 Tok vel nærmere 14 dager sist jeg bestilte (synes de er trege med å sende ut, selv om det står de har det på lager). Anonymous poster hash: 8f7fa...491
MTF Skrevet 8. juni 2016 #11 Skrevet 8. juni 2016 Har kun handlet derfra tre ganger, og begge gangene har det gått rimelig kjapt. Ene gangen bestilte jeg fotballsko til gutten som hadde bursdag fem dager etterpå, og skoene kom etter tre dager. De andre gangene husker jeg ikke nøyaktig, men kan neppe ha tatt mye lenger tid, da ville jeg nok ha merket meg med det Ene kjøpet måtte returneres, og da gikk det bare et par dager før pengene var på konto.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2016 #12 Skrevet 8. juni 2016 De levere med Norpost ikke posten Norge. Her vi bor er det levering til utleveringssted en gang i uka,- på onsdager. Så hvis jeg bestiller vare en mandag,- så tar det minimum 9 dager til jeg får varene. Bestiller jeg utpå formiddagen fredag risikerer jeg også 12 dager leveringstid. Bor i nærheten av Trondheim, og nærmeste by (8km unna) har flere utleveringssteder for Norpost (også posten) og disse får levert hver dag/hver dag det er pakker.... Men de levere ikke her i "grisgrendte strøk" oftere enn en gang i uken altså... Må nevne det tar 30 min maks å kjøre til Trondheim,- 8min til flyplassen,- likevel bor vi så "øde" at andre leverandører av pakker og post enn posten ikke finner det hensiktsmessig å "satse på oss".... Man kan si hva man vil om posten, men den frie konkurranse har i alle fall gjort vårt tilbud om pakkelevering MYE dårligere enn hva det var når kun posten distribuerte pakker. Jeg betaler noen gang 70 til 120 kr ekstra for å velge bort "standard" leveranse hvis jeg handler i nettbutikk som bruker Norpost... Litt avhengig av hvor "viktig" varen er, eller hvor mye prisen er på det jeg handler. Gjør ikke det for en Shampo til 70 kroner for å si det sånn. SÅ sjekk ut dette også før du handler, slik at man kan være forberedt på litt venting, tenker jeg Anonymous poster hash: 47c3d...972 Har du annet leveringspunkt nermere jobben din kan du hente varen der. Anonymous poster hash: f77b5...ba6
Elsker livet Skrevet 8. juni 2016 #13 Skrevet 8. juni 2016 Syns det tar lang tid fra bestilling til varen er sendt og kommet til Norge. Når den er kommet til Norge tar det 1-2 dager med postnord til meg. Jeg kjøper ikke noe der om jeg må det til neste fredag. Kan fort gå 1-2 uker.
Hønemor30 Skrevet 8. juni 2016 Forfatter #14 Skrevet 8. juni 2016 Takk for svar. Litt varierende ser jeg. Tar ikke sjansen da jeg gjerne skulle hatt varene i løpet av en uke, får se om jeg finner de et annet sted 😊
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2016 #15 Skrevet 8. juni 2016 Tar ca. 2 dager her. Anonymous poster hash: bb949...7e9
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2016 #16 Skrevet 8. juni 2016 Det varierer, har fått på alt fra 5-14 dager. Jeg la inn en bestilling nå på mandag, men har ennå ikke fått mail om at den er sendt fra Tyskland så da får jeg den ikke før over helga. Anonymous poster hash: f0456...cdb
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2016 #17 Skrevet 8. juni 2016 Jeg bestilte mandag morgen og fikk mail i dag om at varene er sendt. Regner med å ha de levert før helgen. Dette er det lengste det har tatt å få mail om at varene er plukket og sendt. Anonymous poster hash: 1f48a...c65
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå