Gå til innhold

Oppkalling etter Arild? Gutt og jente

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Synes Eirill som noen skrev over var et godt forslag.

Mariell ligner kanskje også litt?

Aurora?

Her er en lang liste over navn som begynner på Ar- http://www.norskenavn.no/navn.php?sok=ar

Mye rart og spesielt, men kanskje noen fine innimellom.

Anonymous poster hash: 511f7...af5

Annonse

Tror kanskje at du ser på Arild som et typisk gubbenavn, det gjør kanskje flere i dag. Men, "smak" på det, jeg synes faktisk det er fint navn som ville vært tøft og skilt seg ut blant alle poppisnavnene.

Anonymous poster hash: f719c...62c

Hvorfor ikke kalle gutten Arild? Det er jo et kjempefint navn! Det er mye mindre brukt enn det fortjener. ;)

Jeg har heller aldri skjønt de som sier at det er oppkalling når de faktisk velger et annet navn enn navnet tilden de kaller opp. Da er det vel ikke reell oppkalling?

Hvorfor ikke kalle gutten Arild? Det er jo et kjempefint navn! Det er mye mindre brukt enn det fortjener. ;)

Jeg har heller aldri skjønt de som sier at det er oppkalling når de faktisk velger et annet navn enn navnet tilden de kaller opp. Da er det vel ikke reell oppkalling?

Jeg syns også Arild er et kjempe fint navn, men en del av mine søskenbarn har det i dobbeltnavnet sitt. 

Men tror kanskje ikke det stopper meg allikevel når jeg ser hvor mange som mener at jeg bare skal kalle han Arild. Det er jo faktisk så fint! 

Anonymous poster hash: e72e3...86c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...