Gå til innhold

Jeg liker ikke søsteren min

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere der ute? Hver gang vi møtes i bursdager irriterer jeg meg grønn og kjenner jeg blir provosert bare av at hun åpner kjeften. Hun er arrogant og baksnakker alle. Folk skulle bare visst hvor mye dritt hun sier om dem når de ikke hører det... Ikke rettmessig kritikk heller, men av typen: "han er så stygg, haha" og så ler hun av personen. Usikker kjerring.

Men biter det i meg og later som ingenting :) Flere som svelger kameler når det kommer til søsken?

Anonymous poster hash: a4741...869
Skrevet

Fy søren, takler ikke sånne folk, søsken eller ikke. Dette handler om at hun har det jævlig med seg selv. Hadde begynt å svare henne!

Anonymous poster hash: 5e3a7...f56

Skrevet

Man velger ikke familie.

Jeg syns mine søsken er ganske teite også. De syns sikkert jeg er teit. Vi er rett og slett veldig forskjellig. Min ene søster lever i en økonomisk ruin fordi hun bare bruker opp alle pengene sine og tar forbrukslån hele tiden. Den andre er snill, men utrolig kjedelig. Den siste er bare ignorant og uhøflig.

Jeg er minst mulig med dem.

Anonymous poster hash: 5156e...fde

Skrevet

Kjedelig :(

Jeg er utrolig glad i søsteren min, og hun er tidvis verdens beste, men jeg irriterer meg grønn over hvor lat hun er, og at hun kan være ganske humørsyk.

Når hun er på det late og sure, må jeg innrømme at jeg unngår jeg henne litt.

Kjipt, for hun er som sagt helt topp ellers.

Anonymous poster hash: 59fd6...f2c

Skrevet

Jeg har helt minimal kontakt med to av mine søsken og er svært komfortabel med det. De har så totalt ulik livsstil enn meg og sistemann i søskenflokken. Det som er trist med det, er at det går ut over våre gamle foreldre.

Anonymous poster hash: 58bf9...318

Skrevet

Jeg liker ikke mn søster noe særlig heller, hun er svært krevende. Men hun er psykisk syk da, så jeg må vel bare godta det...

Anonymous poster hash: ba1c0...042

Skrevet

Søstra mi er som en giftslange, jeg holder meg langt unna. Hun er sjalu og dødelig giftig.

Anonymous poster hash: 8d4c6...ca4

Skrevet

Hater søsteren min. Hun er en snylter, løgner og narkoman. Snakker aldri med henne

Anonymous poster hash: d2065...141

Skrevet

Arrrgghhh som å lese om min egen late, falske og baksnakkende søster😔

Hun er så inderlig lat og gjør alt for å forbli sykmeldt. Det siste halvåret har hun fabrikert en masse diagnoser og har liksom hatt alt fra krystallsyken, kreft og me... Hun finner på det ene etter det andre. Kan absolutt ikke jobbe, ikke deltid heller - for det er alt for krevende for helsa hennes. Men reising og festing, shopping og diverse gøy - DET går så fint så😳

Baksnakker alle andre. Det er ikke måte på hvor mange feil både venner ("venner") og familie har.

Jeg kan ikke ha dette mennesket i min hverdag. Treffes noen ganger i året. Dessverre er det mer enn nok.

Anonymous poster hash: 48795...f84

Skrevet

HI: begynner navnet ditt på R, og søstera di sitt navn på I? Isåfall vet jeg hvem du er :)

Anonymous poster hash: 57729...9d7

Skrevet

HI: begynner navnet ditt på R, og søstera di sitt navn på I? Isåfall vet jeg hvem du er :)Anonymous poster hash: 57729...9d7

Pussig! Jeg tenkte også på et søskenpar med disse forbokstavene. Men hva er sjansen? Mange med irriterende søsken der ute

Anonymous poster hash: 7781b...d46

Skrevet

Man velger ikke familie.

Jeg syns mine søsken er ganske teite også. De syns sikkert jeg er teit. Vi er rett og slett veldig forskjellig. Min ene søster lever i en økonomisk ruin fordi hun bare bruker opp alle pengene sine og tar forbrukslån hele tiden. Den andre er snill, men utrolig kjedelig. Den siste er bare ignorant og uhøflig.

Jeg er minst mulig med dem.

Anonymous poster hash: 5156e...fde

Så utrolig trist!

Var det sånn i oppveksten også, eller har dere "vokst fra hverandre" i voksen alder?

Anonymous poster hash: 98faf...cc3

Skrevet

Jeg liker heller ikke søsteren min. Hun er så humørsyk, ofte sur og tverr, lat, hjelper aldri til når vi er på ferier sammen. Hadde det vært en venninne ville jeg kuttet henne ut.

Anonymous poster hash: ca65a...a91
Skrevet

Hadde vært interressant og hørt hva de hadde sagt om dere? :)

Anonymous poster hash: 41185...215
Skrevet

Jeg har ille noe med min søster å gjøre fordi hun er falsk og manipulerende. Våre eldre slektninger er døde så det er ingen jeg trenger å late som om vi har kontakt ovenfor. Jeg sender gaver til anledninger til hennes barn kunn for å heve meg over hennes ultimatum lavmål. Det kunne ikke ramle meg inn å invitere henne og hennes familie til noe i vår familie for hun formelig kveler alle samtaler blant andre, rakker ned på meg, mine barn og våre søsken, mens hun fremhever alt hun tror hun er. Ingen av oss har kontakt med henne på grunn av væremåten hennes og enda så tror hun at hun er den som har valgt at det skal være sånn.

Anonymous poster hash: 8ac63...a0c

Skrevet

Hadde vært interressant og hørt hva de hadde sagt om dere? :)

Anonymous poster hash: 41185...215

Ja, det hadde det virkelig! Jeg lurer veldig på hva søsteren min egentlig tenker om meg.

Anonymous poster hash: ca65a...a91

Skrevet

Har også ett problematisk forhold til min ene søster som blir særere og særere for hvert år. Utrolig vanskelig å ha med å gjøre - huff

Anonymous poster hash: 31d24...94b

Skrevet

Noen ganger trenger man vel noen å vrenge seg på og hun tror vel du kan være en slik person da. Den som tier samtykker vet du, så er du ikke enig bør du nesten si det!

Anonymous poster hash: 744c4...0bc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...