Gå til innhold

Mister hud på fingertuppene!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja som tittelen sier har jeg begynt å miste huden på fingertuppene. Dvs det ytterste laget da. Begynte med ene tommelen, litt løs hud (og hard/tørr, i flak) og har spredt seg til 8 fingre. Nå er de helt røde (kun tuppene), og tørre og ikkeminst såre... Tåker ikke varme etc, alt svir selvom det ikke gjør vondt ellers..

Hva kan dette være?? :o

Anonymous poster hash: 145ea...1e7

Fortsetter under...

Skrevet

Min sønn på 5 hadde det akkurat likt, legen mente at det var samme bakterie som ga halsbetennelse, skarlagensfeber, brennkopper m.m. Fikk antibiotika og ble bra raskt.

Anonymous poster hash: 67b8e...e4b

Skrevet

Jeg hadde det samme, hos meg var det immunforsvaret som gikk amokk etter jeg hadde streptokokk A. Var forferdelig mens det pågikk og måtte bruke hansker med krem i store deler av døgnet, men det ble gradvis bedre etter noen uker. Gikk da på antibiotika.

Skrevet

Æsj jeg håpte på et enkelt "helt normalt, kjøp en salve som heter xxxx på apoteket også ordner det seg selv"-svar :P får vel ringe legekontoret i morgen jeg da *sukk*

Skrevet

Roe ned mobilbruken?

Anonymous poster hash: eae0a...521

Skrevet

Haha :P hadde det vært kun tomlene (eller for et år siden når mobilbruken var på et litt annet nivå :P ) så ville jeg kanskje vært åpen for at det kunne være en årsak :P

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...