Anonym bruker Skrevet 11. juni 2016 #26 Skrevet 11. juni 2016 ALT er visst farlig nå..... Ta det med ro HI. Kos deg med graviditeten og ett par glass Pepsi Max! Anonymous poster hash: 22304...4d9
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2016 #27 Skrevet 11. juni 2016 ALT er visst farlig nå..... Ta det med ro HI. Kos deg med graviditeten og ett par glass Pepsi Max! Anonymous poster hash: 22304...4d9 ALT er ikke farlig. Det er egentlig en veldig kort liste med ting man skal holde seg unna når man er gravid. Alkohol, røyk/snus, for mye koffein, noen oster, spekemat, rare fisker. Hvorfor skal man "kose seg" med ting Helsedirektoratet anbefaler at man holder seg unna/reduserer? Det handler om barnets beste her. Det er snakk om ni måneder. Jeg forstår ikke de som skal "kooooose seg" og driter i babyen i magen. Risiko = sjansen for at noe skal skje * konsekvensene hvis det skjer Sjansen for at noe skal skje, f.eks. med brie, er små. Konsekvensen kan være fatal. Ergo er risikoen høy. Bare la vær. Anonymous poster hash: fe36e...655
Kakao1234 Skrevet 11. juni 2016 #28 Skrevet 11. juni 2016 Jeg har alltid drukket mye Pepsi Max, også i svangerskapet. Har en sunn, rolig og velskapt sønn.
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2016 #29 Skrevet 12. juni 2016 Jeg har også drukket pepsimax i svangerskapene mine, 2-3 glass hver dag, ikke drukket kaffe. Kun en kopp i sosialt lag.Fått rolige bedagelige barn med høy fødselsvekt:) Så lenge man ikke drikker brus hele dagen ser jeg ikke helt at det skal være farlig, da hadde jo dette vært informert om fra lege og helsesøster. Anonymous poster hash: 2566a...a87
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå