Gå til innhold

Kan dere anbefale en god vaskemaskin? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi trenger ny vaskemaskin, og er litt usikre på hva vi skal gå for. Hadde i utgangspunktet ønsket meg en Miele-maskin, men siden jeg ønsker 8 kg kapasitet synes vi det blir i dyreste laget. Har sett litt på denne: http://www.elkjop.no/product/hvitevarer/vaskemaskin/LM75681F/aeg-vaskemaskin-lm75681f#tab-more-info

Noen som har erfaringer med denne? Andre anbefalinger?

Anonymous poster hash: a665c...42c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har noe å anbefale??

Skrevet

AEG sine er veldig gode 😊 har en selv og den har nå fungert I over 10 år uten noen problemer. Vasker full maskin 2 ganger om dagen. Mange maskiner hadde blitt utslitt av det, men AEG maskinen min er trofast 😊

Skrevet

Jeg vil gjerne anbefale Siemens når det gjelder hvitevarer. Har vært så utrolig fornøyd med alt jeg har hatt, og de har holdt i årevis uten noe tull. Min 10 år gamle oppvaskmaskin var faktisk mye bedre enn årets toppmodell fra IKEA (måtte ha integrert til nytt kjøkken).

Her er et eksempel på en vaskemaskin med 9 kilos kapasitet: http://www.elkjop.no/product/hvitevarer/vaskemaskin/WM14T4E9DN/siemens-isensoric-vaskemaskin-wm14t4e9dn

Skrevet

Har en 9 kilos Samsung, veldig fornøyd med den!

Anonymous poster hash: 2215f...5c1

Skrevet

AEG her også. Veldig fornøyd!

Skrevet

Vi har en LG kombi, er fornøyd med den. Den tar ikke 8 k. Men det er ikke noe problem for oss da vi har vaskemaskin (8 kg) og tørketrommel i kjelleren også, som disponeres av leieboer. Den bruker vi dersom vi har behov for det. Dog lg'en er såpass god at jeg ennå ikke har vært i kjelleren😁

Anonymous poster hash: b9865...a09

Skrevet

Ikke kjøp hoover iallefall. Drittmaskin!

Skrevet

Ikke kjøp zanussi/whirlpool!! 

Jeg er godt fornøyd med min samsung som tar 8 kg.

Skrevet

Tusen takk for svar! :)

Skrevet

Jeg har Miele både vaskemaskin og tørketrommel. Kunne ikke vært mer fornøyd. Ja de er dyre, men de vasker og behandler tøyet også deretter. 

Anonymous poster hash: 6b63e...d67
Skrevet

Miele

Anonymous poster hash: d7122...5f6

Skrevet

Vi har denne:

http://www.elkjop.no/product/hvitevarer/vaskemaskin/WD80J5420AW/samsung-vask-tork-wd80j5420aw

Veldig fornøyd så langt. Har bare hatt den i noen uker, men funker veldig fin. Klærne blir rene, den er stille og har mange gode og praktiske programmer - bla hurtigvask på 40 grader, som jeg bruker til alt av vanlig vask (ikke undertøy, håndklær og sengetøy) som kun tar en time og det blir gullende rent. I tillegg er den enkel i bruk med et godt og selvforklarende kontrollpanel.

Vurderte også Miele, men syns de er altfor dyre - så mye mer verdt enn andre merker kan den umulig være ;) Min svigerinne har hatt mye problemer med sin vaskemaskin og sin tørketrommel fra Miele. Nå kan hun selvsagt ha vært uheldig, men jeg tenker uansett, at så lenge den vasker rent og man får tilpasset vann - og strømforbruk + den er stille og enkel i bruk, så tror jeg ikke man får et dårligere produkt om man velger noe annet. Har jo råd til å kjøpe ny tidligere om det skulle ryke noe, til den prisen Miele har på sine vaskemaskiner  ;)

Skrevet

Har Siemens IQ800.

Stor kapasitet og kan knapt høre at den går.

Anonymous poster hash: 77e3a...379

Skrevet

Vi har denne:

http://www.elkjop.no/product/hvitevarer/vaskemaskin/WD80J5420AW/samsung-vask-tork-wd80j5420aw

Veldig fornøyd så langt. Har bare hatt den i noen uker, men funker veldig fin. Klærne blir rene, den er stille og har mange gode og praktiske programmer - bla hurtigvask på 40 grader, som jeg bruker til alt av vanlig vask (ikke undertøy, håndklær og sengetøy) som kun tar en time og det blir gullende rent. I tillegg er den enkel i bruk med et godt og selvforklarende kontrollpanel.

Vurderte også Miele, men syns de er altfor dyre - så mye mer verdt enn andre merker kan den umulig være ;) Min svigerinne har hatt mye problemer med sin vaskemaskin og sin tørketrommel fra Miele. Nå kan hun selvsagt ha vært uheldig, men jeg tenker uansett, at så lenge den vasker rent og man får tilpasset vann - og strømforbruk + den er stille og enkel i bruk, så tror jeg ikke man får et dårligere produkt om man velger noe annet. Har jo råd til å kjøpe ny tidligere om det skulle ryke noe, til den prisen Miele har på sine vaskemaskiner  ;)

Ser nå at jeg har linket til feil maskin ;) Har jo ikke kombinert vask/tørk slik som denne, jeg så bare at det stod 8kg og at den lignet utseendemessig ;) Fant ikke den vi har på Elkjøp sine sider, men det var i hvert fall der vi kjøpte den :)

Anonymous poster hash: 41c0d...c76

Skrevet

Ser nå at jeg har linket til feil maskin ;) Har jo ikke kombinert vask/tørk slik som denne, jeg så bare at det stod 8kg og at den lignet utseendemessig ;) Fant ikke den vi har på Elkjøp sine sider, men det var i hvert fall der vi kjøpte den :)

Anonymous poster hash: 41c0d...c76

Skulle ikke være anonym her da ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...