Anonym bruker Skrevet 6. juni 2016 #1 Skrevet 6. juni 2016 Mannen min,dattera vår på 4 og jeg skal ta danskebåten til københavn og ha noen overnattinger der,før vi tar båten hjemover igjen. Dette blir vår siste ferien hvor det bare er oss 3😊jeg er gravid i 6 mnd og er kronisk syk,så for min del kunne jeg tenke meg å være der litt,siden vi først er på tur. Hvor mange dager er det lurt å ha i Køben? Tonnevis av ting og se og gjøre der liksom Anonymous poster hash: 45d03...2ab
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2016 #2 Skrevet 6. juni 2016 Da ville jeg tatt tre-fire netter😊 Anonymous poster hash: 903cd...d02
klg,2 boys now:) Skrevet 6. juni 2016 #3 Skrevet 6. juni 2016 1 dag i tivoliet og 1 dag shopping trenger knapt mere enn det
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2016 #4 Skrevet 6. juni 2016 3 eller 4 overnattinger kanskje? Så har dere to på båten i tillegg, hvis dere skal ta båt hjem igjen også. København er herlig, så man kan jo være der lenge! Anbefaler boka Karsten og Petra i tivoli. Da tar de båten til København og er der i noen dager og gjør mye 4-åringen din sikkert vil like. Anonymous poster hash: 08cd0...616
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2016 #5 Skrevet 6. juni 2016 Tre netter i København havnet vi på i år. Anonymous poster hash: 01649...58f
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2016 #6 Skrevet 6. juni 2016 3 eller 4 overnattinger kanskje? Så har dere to på båten i tillegg, hvis dere skal ta båt hjem igjen også. København er herlig, så man kan jo være der lenge! Anbefaler boka Karsten og Petra i tivoli. Da tar de båten til København og er der i noen dager og gjør mye 4-åringen din sikkert vil like. Anonymous poster hash: 08cd0...616 Aha! Takk for boktips 😃 prøver å få igjennom 3 netter i Køben + 2 netter på båt Anonymous poster hash: 45d03...2ab
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2016 #7 Skrevet 6. juni 2016 1 dag i tivoliet og 1 dag shopping trenger knapt mere enn det København har litt mye mer å by på enn bare Tivoli og shopping 😆 Anonymous poster hash: 45d03...2ab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå