Gå til innhold

Dine beste tips for tørr og hard hud på føttene??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er hvit på føttene av tørrhet. Sliter også med hard hud på hælene og tuppen av tærne.. gruer med til enda varmere vær da skoene blir for varme og jeg hater å vise frem føttene😕

Anonymous poster hash: 798c2...9ac

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fil bort det harde og smør med en fet krem. Jeg bruker "bodybutter" fra body Shop og smører mye på om kvelden etter jeg har lagt meg.

Anonymous poster hash: 53b67...89d

Skrevet

Gå til fotpleier😊

Anonymous poster hash: 303f2...0d9

Skrevet

Fotpleier har jeg ikke råd til, kremer har jeg prøvd..😣

Skrevet

Elektrisk fotfil (heter den Sorell, tro?) fås kjøpt på apoteket og er verd sin vekt i gull.

Smør med fet krem etterpå og du får myke og pene føtter.

Anonymous poster hash: a8de9...eac

Skrevet

På hard, tørr hud hjelper locobase lpl

Anonymous poster hash: ef803...e6b
Skrevet

Krem alene hjelper ikke nok, du må file bort det harde i tillegg. Jeg bruker vanlig fotfil og det fungerer på meg. Mamma bruker den elektriske og syns den fungerer best til henne. Og du må fortsette å smøre. Det hjelper ikke å smøre bare i en periode, da vil det bli like tørt og hardt igjen etterpå.

Anonymous poster hash: 53b67...89d

Skrevet

Babyfoot👍👍genialt

Skrevet

Jeg har en steinfil i dusjen som jeg bruker hver dag.

Bortsett fra det tar jeg fotbad en gang i uken (salt eller grønnsåpe) og filer godt.

Er du veldig tørr, ta fotbad, fil, smør føttene inn med vaselin før du legger deg og ta på bommulssokker :) hjelper nok litt. Og husk å drikk masse vann :)

Anonymous poster hash: bea9a...a45

Skrevet

Har brukt både scholl elektrisk fotfil og babyfoot uten at det har funket nevneverdig på mine harde føtter. Det som funker bedre enn noe annet er å file med vanlig fotfil et par ganger i uken og så.smøre med krem. Scholl sine intensive kremer er greie, men ekkelt å bli klissete så best før man legger seg :)

Anonymous poster hash: aad5e...62a

Skrevet

Var babyfoot som gjorde huden tørr desverre. Den harde huden ytterst på tærne har jeg slitt med lenge..

Skrevet

Footner exfoliating socks. Etter 5-7 dager detter ALL den døde huden av, kjempefascinerende!

Skrevet

Elektrisk fotfil (heter den Sorell, tro?) fås kjøpt på apoteket og er verd sin vekt i gull.

Smør med fet krem etterpå og du får myke og pene føtter.

Scholl, heter den 😝

Skrevet

Babyfootgenialt

så enig med deg,den er verdt kvar ei krone :) men veit ikkje om eg ville brukt den no når eg går med bare føtter..det ser litt grapse ut ei vekes tid når all hud skiftes ut ;) ;) men blir så bra etterpå då

Anonymous poster hash: 2fe7d...9a0

Skrevet

Her jeg bor koster time hos fotpleier 400kr. Det burde du unne deg når feriepengene kommer, heller spare inn på noe annet. Kan vise seg at du har sopp i huden feks og da er det viktig med rett behandling.

Anonymous poster hash: 303f2...0d9

Skrevet

Fyll vann og såpe i ei balje. Fjern gammel neglelakk på forhånd. La føttene være i vannet i ca 10 min. Ta ut den ene foten. Tørk foten og bruk ei god håndfil for å fjerne død hud på hæl osv. Klipp neglene dine og dytt ned neglbånd. Smør foten med en fet krem. Tilslutt kan du lakke neglene😊 Gjenta samme prosedyre med den andre foten.

Anonymous poster hash: 6c22b...fa4

Skrevet

Å gå barfot ute, aldri smøre føtter, for små sko osv. ;-)

Anonymous poster hash: 91ec4...d48

Skrevet

Ta fotbad for å mykgjøre huden, klipp negler, fil bort all den tørre huden. Smør med masse fet fotkrem og sov med sokker så ikke du griser til sengetøyet 😃 Gjenta 2-3 ganger i uka i begynnelsen. Krem kan du bruke hver dag.

Anonymous poster hash: 0f1d0...aeb

Skrevet

Drt er egentlig ikke så mye som skal til. Tørrfil beina ofte i ei uke og smør med feit krem etterpå. Vedlikehold med filing en gang i uka, evt to nå på sommeren.

Anonymous poster hash: cede5...925

Skrevet

Fjern gammel neglelakk og klipp og rens neglene. Fotbad så lenge du orker. Tørk føttene. Fil bort hard hud. Prøv deg litt fram - ikke fil for mye eller for lite. Smør med masse fet krem. Jeg bruker den rosa med mint fra The Body Shop. Ta på sokker og sov med kremen på føttene. Ta på ny neglelakk etter at du har dusjet dagen etter.

Gjenta så ofte du trenger/har tid.

Dette overlever ikke den harde huden din, hi!

Anonymous poster hash: 23a0e...7b2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...